به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۶۱۲۳۴
پس از تشييع باشكوه «حنجره طلايي»؛

مردم براي «سرطلايي» هم سنگ تمام گذاشتند

گروه ورزشي: پس از تشييع باشكوه مرتضي پاشايي، تشییع پیکر غلامحسین مظلومی هم با حضور گسترده مردم در ورزشگاه شیرودی و خيابان هاي منتهي به آن برگزار شد كه نشان داد مردم براي چهره هاي محبوب خود، سنگ تمام مي‌گذارند.
مردم براي «سرطلايي» هم سنگ تمام گذاشتند
مراسم تشییع پیکر غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران ساعت 9 صبح در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد. در این مراسم كه دهها هزار نفر از مردم حاضر بودند که نسبت به آن مرحوم به ابراز احساسات پرداختند. مارش نظامی در این مراسم پیشاپیش کسانی که از درگذشت مظلومی متأثر بودند حرکت می‌کردند و این مسئله حال و هوای خاص به این مراسم بخشیده بود. پرویز مظلومی وقتی که اشکان، فرزند غلامحسین مظلومی را دید که از درگذشت پدرش بی‌تابی می‌کند گفت: سرت را بالا بگیر و به پدرت افتخار کن که اینقدر جمعیت برایش به شیرودی آمده‌اند. ازدحام جمعیت در مراسم تشییع پیکر غلامحسین مظلومی به‌گونه‌ای بود که تشییع پیکر آن مرحوم از ابتدای خیابان مفتح تا خیابان طالقانی ادامه پیدا کرد که این مسئله بسیار کم‌سابقه بوده و نشان‌دهنده علاقه مردم به آن مرحوم بود.

* قاسم کویتی‌پور در این مراسم مداحی کرد.
* مردمی که در سکوها حضور دارند و همچنین چهره‌های سرشناس ورزشی در حال سینه‌زنی هستند.
* جمعیتی که در مراسم حضور دارند علاوه بر عکس‌های غلامحسین مظلومی عکس‌هایی از ناصر حجازی و مرتضی پاشایی را هم در دست دارند.
* در ابتدای مراسم گروه مارش نظامی به احترام مظلومی موزیک نواختند.
* اکثر مردمی که در این مراسم شرکت داشتند عکس هایی از مرحوم مظلومی را در دست داشتند.
* جمعیت بیشماری از اهالی ورزش به خصوص بزرگان فوتبال خود را به مراسم غلامحسین مظلومی رسانده بودند تا آخرین وداع را با سرطلایی فوتبال انجام دهند.
در این مراسم پیشکسوتان، مسئولان و بازیکنان زیادی حضور داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به جواد قراب، پرویز برومند، علی جباری، حمید درخشان، امیر قلعه‌نویی، محمد پنجعلی، احمدرضا عابدزاده، محمد مایلی‌کهن، علی دایی، امیر حاج‌رضایی، علی پروین، علی کفاشیان، فریدون و مسعود معینی، نصرالله عبدالهی، ابراهیم آشتیانی، جعفر کاشانی، احمد جاسمیان، حمید استیلی، مهدی مناجاتی، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، صمد مرفاوی، بهرام افشارزاده، علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه، ، سهراب بختیاری‌زاده، نیما نکیسا، محمود فکری، سجاد شهباززاده، وحید طالب‌لو، محمدمهدی نبی، جاسم کرار، علی لطیفی، کریم بوستانی، میثاقیان، شاه‌حسینی، امین منوچهری، سردار احمدی مقدم و ... اشاره کرد.

پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ۱۳:۴۶
به آبادانی ها هم تسلیت میگوییم و هم تبریک بخاطر وجود اینهمه ورزشکار درجه یک و با اخلاق که تبلور این اخلاق در مرحوم دهداری تجلی پیدا میکند .آبادان شهر صنعت و فرهنگ و ورزش اما حیف که جنگ یکی از ورزشکارترین شهر ها را از ما گرفت .روح غلام مظلومی بزرگ شاد .اون همیشه در خاطر ها باقی خواهد ماند.بفکر بقیه باشیم.ضمنا" دم مردم هم گرم که تشییع باشکوهی گرفتند، سلامت باشند الهی. (263975)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ۲۱:۵۷
آبادانیهای نسل قدیم که انسانهای درست وباکلاس وبااخلاقی وسرشناسی هستند.همونها که از دوران رژیم قبل اند.نسل جدیدشون رو نمیدونم. (264115)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ۲۳:۰۵
ما همه قهرمانان سرزمین بزرگمان ایران را دوست دایم. از اذربایجان و کردستان و گیلان و مازندران در شمال گرفته تا ابادان و خوزستان در جنوب و همچنین سیستان در شرق و همه ی سرزمین های غربی و شرقی ما. دوستت داریم این ایران سربلند عزیز، دوستت داریم و نام آورانت را نیز. (264123)
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ۱۴:۵۴
ما تنگستانی ها هم به این مفاخر تنگستان (مرحوم مظلومی تنگستانی) به خود می بالیم وبه خانواده ایشان و بزرگ ورزش تسلیت وی گوییم (263988)
ایرانی
United States
۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ۱۶:۰۹
مهم اینه که ایرانی بود. (264016)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ۱۹:۳۴
این هفته غم بزرگی برای استقلالیها بود مرتضی پاشایی و بعدغلامحسین مظلومی،البته غم این دوبزرگوار بردل همه مردم ایران نشست. (264077)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ۲۰:۰۸
روحشان شادباد ،سونامي سرطان را دريابيد تا به بيست سال نرسيده مسولان شماهم در سيبلش هستيد (264083)
سرطانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۳۰ ۲۳:۲۲
سونامی چیه
65 سالش بوده
این حرفها مسخره است
قدیم هم از این چیزها بوده
منتهی دلیل مرگ رو نمیدونستن
الان فقط دلیل رو میدونن دوا رو نمیدونن وگرنه چه قدیم چه الان 65 سال سن معملولی بوده

البته خوب اگر خود مردم تغذیه و یه چیزهای ساده رو رعایت کنن میشه تا 70 80 رفت به سادگی (264128)
؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۱ ۰۰:۱۹
خیلی دنیای بدی شده.
آقای عادل فردوسی پور هم دنبال تابوت راه افتادن گویا یادش رفته وقتی مظلومی زنده بود چقدر بهشون کنایه میزد و ناراحتش میکرد. اینجاست که بادید گفت:
در حیرتم از مرام این مردم پست
این طایفه زنده کش مرده پرست
تا هست به ذلت بکشندش به جفا
گر مرد به عزت ببرندش سر دست (264136)