به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۱۵ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۹۴۶۷
واكنش‌ها به تشبیه احمدی‌نژاد به بنی‌صدر در سيما

اين رويكردها، احمدي‌نژاد را جري‌تر مي‌كند

گروه سياسي: واكنش‌ها به اقدام سیما كه به بهانه سالگرد ۱۴ اسفند سال ۱۳۵۹ با پخش مستندی به نام «سرانجام نامبارک» تلويحا احمدی‌نژاد را به بنی‌صدر تشبیه کرد، ادامه دارد.
اين رويكردها، احمدي‌نژاد را جري‌تر مي‌كند
پخش سراسری و بی‌سابقه این مستند که در آن تلاش شده مواضع مشترک احمدی‌نژاد و بنی‌صدر به تصویر کشیده شود٬ هشدار صریحی به رئیس دولت دهم ارزيابي شده و برخي رسانه‌ها اين مستند را برنامه ريزي شده در اتاق فكر اصولگرايان مي‌دانند.
حبیب‌الله عسگراولادی از اولين اصولگراياني بود كه ضمن تمجيد از پخش این مستند، آن را  برای قوه مجریه «عبرت‌انگیز» دانست و افزود: «مستند بنی‌صدر که درگیری‌ امام و بنی‌صدر را به تصویر کشید، ترجمه‌ای از امروز بود.»
شبکه یک سیما دوشنبه شب، در مستندی به نام سرانجام نامبارک به بازخوانی پرونده دوران ریاست جمهور ابوالحسن بنی‌صدر (اولين رييس جمهوري اسلامي ايران) پرداخت. در این مستند نیم ساعته دوران بنی‌صدر و اختلافات او با مجلس و رئیس قوه قضائیه مورد بررسی قرارگرفته است. گفت‌و‌گو با برخی از اعضای کابینه شهيد رجایی، نخست وزیر دولت بنی‌صدر از جمله آیت‌الله مهدوی کنی و احمد توکلی بارزترین ویژگی این مستند بود. پخش این مستند همچنين واکنش‌های وسيعی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.
يكي از كاربران اصولگرا در گوگل پلاس نوشت: آیا طرح اسقاط دولت قبل از پایان دوره اش کلید خورده است؟ پخش بسیاری از تصاویر این مستند برای بار اول است که از آرشیو صدا و سیما خارج شده است.
فقط می‌دانم که چنین رویکردی چند ماه مانده به پایان دولت سبب آشفته‌تر شدن اوضاع فعلی می‌شود. قطعا چنین رویکردی سبب جری‌تر شدن احمدی نژاد می‌شود ... نمی‌دانم که به کجا دارن میبرنمون.. ...فقط می‌دانم که بوی خیانت رو دارم حس می‌کنم ....

بهزاد
۱۳۹۱/۱۲/۱۵ ۲۰:۰۹
خدایا پناه می بریم به تو (32729)