به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۵۶۴۳۰
سومین برنز بوکس ایران قطعی شد

بوكس؛ مظاهری به نیمه نهایی راه یافت

گروه ورزشی: بوکسور وزن 91- کیلوگرم ایران هم به جمع چهار نفر پایانی بازیهای آسیایی صعود و مدال برنز خود در این رقابتها را قطعی کرد.
بوكس؛ مظاهری به نیمه نهایی راه یافت
به گزارش ایسنا، در ادامه یازدهمین روز بازیهای آسیایی اینچئون و در رشته بوکس در وزن 91- کیلوگرم علی مظاهری در اولین مبارزه خود مقابل "اوتانبایار"از مغولستان پیروز شد و به جمع چهار نفر پایانی راه یافت. وی با راهیابی به این مرحله مدال برنزش در این بازیها را قطعی کرد. مظاهری برای رسیدن به فینال باید با برنده مبارزه اردن و تاجیکستان مصاف کند.

احسان روزبهانی در وزن 81- کیلوگرم و جاسم دلاوری در وزن 91+ کیلوگرم نیز با راهیابی به جمع چهار نفر پایانی مدال برنزشان دراینچئون را قطعی کرده بودند. علی مظاهری مدال طلای بازیهای آسیایی 2006 دوحه و مدال برنز بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو،طلای مسابقات قهرمانی آسیا 2007 مغولستان و برنزمسابقات قهرمانی آسیا 2009 چین را در کارنامه دارد.

مسابقات بوکس فردا (چهارشنبه) در فینال بانوان برگزار می شود و پنج شنبه مسابقات مرحله نیمه نهایی برگزار می شود که طبق برنامه در وزن 81- کیلوگرم احسان روزبهانی با "عادل بک نیازیمبتف" از قزاقستان و در وزن 91 + کیلوگرم جاسم دلاوری با "عبداله یف" از ازبکستان روبه رو خواهند شد.

محرابی پس از حذف: نمی‌دانم چه بگویم

بوکسور وزن 75- کیلوگرم ایران پس از حذف از بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: نمی‌دانم چه بگویم چون حریفم خیلی قوی بود. سجاد محرابی بعد از شکست برابر "نیکیتا" از قزاقستان و حذف از بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون گفت: هرچه در توان داشتم انجام دادم و چیزی کم نگذاشتم اما حریفم خیلی قوی بود و من نمی‌دانم که الان چه بگویم.

وی افزود: چیزی کم نگذاشتم و برای همین هم نمی‌دانم چه شد این نتیجه به دست آمد. در راند اول کاملا برتر از حریف بودم اما داوران حریفم را به خوبی می‌شناختند و همین مسئله هم تاثیرگذار است. بوکسور وزن 75 کیلوگرم ایران ادامه داد: شرمنده مردم هستم ولی آن‌ها بدانند که با تمام وجود مبارزه کردم تا برای کشورم مدال‌آوری کنم.