به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۱۷۴۳۱

رايان‌گيگز در ليگ قهرمانان اروپا ركورددار شد

اين رکورد برايم معناي زيادي دارد
گروه ورزشی: هافبک ولزي منچستريونايتد پس از شکستن رکورد بيشترين تعداد حضور در ليگ قهرمانان اروپا اعلام کرد اين رکورد معناي زيادي برايش دارد.
رايان‌گيگز در ليگ قهرمانان اروپا ركورددار شد
رايان گيگز در ديدار شاختار دونتسک اوکراين و منچستريونايتد در دقيقه 66 وارد ميدان شد تا رکورد بيشترين حضور در ليگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کند. اين رکورد که با 144 بازي در اختيار رائول گونزالس بود اما اکنون با 145 ديدار در اختيار هافبک ولزي و کهنه کار شياطين سرخ قرار گرفته است. گيگز در اين خصوص به سايت رسمي منچستريونايتد گفت: اين رکورد براي من معناي زيادي دارد. ليگ قهرمانان اروپا، قله‌ فوتبال باشگاهي بوده و روشن است اين تعداد حضور من در چنين تورنمنتي برايم خيلي خاص است.

گيگز در مورد تساوي مقابل شاختار نيز گفت: وقتي شما براي منچستريونايتد بازي مي‌کنيد و يک بر صفر هم از حريف پيش مي‌افتيد، بايد ديدار را با سه امتياز کامل به پايان ببريد اما اگر بخواهيم واقع بين باشيم، شاختار نيز چندين بازيکن بسيار خوب در ترکيب خود داشت که ما را تحت فشار زيادي قرار دادند. ديدار قبلي را با پيروزي پشت سر گذاشته‌ايم و اکنون نيز در ديداري سخت و خارج از خانه مساوي کرديم. در شرايط خوبي هستيم و مي‌توانيم با امتياز آوري در ديدارهاي آينده نيز وضعيت خودمان را بهتر کنيم.