به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۷۵۷۵۲
یک روحانی و همسرش به سنگسار محکوم شدند

تازه‌ترين ادعاي يك سايت احمدي‌نژادي

گروه سياسي: یک سایت متعلق به تیم محمود احمدی‌نژاد اتهام {...} یکی از روحانیون بازداشت‌شده در زمینه «استخاره» را «ارتداد»، «زنای محصنه»، «لواط»٬ «جن‌گیری»، «سحر و جادو» اعلام کرد و به نقل از یک منبع آگاه خود مدعي شده كه دادگاه، اين روحاني را به «دو بار اعدام»، «یک بار سنگسار»، «زندان»، «شلاق»، «خلع لباس دائم»، «دو سال حبس» و «مصادره اموال» محکوم کرده است.

آن‌طور که این سایت به نقل از یک مقام آگاه خود نوشته٬ همسر این روحانی نيز به همراه سه تن دیگر به اعدام و سنگسار محکوم شده‌اند. اتهام این چهار نفر نیز «ارتداد»، «زنای محصنه»، «زنای با محارم»، «لواط»، «کارچاق کنی»، «ارتباط با اجنه»، «نشر افکار ضاله»، «فساد مالی و پولشوئی» اعلام شده است. این منبع آگاه که هویتش اعلام نشده همچنین از فشار برخی جریان‌های سیاسی برای لغو حکم اعدام (...) و همسرش خبر داده است اما دادگاه تاکنون در برابر این فشار‌ها ایستادگی کرده‌اند. سایت حامی احمدی‌نژاد در پایان خبر خود تلويحا و بی‌آنکه به نام حسن روحانی اشاره کند گفته (...) در جریان انتخابات سال ۱۳۹۲ مبلغ هنگفتی به ستاد انتخاباتی وی کمک کرده است!

نام  اين روحاني از سال ۱۳۷۲ به سبب «استخاره‌هایی» که می‌گرفت بر سر زبان‌ها افتاد و دامنه استخاره‌های وی به جایی رسید که ۱۳۲ خط تلفن به صورت ۲۴ ساعته به سئوالات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان پاسخ می‌داد و برخي رسانه‌ها گزارش کرده‌اند وی علاوه بر ادعای ارتباط با «امام زمان» (عج) با مخابرات قرارداد داشته و به ازای هر استخاره مبلغ ۱۵۰ تومان دریافت می‌کرده است. این رسانه‌ها همچنین ادعا کرده‌اند شرکت مخابرات تاکنون بیش از سه میلیارد تومان به حساب این روحانی پول واریز کرده است.