به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۳ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۵۸۸۴۴

فان خال: مورینیو مربی بااستعدادي است

گروه ورزشی: سرمربی شیاطین سرخ تاکید کرد که دی ماریا می‌تواند در دیدار حساس برابر چلسی به میدان رود. او به ستایش از مورینیو پرداخت و او را مربی بااستعدادی دانست.
فان خال: مورینیو مربی بااستعدادي است
منچستر یونایتد در فصل جاری لیگ برتر انگلیس عملکرد خوبی نداشته است و هر چند بازیکنان شاخصی جذب کرده اما هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. این تیم در حساس ترین بازی هفته نهم لیگ جزیره یکشنبه در اولدترافورد از چلسی صدرنشین پذیرایی می کند.

لوئیس فان خال سرمربی هلندی شیاطین سرخ درباره این دیدار گفت: چلسی از بهترین تیم های حال حاضر فوتبال انگلیس و اروپا است. این تیم فصل گذتشه نتوانسته در هیچ جامی به قهرمانی برسد و الان با مورینیو آماده رقابت در هر جامی است. مورینیو در این تیم به خوبی کار کرده است و تیم خوبی جمع کرده است. چلسی یک تیم کامل است و بازیکنان این تیم بازی گروهی خوبی را به نمایش می گذارند. ما هم باید مانند چلسی شویم و در کارهای گروهی خوب ظاهر شویم. در دیدار برابر وست برومویچ بازی گروهی خوبی را به نمایش گذاشتیم ، اما خطاهای فردی داشتیم و همین باعث شد تا سه امتیاز بازی را به دست نیاوریم.

او درباره مورینیو گفت: من به خوبی می دانم که او مربی بااستعداد است. مورینیو مربی خوبی است و من بسیار خوشحالم که او را اینگونه موفق می بینم. مورینیو فردی احساسی و من از او خوشم می آید.

فان خال درباره احتمال غیبت دی ماریا در این دیدار گفت: دی ماریا می تواند در این دیدار تیمش را همراهی کند. او هم از نظر بدنی و هم از نظر ذهنی کاملا آماده رویارویی با چلسی است. آندره هریرا هم می تواند در این دیدار تیمش را همراهی کند اما متاسفانه بازیکنان دیگر ما نمی تواند بازی کنند. مایکل کریک هنوز آماده بازی نشده است. او تازه از دوران آسیب دیدگی رهایی یافته است. کریک 5 ماه است که غایب است و دوست ندارم در این دیدار ریسک کنم و به او بازی دهم. منچستر یونایتد بازیکنان آسیب دیده زیادی دارد و من ناراحتم که این بازیکنان نمی توانند به تیمشان کمک کنند. چلسی با 22 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد این در حالی است که شیاطین سرخ با 12 امتیاز در رده ششم قرار دارند.
مرجع : ایسنا