به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۹/۱۴ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۷۱۴۴
صفارهرندي بر اساس يك نظرسنجي معتبر خبر داد؛

تنها۱۳درصد، طرفدار ادامه دولت‌احمدی‌نژاد هستند

گروه سياسي: عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: باعث تاسف است برای دولتی که این‌قدر خدمت کرده، اما به دلیل رفتارهای اخیرش وقتی درباره تداوم این دولت پرسیده می‌شود، تنها ۱۳ درصد با آن موافقند. این اتفاق چندان شدنی نیست؛ چراکه بر اساس نظرسنجی یک موسسه معتبر که در اوایل آذر انجام شد، تنها ۱۳ درصد طرفدار امتداد دولت احمدی‌نژاد هستند.
تنها۱۳درصد، طرفدار ادامه دولت‌احمدی‌نژاد هستند
محمدحسین صفار هرندی گفت: مقام معظم رهبری که فرموده بودند «من از دولت‌ها حمایت می‌کنم و از ایشان بیشتر، چراکه ایشان و همراهانشان خجالت نمی‌کشند از این‌که خود را منتسب به انقلاب بدانند»، اما بعدها مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند که «هر دولت خوبی‌هایی دارد و اشتباهاتی و این دولت نیز خوبی‌هایی داشته و اشتباهاتی دارد.» مشاور فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اظهار نظر چند ماه پیش مقام معظم رهبری در مورد نظام پارلمانی گفت: شاید باید همان‌طور که مقام معظم رهبری چندی پیش جرقه آن را زد، تجدیدنظری در نوع ساختار نظام به این معنا که ریاستی باشد یا پارلمانی، داشته باشیم و این باید در فضای آرامی که هر حرفی تلقی به دعوا نشود، صورت گیرد. شاید گمشده ما این است که باید نظام پارلمانی داشته باشیم.

وزير سابق ارشاد دولت نهم احمدی نژاد که اکنون به منتقد وی تبدیل شده ادامه داد این شگفت‌زدگی که شما درباره تغییر منش دولت‌ها در دور دومشان از آن صحبت می‌کنید، در مورد آقای احمدی‌نژاد بیشتر است؛ چراکه خود آقای احمدی‌نژاد هم گفت که دولتشان برآمده از نذر و نیازها بود. شخصی که بالا می‌آید نباید فراموش کند که خاستگاه او از کجا بوده است. چرا آقای احمدی‌نژاد به هشت سال پیش خود پشت کرد و خلاف عهدی که با مردم بسته بود حرکت می‌کند؟ ایشان دادگاه قانون اساسی را که آقای خاتمی درست کرده بود منحل کرد و کار درستی هم بود اما دوباره در اواخر دولتشان آن را احیا کردند. به قیافه ایشان نمی‌خورد که از این مواضع حرف بزنند.

وی یکی از نقطه ضعف‌های جدی دولت همین جابه‌جایی‌های بی‌گدار دانست و گفت در هشت ماه آخر دولت کسی که یک وزارتخانه را عهده‌دار می‌شود چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ این در حالی که وزیر قبلی نیز طبق نامه خود آقای احمدی‌نژاد عنصر نامطلوب تشخیص داده نشده و اتفاقا از او تشکر شده است. چه ضرورتی سبب شده است که هشت ماه مانده به پایان کار دولت این جابه‌جایی‌ها صورت بگیرد، آن هم به کسی این سرپرستی را بدهند که خودش در دو – سه وزارتخانه‌ای که ادغام شده‌اند مانده است. عقل طبیعی و دست‌نخورده می‌گوید این کار غلط است. این حرف البته به این معنا نیست که این دولت هر کاری کرده اشتباه بوده است. این دولت رکوردهایی زده که هر دولتی به این راحتی‌ها نمی‌تواند آن را بشکند.

وی با اشاره تلویحی به احمدی نژاد گفت: تنها چیزی که می‌توان از این تغییرات گفت این است که ما با یک بازی شطرنج روبه‌رو هستیم که در آنها مهره‌ها جابه‌جا می‌شوند ولی شطرنج‌باز باید منتظر کیش و مات شدن هم بماند. نمی‌دانم چرا خیال می‌کنیم همه خوبی‌های عالم در ما جمع شده است. عطش برای خلود در این پست‌ها و مقام‌ها به یک بیماری مسری تبدیل شده که به این دولت هم رسیده است. هرچند آقای احمدی‌نژاد درباره این جمله‌اش که از “کجا می‌دانید پایان عمر دولت است؟” گفته بود شوخی کردم ولی گویا خیلی هم شوخی نبوده و تدارکاتی می‌بینند!
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۱/۰۹/۱۵ ۰۸:۲۴
چی بگم (13469)
۱۳۹۱/۰۹/۱۵ ۱۱:۰۵
والله ان 13درصد هم مشکوکه (13492)
۱۳۹۱/۰۹/۱۶ ۲۲:۱۸
برو بابا توهم که به همه چی مشکوکی (13713)
عارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۹/۱۵ ۱۰:۲۰
حرف‏ ‏شما‏ ‏کاملا‏ ‏متین‏ ‏جناب‏ ‏صفا‏ر‏ ‏هرندی‏، اما‏ ‏اگر‏ ‏‏هنوز‏ ‏وزیر‏ ‏بودید‏ ‏هم‏ ‏از‏ ‏این‏ ‏اظهار‏ ‏نظرهای‏ ‏انقلابی‏ ‏میفرمودید؟ (13484)
الم
۱۳۹۱/۰۹/۱۵ ۱۱:۳۱
نها ۱۳ درصد طرفدار امتداد دولت احمدی‌نژاد هستند.
لابد باقی هم طرفدار صفار وشریعتمداری کیهان هستند (13496)
۱۳۹۱/۰۹/۱۵ ۱۲:۲۹
ای کاش همون دور دوم انتخابات به خرد جمعی گوش می‌کردید. هنوز مناظره آقای موسوی..... تو گوشم هست که می‌گفت شما کشور رو به سمت نابودی می‌برید و گدا پروری‌رو رواج می‌دید. (13514)
۱۳۹۱/۰۹/۱۵ ۱۲:۴۶
13 درصد هم مجلس هست و دار و دستشون (13520)
۱۳۹۱/۰۹/۱۵ ۱۳:۲۲
خیلی نمیشه روی این نظرسنجی ها حساب باز کرد. (13531)
بنده خدا
۱۳۹۱/۰۹/۱۵ ۱۴:۲۸
نظام پارلمانی خوبه جون نقش مردم عملا حذف میشه وخیال آقایون راحت میشه (13548)
تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۹/۱۶ ۰۰:۰۸
صفار جون حنات دیگه رنگی نداره چون بیرون کابینه ای , چه عجب مگه حضرتعالی هم عضو کابینه نبودی , شبهایت پرازخداباشد انشاالله (13597)
۱۳۹۱/۰۹/۱۷ ۱۷:۵۵
درود بر مشائی رئیس جمهور آینده (13776)
علی
۱۳۹۱/۰۹/۲۱ ۰۷:۳۷
رییس جمهوری اسلامی آینده فقط مشایی (14222)