به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۲۴۶۱

گاز اشک‌آور در شب شکست‌ویارئال+تصاویر

گروه ورزشی: پرتاب گاز اشک‌آور در جریان بازی تیم‌های ویارئال و سلتاویگو تلخی شکست خانگی زیردریایی را برای هوادارانش دوچندان کرد.
در جریان دیدارهای هفته بیست‌وچهارم لالیگای اسپانیا، شب گذشته تیم ویارئال در خانه خود، ورزشگاه اِل‌مادریگال میزبان سلتاویگو بود و 3 امتیاز این بازی را با قبول شکست 2 بر صفر به میهان خود تقدیم کرد. در دقایق پایانی این بازی که زیردریایی زرد همه تلاش خود را برای فرار از شکست خانگی به کار بسته بود، ناگهان یک گاز‌ اشک‌آور قوی به داخل زمین بازی پرتاب شد که اِل‌مادریگال را در ابری غلیظ از دود فرو برد و بازی را به حالت تعلیق در‌آورد.

طبق گزارش رسانه‌‌های محلی این گاز که در نزدیکی دروازه تیم میهمان فرود آمده بود باعث شد بازی به مدت نیم ساعت به حالت تعلیق درآید و همچنین باعث بروز مشکلات تنفسی و همچنین سوزش چشم در میان بازیکنان 2 تیم و هواداران شود. بلافاصله پس از این اتفاق بازیکنان 2 تیم راهی رختکن شدند تا تحت مداوا قرار بگیرند ضمن اینکه هواداران نیز ورزشگاه را تخلیه کردند.

به دنبال این اتفاق فرناندو رویگ، رئیس باشگاه ویارئال اعلام کرد پلیس در حال بررسی ماجرا برای شناسایی فردی است که این بمب دودزا را پرتاب کرده است. ظاهراً این بمب دودزا مشابه همان بمب‌هایی است که پلیس ضد شورش برای متفرق کردن مردم در اغتشاشات استفاده می‌کند. ویارئال پس از آغاز مجدد بازی هم نتوانست گل‌های خورده را جبران کند و در نهایت به شکستی تن داد که این تیم را در رده پنجم جدول رده‌بندی نگه داشت. در زیر تصاویر اتفاقی که در ورزشگاه اِل‌مادریگال رخ داد را مشاهده می‌کنید:




مرجع : تسنیم