به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۷۳۷۴۶
فرگوسن هم نمی‌تواند به پرسپولیس کمک کند

پيوس: آمدن برانکو در این مقطع اشتباه است

گروه ورزشي: فرشاد پیوس گفت: پرسپولیس مریض است و با رفتن حمید درخشان اتفاق خاصی در این تیم نخواهد افتاد.
پيوس: آمدن برانکو در این مقطع اشتباه است
مهاجم سال‌های دور پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، با بیان این مطلب که در شرایط فعلی فرگوسن هم نمی تواند به پرسپولیس کمک کند گفت: «تغییرات در پرسپولیس خیلی دیر اتفاق افتاد. پرسپولیس در حال سقوط است و این سقوط سرعت زیادی هم دارد. در این شرایط فرگوسن هم در کنار تیم قرار بگیرد نمی تواند پرسپولیس را نجات دهد.»

وی ادامه داد: «وقتی مدیران از خواب بیدار شدند که تیم خطر سقوط به لیگ آزادگان را احساس می کند.اگر درخشان خوب نبود چرا زودتر او را عوض نکردند تا مربی جدید بتواند حداقل شرایط را کمی بهتر کند. پرسپولیس نشانی از یک تیم خوب ندارد. مشکلات این تیم با آمدن درخشان نه تنها کمتر نشد بلکه هر روز بیشتر هم شد. مشکل تیم قبل از این فنی بود که با آمدن درخشان بازیکن سالاری هم به آن اضافه شد.»

وی همچنین افزود:«سوال من از مدیران پرسپولیس این است. چرا برانکو.؟ او سال ها پیش در فوتبال ایران کار کرده‌ است اما چند سالی است که از ایران دور است و به طور حتم شناختش از فوتبال ایران به همان سال‌هایی بر می گردد که در ایران حضور داشت. برانکو تا بخواهد بفهمد در پرسپولیس چه خبر است لیگ تمام شده‌ و تیم هم از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است.»

مربی سابق پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که با این حساب با حضور برانکو در پرسپولیس مخالفید؟ گفت: «من با شخص کاری ندارم. تمام حرف من در این رابطه با زمان تغییرات است. اگر پرسپولیس با درخشان به بن بست خورده بود چرا او را زودتر از کار بر کنار نکردند؟ چرا در این زمان که پرسپولیس نیاز به آرامش برای بازی حساس مقابل النصر دارد جو تیم را به هم زدند؟ معتقدم آمدن برانکو در این زمان اشتباه است و کمکی به پرسپولیس نمی کند.»

وی تاکید کرد: «در اینکه پرسپولیس مشکل داشت و هنوز دارد شکی نیست اما می شد در خصوص نیمکت این تیم معقولانه تر رفتار کرد تا شرایط از این که هست بدتر نشود.» پیوس در ادامه این گفت‌و‌گو، حمید درخشان را خطاب خود قرار داد و گفت: «روزی که درخشان مربی تیم شد از مشکلات گفت و به صراحت اعلام کرد برای حل آنها راه حل دارد. او چند هفته بعد اعلام کرد که تیمش بازیکن ندارد. حال سوال من این است تیمی که بازیکن ندارد چطور می تواند در دو بازی اولش در لیگ قهرمانان آسیا 6 امتیاز کسب کند و بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد؟ درخشان اگر به این سوال منطقی جواب بدهد متوجه می شود که تنها مشکل پرسپولیس کمبود بازیکن با کیفیت نیست. حتما نیمکت تیم هم مشکل داشته که تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند.»

مهاجم پرسپولیس در سال های دور ادامه داد: «درخشان برای ضعف تیمش بازیکن جدید گرفت. این بازیکنان کجا هستند؟ چه مقدار از مشکلات تیم کم کردند؟ نمی خواهم به کسی تهمت بزنم اما معتقدم بعضی از بازیکنان پرسپولیس با دلال بازی به این تیم آمدند و چون حقشان نبود پیراهن پرسپولیس برای آنان گشاد است.»

پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۹:۱۱
آقا پرسپولیس که دست همه بوده و سالهای ساله که ثباتی در آن دیده نمیشه، یه مدت هم میدان دست فرشاد پیوس، ببینم چی میشد............ (299392)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۸ ۰۱:۰۹
اخراج از دینامو زاگرب..... بیکاری ..... حضور در 90 به صورت ویدئویی و به بهانه نوستالژی و قربون صدقه مردم ایران رفتن ..... سرمربی پرسپولیس شدن با وجود سابقه خوردن پول مردم!!!

واقعا متاسفم برای برنامه ای که قراره به فوتبال مملکت کمک کنه ولی محلی برای دلالی شده! آقای کیروش قهر کرده، 90 رو فدراسیون فشار میاره که هرجوری شده نگهش دارند! نکونام رو میاره پشت خط نیم ساعت مجیز کیروش رو بگه (299474)