به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۳۸۱۹۵
منتظري و نکونام هم در آفريقاي جنوبي نيستند

اردوي تيم‌ملي با 11‌بازيكن براي جام‌جهاني!

گروه ورزشي: اعضاي تيم ملي فوتبال ايران ساعت 7 صبح امروز (سه‌شنبه) به وقت تهران با پرواز امارات وارد فرودگاه دبي شدند و جواد نکونام و پژمان منتظري در سفر به آفريقاي جنوبي همراه تيم نخواهند بود.
اردوي تيم‌ملي با 11‌بازيكن براي جام‌جهاني!
شاگردان کي‌روش بعد از حضور 4 ساعته در ترانزيت ساعت 11 عازم ژوهانسبورگ خواهند شد. اين در حالي است که جواد نکونام و پژمان منتظري هم به تيم ملحق نشدند و اين 2 بازيکن هم در سفر به آفريقاي جنوبي تيم ايران را همراهي نخواهند کرد تا مشکلات کي‌روش بيش از گذشته شود.

تيم ملي فوتبال ايران امروز پس از کش و قوس‌‌هاي فراوان مبني بر اعزام يا عدم اعزام اين تيم به اردوي آفريقاي جنوبي،‌ سرانجام ساعت 5 بامداد امروز از طريق فرودگام امام خميني (ره) و با پرواز امارات از طريق دوبي راهي آفريقاي جنوبي شد.

 براي برپايي اولين اردوي خارجي تيم ملي در راه آماده‌سازي رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل، 28 بازيکن به اردوي اين تيم دعوت شدند که از اين تعداد بامداد امروز تنها 11 بازيکن راهي آفريقاي جنوبي شد و نکته قابل توجه اينکه از جمع اين بازيکنان هيچ دروازه‌باني حضور نداشت.

از 28 بازيکن دعوت شده به اردو 4 بازيکن استقلال و 6 بازيکن سپاهان از همان ابتدا به خاطر مخالفت باشگاه‌هاي خود و 3 بازيکن فولاد و 2 بازيکن تراکتورسازي نيز پس از مرخص کردن آنها از سوي کي‌روش به خاطر همراهي اين تيم‌ها در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در اين سفر در حالي تيم ملي را همراهي نکردند که در خصوص حضور تمام بازيکنان براي همراهي تيم ملي، از سوي مسئولان فدراسيون فوتبال و حتي وزارت ورزش الزاماتي براي باشگاه‌ها به وجود آمده بود که اين اقدامات نيز راه به جايي نبرده و سرانجام تيم ملي با ترکيبي نصف و نيمه راهي اردوي خارجي خود شد.

عدم حضور اين بازيکنان تا مرز عدم اعزام تيم ملي به آفريقاي جنوبي نيز پيش رفت که سرانجام کي‌روش در لحظات آخر تصميم گرفت تا اين اردو کماکان به قوت خود باقي مانده و برگزار شود. همچنين در اين سفر مجيد صالح، مربي استقلال که روز گذشته به عنوان دستيار کي‌روش معرفي شده بود تيم ملي را همراهي نکرد با اين حال ساير دستياران کي‌روش در جمع ملي‌پوشان حاضر بودند.
مرجع : تسنيم

کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ۱۵:۰۱
کفاشیان از مدیران احمدی نژادی است و بعید نیست در صدد انتقام از شکست در انتخابات باشند باید دولت چهار چشمی مواظب فوتبال باشه تا دوره مردی که به همه می خندد تمام شود (218541)
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ۱۶:۴۱
امیدوارم کفاشیان بعد از جام ججهانی فورا برکنار بشه تا در قسمت فوتبال هم مردم یه نفسی بکشند . کفاشیان باید بره کلاس خنده برگزار کنه چون فقط به درد اونجا میخوره (218570)
خسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ۱۷:۲۱
اصلا این بنده خدا براش روحانی و احمدی نژاد فرقی نمیکنه ...... :-) :-)
کسی که هم در دولت خاتمی هم در دولت احمدی نژاد وهم در دولت روحانی بوده نشون میده اصلا دقدقه سیاسی نداره چه برسه بخواد زحمت انتقام رو بخودش بده. ایشون در چشم به هم زدنی در انتخابات فدراسیون خودشو از جناح دولت کشید سمت گروه مخالف دولت ...براحتی هم رای اورد. (218575)
على
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ۱۵:۳۱
همش بخاطر اخلاق زشت و رفتار نامتناسب كى روش هستش كه هيچ كس حاضر نيست با او كار كند.حاضر هستند عطاش رو به لقاش ببخشن واز تيم ملى جدا بشن (218549)
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ۱۶:۴۰
کفاشیان و مسئولان کنونی و سالهای اخیر فدراسیون . . . هیچ تدبیری ندارند و اصلا بدشان نمیاد تیم ملی نتیجه نگیره . خدایی حیف این تیم ملی بود با تیمی پر انگیزه و بازیکن های اروپایی . آیا نمیشد بهترین تیم آسیا با کمی برنامه ریزی و هزینه و برپایی اردوهایی حرفه ای بیاد و در جام جهانی حماسه ساز بشه ؟؟ مگه ترکیه نبود ؟ مگه کره نبود ؟ هر دوی اینها از ایران کنونی در رده بندی فیفا پایین تر هستند . واقعا میشد حماسه سازی کرد اما آقای همواره خندان نگذاشت (218569)