به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ساعت ۰۷:۵۳
کد مطلب : ۸۶۵۲۵

زاکانی: برويم دعا كنيم توافق به هم بخورد!

گروه سياسي: عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: در برجام در حوزه دفاعی آسيب پذيری ايجاد كردند و در حوزه دانش برای ما محدوديت وحشتناك به وجود آوردند و تلاش كردند كلاه بزرگی را سر ما بگذارند!!
علی زاکانی از نمایندگان موسوم به دلواپس مجلس در جمع تعدادی از اساتید دانشگاه با اشاره به اینکه سخنان رئیس سازمان انرژی اتمی اصلا علمي نيست و وی حرف هاي نادرست زيادي مي زند گفت: اینگونه سخن گفتن براي آقاي صالحي در نهايت بد تمام مي شود زيرا كم كم حقايق مشخص مي شود. برجام ابعاد مختلفي از جمله اقتصادي دارد و به نظر ما اين تحريم ها برداشته شدني نيست مثلا سوئيفت ٨ سال آينده لغو خواهد شد. معاملات ارزی ٨ سال ديگر عادي مي شود و ساير موارد تحريم هم مي تواند برگشت پذيري داشته باشد.

وی ادامه داد :در حوزه دفاعي آسيب پذيري ايجاد كردند و در حوزه دانش براي ما محدوديت وحشتناك به وجود آوردند و تلاش كردند كلاه بزرگي را سر ما بگذارند. در حوزه علم و فناوري آسيب هاي جدي مي خوريم كه براي ما ركود علمي به همراه خواهد داشت يعني تا ١٠ سال حق ساخت سانتريفيوژ نداريم و در جمع آوری و جابجايي سانتريفوژها از فردو و نطنز هم ٨٠ درصد آنها از بين مي رود.

زاکانی با بیان اینکه در حوزه تحقيق و توسعه براي ما محدوديت زيادي ايجاد كردند، گفت: هشت سال نمي توانيم مدل های بالاتر سانتريفيوژ داشته باشيم و ٨ سال از آن بعد مي توانيم زنجيره ۳۰ تایی ايجاد كنيم و سپس مجوز داريم هرسال ٢٠٠ سانتريفيوژ بسازيم. وي مدعي شد كه آن كسي كه براي ما غنی سازی ٣.٥ درصد را ساخت امروز در آب و فاضلاب كار مي كند و از صنعت هسته اي بيرونش كردند! وی تاکید کرد: نمي خواهم بگويم تيم هسته اي خائن است بلكه اينها زورشان نرسيده است و بايد به آنها كمك كنيم تا سطح شان را بالا ببرند. زاکانی اظهار داشت: صالحي در مجلس به ما گفت برويد دعا كنيد توافق بهم بخورد زيرا چيز خطرناكي است.

مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۰۸:۰۶
راستی تکلیف آن زمینی که در خیابان ولی عصر بعضی تصرف کرده بودند و اسنادش توسط آقای رحیمی افشا شد به کجا ختم شد ؟ ..... (318582)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۰۸:۰۷
آخه عزیز دل من ، مگر شما نبودید که در آشپزخانه هم انرژی هسته ای تولید می کردید !!!؟ (318583)
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۰۸:۰۸
آقای زاکانی میشه ازت سوال بپرسیم که بچه های نازنینت الان سرکار میرن یا نه؟احتمالا نمیرن تو این کاریابیا دنبال کار بگردن؟احتمالا تو 31سالگی طعم بیکاریو نچشیدن؟معلومه که نه چون نفست از جای گرم بلند میشه چون فقط از زندگی منافع خودت مطرحه!آقای زاکانی و امثال شما ما سانتریفیوژ نمی خوایم (318584)
علی
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۰۸:۱۱
اسم این زاکانی رو که میشنوم یاد مناظره دکتر اطاعت با اون میفتم که چه جوری لام تا کام نمیتونست حرف بزنه. صد حیف که اون مناظره دیگه تکرار نمیشه. (318586)
اصلان
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۰۸:۱۵
وقتی آدم جلسه سه وزیر آمریکا با کمیته روابط خارجی رو می بینه، سخنان متین و نقدهای تند، سخنان کاملا کارشناسی و همگی در کمال ادب و احترام متقابل رو میبینه
بدجوری از مجلس ناامید میشه (318587)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۰۸:۳۱
بر فرض حرفهای زاکانی درست باشد . برویم توافق را بهم بزنیم و بعد برویم بمب اتمی بسازیم بهتر است؟ یا 8 ساله بعد محدودیتها برداشته شود ؟ سرمان نسبت به چه چیزی کلاه رفته ؟چه چیزی را از دست دادیم ؟ امروز مثلا ما 100000 کیلو سوخت 20% داشته باشیم باهاش چیکار میکنیم که اگه نداشته باشیم سرمان کلاه رفته ؟فرض کنیم اصلا الان 500 تا بمب اتم داشته باشیم چه کمکی به زندگی ، دین و یا هر چیز دیگه مردم میشه؟اقای زاکانی درده اصلیتو بگو (318592)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۰۸:۳۷
اقای زاکانی بچه هاتون بیکارن؟؟!!!؟؟؟ صد درصد نیستن اگه هم به فرض محال باشن لابد دارن درس میخونن
اقای زاکانی شما جیب خودتون نگاه نکنید خواهشن جیب مردم هم نگاه کنید چرا من و امثال من باید بیکار باشیم ؟؟چرااین باید وضع کشور باشه؟؟؟؟چرا زمانی که احمدی نژاد این بلا هارو سر مردم میورد چیزی نگفتید؟؟؟؟؟!!؟من که به جز ضرر از انرژی هسته ای چیزی ندیدم!!!!! حالا که دولت داره همه انرژِ هسته ای در کشور ادامه میده و هم داره سعی میکنه چرخ زندگی مردم بچرخونه شما دارید اتیش میگیرید!!! (318597)
ل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۰۸:۵۴
به هم بخوره که چی بشه؟؟؟؟؟؟
مردم دیگه تحملشون تمومه. همه مثل آقای زاکانی نیستن.
رفراندوم کنین تا بفهمین چند درصد مردم مخالف با توافقن. بعد از به هم خوردنش حرف بزنین... (318603)
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۰۸:۵۶
یعنی اون که تو MIT درس خونده حرف غیرعلمی راجه به صنعت هسته ای می زنه بعد تو!!! حرف علمی می زنی؟
بریم دعا کنیم امثال تو دست بکشن از منافع شخصیشون که مملکت رو به اینجا رسوندین (318606)
78
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۰۸:۵۹
نذر کردم اگر این توافقنامه سیاه توسط کنگره آمریکا یا مجلس یا شورای عالی امنیت ملی رد بشه یه گوسفند نذر امامزاده صالح بکنم .به خدا خیلی گرفتاری داره .کشور رو گیر میندازه.خدایا خودت درستش کن... (318607)
ما
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۵:۳۲
ما هم باید نذر کنیم خداوند شما وامثال شما رو شفا بده... (318753)
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۰۹:۱۸
چرا روی حرف رهبری حرف می زنید تو را به خدا اینقدر نقش ادمهای دلسوز را بازی نکنید (318614)
ملت دردمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۰۹:۵۶
با ایجاد تحریم زندگی مردم به شدت آسیب دید و سایه فقر و گرانی و فلاکت زندگی مردم را در بر گرفت حال با توافق انجام شده گذشته از هیاهوی زیادی که بر پا شد آیا این توافق به گونهای هست که بتواند زندگی مردم را از اثرات ایجاد شده نجات دهد ؟ و آیا می تواند اثرات مثبتی بر زندگی مردم داشته و آن خاطرات تلخ گذشته را از زندگی مردم محو نماید ؟ (318630)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۰:۰۹
هم ما و هم سران نظام آقای صالحی و تیم مذاکره کننده را قبول داریم ولی تجربه شما دلواپسین نشان داده که مردم اعتمادی به شما ندارند پس لطف کنید اگه می خواهید جایی در مجلسه برای خخودتان دست و پا کنید به دنبال راههای دیگه باشید. (318636)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۰:۱۱
اسیبی که شما اصولگرایان به مملکت زدید حتی دشمنان ما هم با مردم چنین کاری نکردند اختلاس فساد میلیاردی -استخدام های رابطه ای -خراب کردن چهره ایران در جهان -فقیر کردن مردم و الا ماشالله (318637)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۰:۴۱
زاکاني، رسائي، حسينيان، کوچک زاده، کريمي قدوسي، اردستاني، آقا تهراني، و ...!! حتما" حتما" ما مردم ايران گناهي نابخشودني زير بارگاه حضرت حق مرتکب شده ايم که به اين موجودات گرفتار آمده ايم! (318652)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۰:۴۳
حتما" در خط مقدّم جنگ شما و خوش خدمت های احمدی نژاد خواهید جنگید(علامت خنده) ،،اما نه مطمئن هستم خانه ای درندشت در نقطه ای خوش آب و هوا برای خود و خانواده درست کرده اید تا ملت را فدای خود و دوستانتان کنید..باید هم توافق به هم بخورد چون نگرانی ندارید. (318653)
نامی
Canada
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۰:۴۸
مارا به خیر تو امیدی نیست شر مرسان.
چه پر ادعا" برویم به آنها کمک کنیم" 8 سال کمک کردید برای 7پشتمان کافیست.لطفا خاموش باشید که اگر قرار است کسانی را به عنوان خائن معرفی کنند . کاسبان تحریم که 8 سال سکوت کردند بهترین گزینه ها هستند. درود به تیم مذاکره کننده (318654)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۰:۵۴
جالبه که جتاب زاکانی اول فرمودند که صالحی حرف های نادرست زیادی می زند ولی در آخر از قول صالحی گفته توافق چیز خطرناکی ست / حالا باید اینو پرسید که آقای زاکانی چطور تشخیص داده که این بخش حرف صالحی درسته / ضمن این که اصلا معلوم نیست صالحی همچین حرفی رو گفته باشه و این نقل قول هم مثل خیلی های دیگه احتمال کذب بودنش زیاده (318656)
رضا
United States
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۱:۱۱
برید دعا کنید و زار زار گریه کنید اما دیگه آخرشه فایده ای نداره! شما تموم شدید "گیم اور!" (318659)
قناد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۱:۵۵
به هفتادو هشت میگویم نزرت قبول نمیشه امامزاده صالح خودش از نیت شماها اگاه است (318686)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۲:۱۲
آقای زاکانی گاهی فکر میکنم منافع شما دلواپسان با منافع تندروهای آمریکا و اسرائیل یکیه !! چون همیشه اب به آسیاب دشمن میریزید !! (318691)
یک دانشگاهی
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۲:۳۷
جناب دکتر زاکانی پرونده مشعشع شما در دوران دانشجویی پزشکی را همه دیدند علی الخصوص افراد دانشگاهی خدا میداند اگر با اون امتیازاتی که گرفتی و درست را تمام کردی و بعد دوره تخصص شما که دیگه ایو لله داره الان چکاره بودید.ماهم به فرموده شما دعا می کنیم خیلی هم دعا می کنیم که افراد اهل و با فهم وارد مجلس شوند و نه شماهایی که همه چیزتان را اینطوری بدست آورده اید. (318699)
دعا گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۳:۰۷
اين بنده خدا دچار استیصال شده است مشخص است خواسته هاي خود را از زبان ديگر ان به خورد طرفدارانش مي دهد آلبته مردم هم بايدچشم وگوش خود را باز كنند تاادم هايي همچون شما ها را رآهى مجلس نكنند تا ايران را ويران نكنيد وهم بايد دعا كنند تا دست شما پايداري هاي از سر اين ملك وملت كوتاه شود ان شاء الله (318711)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۳:۲۰
اینا از همون دار و دستن که میرحسین می گفت؛ زل می زنن تو چشم مردم و تو روز روشن ....میگن...
با این حساب دکتر صالحی خیلی .....باید باشه که دوهفته تموم بلند شده رفته وین، روزی ده دوازده ساعت با رئیس انرزی اتمی آمریکا برای این توافقنامه تو سرهم میزدن و با هم کلنجار میرفتن...
آقای زاکانی، آدم به اصطلاح حسابی! تا کی می خواید از منافع مردم بخاطر منافع خودتون بگذرین...
بسه دیگه... (318716)
شهرکردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۴:۱۸
تاریخ بعداز انقلاب که نگاه کنید به اسامی برمیخورید که به این باورمیرسی که قدرت ومناصب برای عده ای در کشورمان ارثیه فامیلی است ، البته این ارثیه فقط مختص به آقای زاکانی نیست بلکه خیل زیادی از زاکانی ها را دربرمیگیرد ، کافیست به اسامی به اصطلاح سیاسیون نگاه کنیدمتوجه میشوید چقدر زاکانی ها خواهیددید. حالا نفع شان برای این ملت چیست ماکه نفهمیدیم، هرکه فهمید به تاریخ نویسان مشاهیرسیاسی کمک کند. (318734)
ساده لوح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۱۴:۲۶
شما چون خیلی باتقوایی ازت خواسته دعا کنی ما یه دعای دیگه می کنیم خدایا ماراازدست افراطیون نجات بده (318741)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ۲۱:۱۷
اقاي زاكاني شما كه معدل دوران تحصيلتون زير ....بوده چطور دكترا گرفتين؟ ما حرف شماي به اصطلاح دكتر را قبول كنيم يا حرف اساتيد ديپلماسي جهان ونوابغ ايران رو؟ (318835)