به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۱
 
۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۵۱۹۸۳
از نظر افراطيون، اصلاح‌طلبي= فتنه‌گري

ميليون‌ها «ستاره‌دار سياسي» ايران!

تاريخ انقلاب اسلامي را در واژه فتنه خلاصه كرده‌اند
گروه سياسي: با توجه به اظهارات و تصاوير منتشره شده از نمايندگان افراطي مجلس پس از راي نياوردن وزير علوم، به نظر مي‌رسد، شادي زايدالوصفي در اردوگاه افراطيون اصولگرا، حاكم شده به گونه‌اي كه كم مانده 29 مرداد را يك حماسه بزرگ نام‌گذاري كنند!
دهقان از نمايندگان گروه حدادعادل (فراكسيون اصولگرايان)، با خوشحالي زايدالوصفي و قبل از اعلام نتايج توسط لاريجاني، با علامت دست نشان از راي نياوردن وزير علوم مي‌دهد!
دهقان از نمايندگان گروه حدادعادل (فراكسيون اصولگرايان)، با خوشحالي زايدالوصفي و قبل از اعلام نتايج توسط لاريجاني، با علامت دست نشان از راي نياوردن وزير علوم مي‌دهد!
سردبير

اين طيف، آگاهانه و با علم به راه و شيوه خود، تاريخ انقلاب اسلامي را به حوادث قبل و بعد از خرداد 88 خلاصه كرده و با واژه «فتنه»، براي برخورد با هر منتقد، مخالف و معترضي از آن استفاده مي‌كند. سران اين جريان، آگاهانه و براي در قدرت ماندن (هرچند در اقليت باشند) و پايين كشيدن هر جريان ديگر، مي پندارند بحث فتنه، گوهر بسيار گران بهايي است كه مي توان سال ها از آن استفاده بهينه نموده و همه رقبا و اكثريت جامعه را به حاشيه رانده و خود يكه تاز ميدان باشند!

اينكه تاريخ انقلاب اسلامي پس از 35 سال در اتفاقات انتخابات رياست‌جمهوري سال 88 خلاصه شود، براي طيفي كه اصولا به مقوله‌هايي همچون دموكراسي، انتخابات آزاد، مطبوعات و رسانه هاي آزاد، فعاليت احزاب منتقد و غير همسو و ... پشيزي ارزش قائل نيست، فرصت گرانقدري است كه يقننا تا سالها و دهه‌ها از آن بهره برداري خواهند كرد و به زعم خويش ميوه‌هاي شيرينش را براي حفظ قدرت و سركوب رقبايشان، خواهند چيد!

در همين راستاست كه راي عدم اعتماد برنامه‌ريزي شده وزير علوم، براي باند پايداري و تندروهاي مجلس و همچنين طيف آقاي حدادعادل (فراكسيون اصولگرايان)، چنان شيرين و گوارا بوده كه به نظر مي‌رسد اندكي از عذاب‌هاي روحي يكساله پس از انتخابات سال 92 آنان كاسته‌ است! نوع ادبيات رسانه ها و فعالان اين دو گروه حكايت از اين دارد كه جذب هر چهره اصلاح‌طلبي براي وزارت‌خانه‌هاي سياسي توسط روحاني، با مخالفت آنان مواجه و با واژه‌‌ي «فتنه‌گري» و «فتنه» همچنان در تنور منافع سياسي و باندي خود پافشاري مي كنند و براي انداختن او به آمار و ارقام مثبت او اصلا كاري ندارند، همانگونه كه در جلسه ديروز استيضاح مطرح كردند كه فرجي دانا هر كه هست باشد، اما بايد برود!

در واقع از منظر اينان، واژه اصلاح طلبي مساويست با فتنه‌گري و برعكس! اگر از افرادي چون حداد عادل، رسايي، زاكاني، حسينيان، كوچك زاده و ... پرسيده شود كه نام 2-3 فعال سياسي اصلاح‌طلب را ذكر كنيد كه از نظر شما اجازه مديريت و وزارت در چند وزارتخانه سياسي و فرهنگي (وزارت كشور، ارشاد و علوم) را دارند، مطمئنا هيچ فردي را معرفي نخواهند كرد زيرا از منظر اينان، هر فرد اصلاح‌طلبي، ريشه در فتنه دارد!

براي مثال، شخص حدادعادل كه همواره از دكتر عارف به عنوان يك چهره معتدل و محترم اصلاحات ياد مي‌كند او را هم براي تصدي كمترين مسئوليتي به رسميت نمي شناسد زيرا اگر غير از اين بود اين همه هجمه و تخريب شخصيتي چون دكتر جعفر توفيقي كه از نزديكترين دوستان عارف محسوب مي‌شود و در انتخابات سال 92، رييس ستاد انتخاباتي ايشان هم بود، توسط فراكسيون اصولگرايان (به رياست حدادعادل) عليه توفيقي صورت نمي گرفت!

همين است كه غلامعلي حدادعادل ديروز در گفت‌وگو با فارس مدعي شد كه استیضاح تمام شد و مجلس با دولت تعامل دارد! اما نمایندگان نسبت به فتنه حساس هستند! در واقع خلاصه ديدگاه حداد و دوستانش از فتنه‌گر بودن شخصيتي چون دكتر فرجي دانا، حضور توفيقي به عنوان معاون ايشان در وزارت علوم بوده است! با اين وضع، يقننا طيف‌هايي چون پايداري، اصولگرايان منتسب به حدادعادل و ... كه در دوران 8 ساله احمدي‌نژاد، به قدرت‌هاي اجرايي و مالي بلارقيبي تبديل شده‌ بودند، حتي به معاونت، معتدل‌ترين افراد اصلاح طلب نيز رضايت نخواهند داد و همه تعريف و تمجيدهايشان از افرادي چون دكتر عارف هم صرفا جنبه تبليغاتي و پز پذيرش افراد اصلاح‌طلب در بدنه مديريتي كشور است.

به عبارت روشن تر، براي اين نحله فكري، اصلاح طلبان ميانه‌رو و بسيار نزديك به اصولگرايان، نهايتا مي‌توانند در سمت هاي اقتصاد و اجتماعي مسئوليت‌هايي داشته باشند. مثل طيب‌نيا در وزارت اقتصاد، ربيعي در وزارت كار، زنگنه در وزارت نفت، آخوندي در وزارت مسكن و خيلي ارفاق كنند ظريف در وزارت خارجه! براي مثال، اگر فرضا ربيعي از سوي روحاني براي وزارت كشور معرفي مي شد در نظر بگيريد افراطيون، چه زلزله‌اي سياسي در كشور براه مي انداختند و احتمالا انقلاب سوم هم نامش مي‌نهادند؛ مثلا انقلاب ضد فتنه!

همين ديروز و پس از راي عدم اعتماد به وزير علوم بود كه سالك رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس استیضاح فرجي دانا را تذکری به دیگر اعضای کابینه دانست و گفت: مجلس در دفاع از اصول انقلاب کوتاه نمی‌آید و اين استیضاح یک پیام جدی به دیگر اعضای کابینه بود!

در واقع طيف پايداري و اصولگرايان نزديك به حداد عادل، در راستاي تحليل فوق الاشاره به صراحت مي گويند كه فتنه=اصلاح‌طلبي، فتنه‌گران=اصلاح‌طلبان و لذا هيچكدام آنان حق ورود به عرصه مديريت سياسي كشور را ندارند و به تعبيري همه فعالان سياسي منتسب به اصلاحات از منظر حضرات، «ستاره دارهاي سياسي» ايران به شمار مي‌روند كه همچون «دانشجويان ستاره‌دار»، حق هيچگونه حضوري در كنشگري سياسي ندارند؛ احزابشان منحل، روزنامه‌هايشان توقيف، كار و كسب و فعاليت شغلي‌اشان تعليق و ... حضورشان در هر انتخاباتي هم ممنوع!

البته در چنين جامعه‌اي، همين جماعت دلواپس و افراطي، فغان «آزادي بي حد و حصر»!  سر داده تا جاييكه چنين فضا و راه و رسم مملكت داري خود را نيز در كل دنيا بي نظير هم مي‌دانند! (همين روزهاي اخير براي چند صد معترض آمريكايي در فرگوسن هم سينه مي‌زنند و از حقوق پايمال شده اشان اشك تمساح مي‌ريزند و رسانه ملي دلواپس نيز تيتر اول اخبارش مي‌شود!)

ختم كلام اينكه؛ آقاي روحاني بايد در آغاز دومين سال مسئوليتشان، بيش از پيش از رودربايستي با اين جماعت تماميت‌خواه كه همچنان در دوران 8 ساله دولت مهرورز و كريمه سير مي‌كنند، بكاهد و با اتكا به حمايت افكار عمومي حامي خود به آنان تفهيم كند، آن سبو بشكست و آن پيمانه ريخت! با انتخاب و معرفي يك وزير اصلاح‌طلب (به اذعان همه اصولگرايان منصف همچون دكتر علي مطهري، مديريت وزارت علوم حق اصلاح‌طلبان است) كه حداقلش همين دكتر نجفي باشد به آنها پيام بدهد كه فرجي دانا را مظلومانه و به خاطر افتضاح‌كاري‌هايتان در بحث بورسيه‌ها، از وزارت انداختيد اما، قرار نيست تجارت شما تا هميشه با واژه فتنه پرسود باشد!
اين بار بازي متفاوت و رو به اتمام است، كاسبان فتنه!

فواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۰۰
اشاره انگشت نماینده محترم را مردم فهیم ایران در انتخابات مجلس پاسخ خواهند داد.
متاسفم برای خودم با این نماینده...... (247009)
خسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۳:۵۷
اولاً وزیران اصلاح طلبی مثل وزیر بهداشت و اقتصاد خیلی خوب هستند.دوماً کسانیکه میگن در انتخابات بعد فلان میکنیم بایید بگم شما اگه میتونستید عارف رو رییس جمهور میکردید و گاهی انتخابات رو تحریم میکنید که میبینید فوقش10 درصد از مجموع شرکت کنندگان کم شده، حالا با این10 درصد میخواید چی رو نشون میدید.حضور امثال شما در انتخابات خودش جای شکر داره.آینده از آن حزب اللهی هاست (247094)
اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۴۲
از منطق جنابعالی مشخصه.
همین تفکرات بود که هشت مملکت رو به خاک سیاه نشوند
حالا از چی دفاع میکنید
اگه راست میگید مسولیت 8 ساله احمدی نژاد رو قبول کنید
نه اینکه ... (247124)
ولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۴۲
من جای حداد بودم ترک دنیا می کردم و در گوشه ای به استغفار می نشستم تا شاید خداوند رساندن احمدی نژاد را به پست ریاست جمهوری بر من ببخشد . (247174)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۰:۳۲
برای اقای حداد اگر فقط یک گناه به یاد بیاوریم ( تصویب قانون تثبیت قیمتها در سال 83 که زمینه ساز حضور احمدی نژاد شد و در نهایت با سرکوب مصنوعی قیمتها زمینه انفجار قیمتها را در سالهای بعد فراهم نمود) فکر نمیکنم حتی اگر عمر نوح داشته باشد بتواند توبه کند سایر خطاهای او که واویلا....... (247266)
روحانی!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۷:۲۷
جناب خسرو!!!!! شما که هنوز اینقدر آگاهی نداری که نمیدونی وزیر بهداشت اصلاح طلب نیست بلکه یک اصولگرا( البته از نوع آدم حسابی) است .. بهتره اظهار نظر هم نفرمایی آقای حزب اله... (247198)
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۹:۴۶
3-حزب اللهی جهل نمی ورزد, خرد می ورزد...!؟حزب اللهی با علم و تقوایش یک جهان می ارزد, اما حزب اللهی نما با جهل و جمودش به یک ارزن نمی ارزد...!؟حزب اللهی نه خود را حزب اللهی می نامد, نه خود را حزب اللهی می داند, بلکه تلاش می کند و امید دارد که حق تعالی او را از حزب الله بداند...!؟حزب اللهی هیچگاه بر مردمش, اگر خطاکار هم باشند ستم روا نمی دارد ,بلکه همواره جانب انصاف نگه می دارد و عدالت را در همه حال روا می داند... (247251)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۵:۳۷
ظاهرا اين آقا به انگشت شصت علاقه ي زيادي دارن. نوش جانتان جناب دهقان. (247143)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۱:۱۱
بی ادبی در مقابل بی ادبی به نظرم کار درستی نیست (247275)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۴۵
بهار جان خواهشا تو که این همه به لفظ "فتنه" حساسیت داری خودت دیگه به کارش نبر.
آخه وقتی میگی "کاسب فتنه" خودت داری خودت رو محکوم می کنی
خب اگه شما افرادی رو به عنوان کاسب فتنه میشناسی این معناش اینه که "فتنه" ای در این کشور اتفاق افتاده که حالا یه عده به قول شما دارن ازش کاسبی می کنند خب حالا من یه سوال دارم میشه بگی عاملان اصلی و سران این "فتنه"ای که خود شما میگی - نه به قول شما افراطیون- چه کسانی هستن؟ (247176)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۲:۰۸
فتنه اتفاق افتاده اما عاملان آن همان كاسبان فعلي هستند. همان ها كه براي مردم و آينده ي كشور پشيزي ارزش قائل نيستند و امروز دلواپس از دست رفتن دكان تحريم هاي خود ساخته شان هستند. جاهلانه، ايران عزيز را به افول مي برند و خائنانه، اسلام راستين را به قهقرا. (247288)
صبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۴۹
گرگهاخوب بدانند، دراين ايل غريب /گرپدرمرد ،تفنگ پدري هست هنوز/ گرچه مردان قبيله همگی كشته شدند/توي گهواره چوبی پسري هست هنوز/ آب اگر نيست نترسيد،كه درقافله مان/دل دريايی وچشمان تري هست هنوز. "دكتر زهرا رهنورد" (247182)
فرهنگي باز نشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۰:۵۰
مهم ديدگاه هاي احمدي نژاد است. كه دست ما كوتاه وخرما بر نخيل. (247269)
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۰۱
ترجیح میدم از دید آقایون فتنه گر باشم تا مثه اون ها...
میمیرم ولی تن به ذلت نمیدم.
افتخار میکنم اصلاح طلبم. (247011)
محمود دزفولی
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۵:۱۱
من نمی دانم دکتر روحانی کی می خواهد حرف بزند.چرا آنعا وزیر علوم را بناحق استیضاح بکنند ولی دولت لیست بورسیه های غیرقانونی را حداقل رو نمی کند.چرا دکتر روحانی فساد دولت گذشته را حداقل برای اذهان عمومی و کسانی که اخبار 20:30را گوش می دهند بازگو نمی کند تا پی به اینکه چه بلایی در آن 8 سال نکبت بار بر مردم عام رفته نمی گوید. (247135)
صداي مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۲:۰۹
آخه بنده خدا اگه روحاني اينارو افشا كنه ، بنظر تو ضرغاميtv اينارو پخش ميكنه؟!!! ضرغامي و اين افراطيون دستشون تو يه كاسه اس فدات شم! (247289)
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۵:۵۵
من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی
ولی با خفت و خواری پی شبنم نمیگردم (247148)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۱۰
چرا فتنه گر همین نمایندگان برای خرابکاری در دولت اعتدال وامید کافیند اگر روحانی همینگور کوتاه بیاد بلای خاتمی سرش میاد (247151)
گوگول
United States
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۰۵
مشکل جامعه ما این است که یه عده عقده ای....بر مسندی تکیه داده اند که به خاطر آن خون پاک امثال ستارخان ریخته شده! به کجا می رویم؟؟؟؟؟ (247013)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۰۵
عالي بود، از صداقت توام با سادگي مقالات سردبير بهارنيوز همواره لذت مي برم، نوشته هاي ايشان انگار با مخاطب حرف مي زند. مچكريم. حرف دلمان را زديد. (247014)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۰۹
تحلیل شما عالی بود .جانا سخن از زبان ما می گوئی (247015)
فرزند جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۱:۵۰
متأسفانه تندروها و عوامل متحجرين در نهادهاي دولتي ، قضايي و لشكري و امنيتي بسيار نفوذ كرده اند و هر ازگاهي با قصد ايجاد ارعاب مردم انقلابي ايران و همزمان با قصد ضربه زدن به نهادهاي خدوم و انقلابي چون سپاه و نيروي انتظامي و اداره اطلاعات دست به كارهاي خودسرانه و فتنه انگيزي چون قتل بازداشت شدگان مي زنند كه يكي از آخرين اقداماتشان قتل ستار بهشتي در زندان پليس فتا بود اميدوارم مسئولين متعهد زودتر بخود بيايندو بساط افراطيون متحجر را برچينند (247283)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۱۳
کشوریکه که خود را مهد اسلام میداند ولی برای فقه و حقوق اسلامی و دیگر شاحه های علوم مذهبی و انسانی بورسیه صادر میکند دیگر انتظار بیش از این نمیرود.
من موندم مسئولین عزیز و نمایندگان محترم مجلس ما که صدای مرگ بر آمریکا و انگلیس آنها همیشه در سطح کشور طنین انداز هست چرا اینقدر برای رفتن خودشان و فرزندانشان به این سرزمینها حاضرند دست به هر عملی بزنند. (247019)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۱۶
دهقان داره با دست به زاكاني مرشد خودش خبر عدم راي فرجي دانا را اعلام مي كنه ديروز مياندار زاكاني بود زاكاني بعد از ٢٤ خرداد ٩٢ در كما بود ديروز قدري چشمانش را باز كرد اي كاش سيستمي بود و در مورد تحصيل زاكاني نمرات ديپلم طريقه جذب در دانشگاه طريقه ورود به دوره دستياري و چگونگي نقل و انتقالش از رشته كودكان به پزشكي هسته اي تحقيق مي كرد و در يك جاي بي طرف بررسي مي شد كه وي هم اكنون از پزشكي هسته اي چه اطلاعاتي دارد؟!!!! (247021)
برزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۵:۱۹
واقعا تحصيلات و نقل و انتقال وي و دوره دستياري ايشان كاملا جاي سوال دارد. (247139)
یک اصولگرا واقعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۱۷
29 مرداد روز شکست مخالفان اسلام بود (247022)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۷:۵۳
آره دقيقاً. چون جبهه پايداري و داعش تو اين روز بد جوري شكست خوردند.به اميد خدا همه ي اين مخالفان دين و مردم به زودي زود از بين خواهند رفت. (247208)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۱۷
جانا سخن از زبان ما مي​گويي
درود بر افکار بلندت (247023)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۱۸
کاربسیار ناپسندی است (247024)
ازاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۲۳
نباید نگران دادن القاب بود در صدر اسلام شریح قاضی برای فرزتد رسول الله مولایمان امام حسبن چه می گفت و خوارج به امیر مومنین علی بن ابیطالب فتنه گر نمی گفتند قریشان یه رسول خدا چه نسبتها که نمی دادند شاغر و ساحر .وغیره اکنون هم داغشیان به شیعیان مرتد نمی گویند (247030)
حقی
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۲۴
کاسبان فتنه (247032)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۲۷
جناب اقای روحانی // نمایندگان مجلس طیف اصولگرا یکی از یاران امام وخدمت گزاران به مردم را رای ندادند به خدا به اسلام خیانت کردند (247035)
محمد
France
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۲۷
من درتعجبم که رهبری عزیز چرا به این واژه نامیمون که 5سال ازعمر آن گذشته واکنش لازم را انجام نمیدهند تهمت به افراد یک ملت به عنوان خودی وفتنه گر که ملاک مشخصی برای آن تعیین نشده وبرای تسویه حسابهای سیاسی بکار می رود نه با شرع هماهنگی دارد نه باقانون نمیدانم مثل اینکه قرار است این واژه تا ظهور حضرت امام زمان شمشیری باشد برای کوبیدن مخالفین بس کنید حالمان بهم خورد ازاین فرهنگ عقب مانده با مسئولیت من درج کنید محمد ابراهیمی نژاد ازکرما%8 (247036)
خاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۰:۱۹
شاید خودشون هم به این شرایط راضی باشند (247261)
صداي مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۲:۱۳
كسي كه در برابر ظلم سكوت ميكنه و حتي با اون موافقه ، جرمش و گناهش خيلي بيشتر از ظالمه فدات شم. (247291)
نسل سوخته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۳۶
این آقایان از اونجایی که خط میگیرند میگیرند اگه بگم که چاپ نمیکنی بهارجان!!! والله بالله تالله دیگه یه بچه که هوش متوسط داشته هم فهمیده این خط و خطوط از کجا به این آقایون میرسه.!! (247042)
محمد
France
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۳۹
این تیتر روزنامه کیهان شریعتمداری را ببینید شریعتمداری که عمری ازش رفته وباید این روزها به فکر آخرت وطلب مغفرت ازخداوند باشددرکیهانشان چنین تیترزده اند هماهنگ باسمت وسوی دولت مجلس شاخ فتنه را شکست خدایا نمیدانم این دسته به خدایی تو معتقدند یا خدایی شیطان من فکرم قد نمیدهد تومرا راهنمایی ک%8 (247043)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۲۲
یه کم از پای ماهواره بلند شو وچند تا سایت متفاوت موافق ومخالف رو ببین ونظرات دشمنان ما رو راجع به مدیران ما ببین خیلی چیزها رو میفهمی. (247112)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۸:۳۳
شما سعي كن سرتو از زير برف بياري بيرون، (247231)
تشنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۱:۵۴
مگر کسی هم بازنشسته میشه از مسولان ما که ندیدیم (247285)
محمد
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۴۸
عالی بود احسنت .زنده اصلاحات .سلام بر سید اصلاحات خاتمی (247046)
پردیس
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۲:۵۵
اگر اسم اینها نماینده باشد؟جنسشان از جنس و افکار گلادیاتورهای قرون وسطایی است و همانطور که سزار ها سرنگون و از دل آ ن قوم آزادیخواهی همچون اسپارتاکوس بیرون آمد .اینها هم همانگونه به تاریخ سپرده خواهند شد ,اینده تاریک اینها نزدیک است.. (247051)
ختم كلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۳:۰۰
خطرناكتر از رسايي و كوچك زاده امثال حداد و توكلي و نادران هستند كه با ظاهري موجه ولي همان اهداف را دنبال مي كنند ولي متاسفانه اكثر ما فريب مخصوصا چهره به اصطلاح حق طلبي كه نادران و توكلي از خود ساخته اند را مي خوريم
ديروز رفتار نادران را همه ديديم اميدوارم يادمان نرود تنها اصول گرايان منطقي مطهري و لاريجاني هستند كه ديروز كاملا ناراحتي از صداي لاريجاني مشخص بود
در ضمن آقاي روحاني عامل تحريم ما نيستيم كه حالا بايد تحمل كنيم كه شما از وزير دفاع نكنيد كساني بايد ساكت باشند و تحمل كنند كه مسببند (247054)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۳:۰۲
اسم اختصاری اینها " کاف " هست. مخفف کاسبان فتنه. گروه کاب خیلی خشنود نباشند. مردم در انتخابات پیش رو این دارندگان چند صد رای را انتخاب نخواهند کرد. بعد گروه "کاف" بنشینند و فکری دیگر بگنند. واقعا کسی فکر میکرد که ادمایی امثال بذر پاش و رسایی و کوچک زاده نماینده مجلس بشن؟ نماینده کدوم مردم؟ (247055)
کشکول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۴۲
آخه وقتی مجبورت کنند بین همین افراد انتخاب کنی چطور امید داری تغییری ایجاد کنی؟ (247123)
کرامت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۵۸
دیروز افراطیون . . مجلس مردم ایران را از خدمت رسانی یکی از دانشمندان کشور به جوانان شایسته دانشگاهی محروم کردند.
ای کاش آقای فرجی دانا دفاع محکمتری از خود و همفکرانشان که ظالمانه فتنه گر خوانده می شدند می کرد. وقتی آقای نادران به دکتر توفیقی و میلی منفرد می تاخت و آنها را فتنه گر می خواند کاش آقای فرجی دانا می گفت اینها فتنه گر نیستند بلکه خادمان این ملت هستند. دفاع شجاعانه نکردن از آنها به معنای پذیرش این عنوان است (247128)
دبیر 65 ساله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۳:۰۸
اینا از واژه فتنه خیلی نون خوردند (247059)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۲۳
شما هم از رفع تحریم که زیر اسمش دارین نوکری کدخدا رو میکنید وذلت وتسلیم بزک کرده رو تحویل میدین. (247113)
هموطن غیردرباری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۲۴
همه مردم ایران (به غیر از عده ای خاص که نونشان در تحریم هست) از رفع تحریم منفعت می برند، پس معلومه شما علاوه بر کاسب فتنه کاسب تحریم هستین امیدوارم نسل بدخواه مردم که فقط به فکر منافع خودشون هستن از ایران برداشته بشه (247162)
زاهدي در كنار وزير رژيم صهيونيستي!!!؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۰:۰۰
فقط نان نخوردند . با فتنه فتنه گفتن حق و عدالت را سر بريدند ! غارت كردند و خنديدند !!!! (247328)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۳:۱۰
لعنت به کاسبان فتنه (247060)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۳:۱۲
بازی کاسبان رفع تحریم هم به زودی تموم میشه.چون روحانی گفته خودش شخصا هدایت اونو به عهده میگیره.یه راست همتون رو تو جهنم میبره...بای بای. (247063)
م. د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۳:۱۳
برای ایشون و مردمی که بهشون رای دادن متاسفم. شخصیت خودشون رو با این حرکت نشون دادند. (247064)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۳:۱۷
برای مجلس به خاطرمسائل زیر متاسفم:
1- آقای دهقان نماینده طرقبه قبل ازاعلام رسمی نتیجه آرابادست خویش حرکت زشت واهانت آمیزی را نشان داد که دورازشان ملت ایران است ونشان از بی ادبی وشخصیت ... وی دارد:ازکوزه همان تراودکه دراوست
2- آقای رسایی با پلاکاردی که نوشته بوددوپینگ لاریجانی اثر نکردنشان داد که درشان وتراز مجلس نیست ویک آدم کینه توز است
3- صدای الله اکبر بعضی از مجلسیان بعداز اعلام رای بطوری بود که گویی قاتل خون آشامی را اعدام کرده اند ویا سنگری را فتح کرده اند(این آدمای عقده ای) (247066)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۳:۲۳
ادامه:4- فراکسیون رهروان نیز بابی تدبیری نشان داد در راستای برنامه های دولت نیست وتاالان هم تشریفاتی از دولت حمایت می کرده است وآقای روحانی اشتباه کرده به آنان دل بسته است.
5- تندروهای مجلس زورشان از اصولگرایان میانه رو بیشتر است وظاهر آقای لاریجانی هم آلت دست آنان است.
6- نمایندگان اصلاح طلب هم حرفی برای گفتن نداشتند برای دفاع جانانه از وزیر.
7- مجالسی که میخواهنداز جای دیگری فرمان بگیرند تاصدسال سیاه هم بدردنخواهند خورد. (247068)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۳:۲۹
اي كاش تمام اين ستاره هاي افتخار ، آسمان سبز سبز سبز دلم را روشنايي مي بخشيد.حاضرم از تمام حقوق شهرونديم محروم شوم ولي ذره اي از عشقم به سيد عزيز و بي همتايم سيد محمد خاتمي كم نشود. اي كاش به جرم داشتن تفكرات اصلاحطلبانه از همه چيز ، حتي دانشگاه محروم مي شدم ولي يك شب ديگر به شب هاي حصر ياران عشق اضافه نميشد. (247073)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۳:۴۷
جناب آقای دهقان اینه فرهنگ وشعور وشخصیت شما .شما مثلا نماینده75میلیون انسان هستید برای خودم وسایرایرانیان متاسفم از حرکت شما.جناب فرجی دانا حیفه برای این مملکت.چقدر مایه حقارت است که تو آن بالا بودی وافراد متشخصی در پایین.برای همه ایرانیان متاسفم که شما نمایندیشان هستید.برای این مجلس هم متاسفم که شما نماینده اش هستی.مردمی هم که شمارا فرستادن مجلس چقدر مردم عوام وساده ای بوده ان.خیلی کوچکی.مثل کوچک زاده ورسایی وزاکانی (247084)
میترا
United States
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۳:۵۱
در انتخابات بعدی مجلس، مردم هم جناب حداد عادل و دوستانشان تسویه حساب خواهندکرد و هم با نورچشمی های عزیزکرده جبهه پایداری ایشان (247087)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۲۵
فقط اگه بازم مردم به حرف شما گوش ندادند وخواستین بزنید زیر میز بازی!لطفا از روش 88 استفاده نکنید ،خسته کننده شده. (247114)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۴۸
معلومه سال 88 کی زیر میز زده! (247179)
ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۰:۱۵
جناب حداد عادل دارن چرت میزنن اااا لطفا مزاحم نشید (247259)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۳:۵۲
یکی پیداشه وبه آقای روحانی بگه .جناب حالمون به هم می خوره میریم ادارات میبینیم هفته نامه 9دی وکیهان در معرض عموم گذاشتن.ماروسای احمدی نژادی نمی خواهیم.مماشات وتعامل با این جماعت کاسب فتنه وتوتالیتر ومیلیتاریسمه وانحصارطلب واقتدارگرای تمامیت خواه وپوپولیست که از احساسات مذهبی مردم سوء استفاده می کنند بس است.کمی هم بع شعور ما احترام بگذار جناب روحانی .روسای ادارات در تراز وشان مانیستند.داری حامیان خودتوازدست میدی. (247088)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۲۶
ای بابا پس چی شد تضارب ارا ونبرد اندیشه ومن میمیرم تا مخالف من بتونه حرف بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (247115)
رضا
United States
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۲:۵۰
شما اول "تضارب آرا" رو تعریف کن...البته نه از حفظ بلکه در عمل ....متاسفانه شما در این مورد نمیکشید پس باید جور دیگه ای با شما صحبت کرد!چیزی شبیه زبون خودتون! (247301)
رضا
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۳:۵۳
هم وطن بازم تویی؟ شب شد برو بخواب... (247325)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۲۷
دانستن حق مردمه وخود مردم میفهمند که کی راست میگه ،کی دروغ ! رو هم اضافه میکنم. (247117)
خورشید کارون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۹:۵۹
داش کریم ببخشید اگه این روزنامه ها تو اداره نیاد ما با چی میزتمیز کنیم ها...تازه برا سفره هم خوبه...در ضمن اگه همین ادارات نباشن که روزنامه اش ورشکست میشه اونوقت ما از کجا باید سخنان جناب دکتر شریعتمداری و پرفسور رسایی رو بشنویم.. (247252)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۰۰
مشکل اینها دانایی است حتی اگر نام خانوادگی باشه (247097)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۰۷
وقتی پای صندوق رای نمی رویم امثال ادمهای.... مثل رسایی و کوچک زاده و غیره به مجلس می روند مقصر خودمان هستیم (247102)
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۰۹
لحظه شماری می کنم به انتخابات مجلس دوست دارم فردا انتخابات باشد تا بیرق تندروها ی مجلس به زیر بکشانیم (247105)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۰۰
شتر درخواب بیند پنبه دانه گهی ... (247150)
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۲۶
اندکی صبر دوستان رای گیری برای مجلس بعدی نزدیک است چه کنیم و چه سازیم ، زیر و رو خواهیم کرد (247116)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۵:۱۳
بازم اشوب 88؟؟؟؟؟؟ از مردم به خاطر نظر متفاوت انتقام گرفتن؟ (247136)
رضا
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۳:۵۶
من رفتم با اجازت یه قیلوله کردم اومدم دیدم 2 تا نظر دادی به نظرم دو تا ام تو تسنیم و فارس و برادران تحجریه بذار کیف کنن . (247327)
رضا
United States
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۲:۴۸
ما شروع کردیم شما هم شروع کنید در شهر خودتون روی اصلاح طلبان حتی ته لیستی هم سعی بر اجماع داشته باشید
https://www.facebook.com/entekhabat94borujerd (247299)
آزاده جنگ ، خانواده شهيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۳۷
اگر مردم فهيم ايران بدانند كه آزادگان مظلومشان از دست عده اي هم اسارتي ولي در اصل عوامل متحجرين و تندرو كه اتحاد و هماهنگي گهگاه شومشان با دژبانهاي بعثي در اردوگاههاي بعث عراق انگشت حيرت به دهان مي آورد چه كشيده اند آنوقت فعل قبيح يك عنصر معلوم الحال را به حساب آزادگان مظلوم جنگ تحميلي نمي گذاشتند بعنوان يك آزاده عذرخواهي مي كنم.واقعا شرم آور است. درود بر فرجي دانا. (247121)
موحد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۴۰
کشور و جامعه دانشگاهی از مدیریت یک دانشمند و استاد فرهیخته محروم شد. فقط می توانم بگویم برای این گروه قرون وسطایی متاسفم. اگر شرایط اجازه بده از داعش هم بدتر هستند. (247122)
دل سوخته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۵۰
من تا جایی که در ذهنم هست کلمه مقدس الله اکبر را برای پیروزی بر دشمنان و کفار استفاده می شده،در حالیکه دیروز در مجلس بعد از اعلام آرا توسط نماسندگان استفاده شد.حالا جای سوال که جناب آقای زاکانی و دوستان همیشه مدعی مگر در نطق استیضاح آقای فرجی دانا را فردی متدین نخواندید پس الله اکبر را برای په سر دادید.خوتان را حق و کسانی را که با شما هم عقیده نیستند باطل می دانید!!!!!!! انشاالله در پل صراط جلوی شما و دوستانتان را خواهم گرفت آنجا دیگر مجال دروغگویی وافترا نیست. (247126)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۴:۵۶
فرجی دانا سخنان خود در مجلس را با این بیت از شعر حافظ به پایان رساند:
وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم
که در طریق ما کافری است رنجیدن
کنجکاو شدم این شعر را کامل بخوانم دیدم حافظ در ابیاتی دیگر این غزل میگه:
عنان به میکده خواهیم تافت زین مجلس
که وعظ بی عملان واجب است نشنیدن
مبوس جز لب ساقی و جام می حافظ
که دست زهدفروشان خطاست بوسیدن (247127)
برادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۵:۰۴
شما هم اگه يكي بخواد دكتراي مفتكيتو يا بورسيه مفتكيتو كه حتي توي خواب هم نمي ديدي از ت بگيره همين كارا رو ميكني يه كم بهشون حق بده ببين بعضي ها ره صد ساله را ظرف سه چهار سال ميرن و بجاي اينكه الان حد اكثر يك كارشناس دون پايه توي سايپا باشه الان اون بالا بالا ها ست يه كم بهشون حق بده و منصف باش و ناراحت نشو و به خدا توكل كن و صبور باش برادر. (247130)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۵:۰۵
أين افراطي ها. . . در هشت سال گذشته تمام إصلاح طلبان وحاميان شان را از مصادر أمور كنار گذاشتند وملت ديدند كه در أين هشت سال جه مصائبي براي أنان بوجود اوردند وچگونه كشور را به قهقرا كشاندند وهنوز هم به حركات مذبوحانه خود آدامه مي دهند ملت بايد اگاهانه در انتخابات أتي مجلس أنان را به تاريخ بسپارد ان شاءالله (247131)
م-مهرنوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۲۲
به عنوان یک چنارانی از تمام ملت ایران بابت رفتار!!! نماینده شهرمان معذرت خواهی میکنم واعلام میکنم ما چنارانی ها از این مردمان نیستیم (247160)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۰:۱۲
عزیزم خودتو ناراحت نکن.. خوب گاهی اوقات پیش میاد..نماینده شهر مایه سرافکندگی بشه.. (247258)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۴۴
به هر حال روحانی مچکریم (247175)
قربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۴۵
خوش بحال اصلاح طلبان که ستاره دارند ،اقایانی که ادعای اصول گرائی دارند در هفت اسمان یک ستاره ندارند تا چه رسد در روی زمین ستاره داشته باشند .خودشان خوب می دانند چه کرده ودر آینده باید باین ملت جواب بدهند ،این ها همه بازی است. (247177)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۴۸
جالب بود و روشن اما استراژی اصلاحات برای این فضای بسته و ضد اصلاح طلبی چه باید باشد؟ بابا 88 تمام شد اما شده نان اصولگرایان! (247178)
رضا
United States
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۲:۴۵
دعوت مردم به تفکر و تعقل و اجازه ندادن به افراطیون تا به جای اونا تصمیم بگیرن (247297)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۷:۲۴
ایشان نماینده چناران هستند اما رقیب جدی ندارند بازم میگم انشاا... انتخابات بعدی مجلس (247398)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۷:۲۷
خبری ازکریمی قدوسی نبودنظری افاضه ای چیزی ...کجابود (247196)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۸:۲۷
بنده به اقای روحانی رای داده ام اما مطمئا دیگر در مرحله دوم رای نخواهم داد چون شجا نیست /مدیران لایق بر سر کار نیاورده مثلا استاندار تبریز/ خلاصه خیلی چیزهای دیگر (247228)
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۰:۲۱
اقاي دهقان براي خودمان متاسفيم يكی مثل شما نماينده ملت ايران باشد (247262)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۰:۲۶
چقد تحلیل ابکی.حالااین استیضاح چه به حق یا ناحق باشه.اگه این اقای وزیر حداقل 50درصد تذکرات که به ایشون داده میشد رو انجام میدادو 50درصد بقیه رو بی خیال مشد.اخه بدبختی اینه که 1درصد هم عمل نکرد (247263)
عبدالرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۰:۲۸
این علامت افتادن آقای فرجی دانا نبود ، . . . وای به حال مردم با این نمایندگان ، بجای ایجاد کار برای جوانان بیکار و مهار کردن تورم و ........ دلشان را به شست وارونه خوش کرده اند . (247264)
امین
United States
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۰:۴۳
آقای فرجی دانا میخواست فضای علمی کشور طوری باشه مریم میرزاخانی ها به کشور برگردند نخبگان در کشور بمونن ولی پایداریها جلوی صحنه اینهمه ضدیت با آمریکا دارن ولی پشت صحنه برای رفتن به این کشورها سر و دست می‌شکنند این یعنی چی ؟!!!!! با این کارت قرمزی که به آقای فرجی دانا دادند یعنی آینده علمی کشور براشون مهم نیست کشوری که تولید علم نداشته باشه دستش پیش دیگر کشورها دراز میشه این یعنی حق الناس این نتیجه کینه توزیه (247267)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۱:۳۹
جاي امام ره خاليه كه دوباره بانگ برآورد كه : " اسرائيل نمي خواهد در ايران دانشمند باشد آمريكا نمي خواهد در ايران دانشمند باشد ابرقدرتها و روسها و اف ها نمي خواهند در ايران دانشمند باشد بازماندگان پيكار و توده و معدومين محارب دهه شصت كه در امور آمده اند نمي خواهند در ايران دانشمند باشد " . وا اماما !!! وامصيبتا !!!!! الهي الغوث . الهي فرج عن الكرب . درود بر فرجي دانا . مرگ بر عوامل اسرائيل و صهيونيست اگر چه راهنماي مشرق بزنند!!!!! (247278)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۱:۴۷
آقای لاریجانی در صحبتی گلایه کردندکه مجلس را تضعیف ومسخره میکنند این مجلسی که من می بینم که به جای فکر ملت بودن بفکر سیاست بازی وچوب لای چرخ گذاشتن دولت است . . . (247280)
احمدنژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۲:۲۶
انشاالله زمستان خواهد امد و ان زمان جوجه هاي پاييزي را خواهيم شمرد كه چگونه از پايداري به ناپايدار تبديل شده و همانند برگهاي درختان به صورت لرزان و با نسيم تغيير ريزش خواهند كرد. پايداري بداند كه ما همگي ستاره داريم (247292)
شهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۲:۴۶
فتنه گری کسی است که از بیت المال ارتزاق می کند و به صاحبان آن خیانت می کند. (247298)
asad
United States
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۲:۵۲
. . . بعضی اقایان نماینده ها روز استهیزای با حرکات نا شایستشان ابروی ایران را بردند دم از ازادی میزنند این ها میخواستند مدیریت جهان را بعهده بگیرند چه میشد دنیا را مثل ایران میساختند بجای این کارها اقتصاد را درست کنید تا یک تومان ایران برابر با هفتاد تومان افغان نباشد که از این ننگ بالاتر چی هست (247303)
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۰:۰۵
با این همه نخبه که تو مجلس داریم که یرای پر کردن برگه استیضاح 10 بار رئیس مجلس باید توضیح بده توقع بیشتر از این نمیشه داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینا فقط تا نوک بینی خودشونو میبینن (247329)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۱:۲۱
اكابرستان نام مدرسه ابتدايي بود كه رضا شاه براي ميانسال ها درست كرد

اره واقعا اين 3000 بورسيه رانتي واقعا كه اكـــــــــــــــابر هستند (247361)
محدثه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ۰۱:۲۲
اره متاسفانه بعضي نماينده ها هم جزو اكابر هستند اكابران بورسيه رانتي (247363)