به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۶
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۱۲۶۸۲

حسن روحانی: این پیروزی، پیروزی اعتدال و آگاهی بر افراط و بداخلاقی است

گروه سياسي: حجت‌الاسلام حسن روحانی در اولین پیام تلویزیونی خود به عنوان رییس‌جمهور منتخب مردم که از طریق بخش خبری 21 شبکه اول سیما پخش شد، از رهبر معظم انقلاب و آحاد مردم ایران برای کمک به خلق حماسه سیاسی قدردانی کرد. متن این پیام که توسط حسن روحانی بصورت زنده خوانده شد، به این شرح است:
حسن روحانی: این پیروزی، پیروزی اعتدال و آگاهی بر افراط و بداخلاقی است
بسم الله الرحمن الرحیم
ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
خدا را شکر می‌کنم که بار دیگر خورشید عقلانیت و اعتدال را بر ایران تاباند و ندای وحدت و انسجام این ملت را در جهان طنین‌انداز کرد.
ملت سرافراز ایران
حماسه حضور و مشارکت موثر و معنادارتان در انتخابات در راه انجام وظایف دینی و ملی و در پاسخ به ندای رهبری معظم انقلاب بر شما مبارک باد. بی‌تردید پیروز این انتخابات شمایید و آگاه و آرام و امیدوار و با اعتقاد به حق و اعتما به نظام مردم‌سالار دینی، گامی بلند و استوار در راه عزت و منافع ملی و مدیریت بر پایه اعتدال و اصلاح و تدبیر برداشتید.

شما نشان دادید که خداوند تغییر و تحول در هیچ ملتی را جز با خواست خود آنان محقق نمی‌کند. این پیروزی، پیروزی خرد، پیروزی اعتدال، پیروزی رشد و آگاهی و پیروزی تعهد و تدین بر افراط و بداخلاقی است که از هر گوشه‌ی ایران سربلند در همه روستاها و شهرها سر برآورد و ایران و ایرانیان را یک بار دیگر در همه جای جهان سرفراز کرد. این پیروزی افتخارآفرین را به یکایک شما ملت بزرگوار و شریف از مرد و زن، پیر و جوان در داخل و خارج کشور و همه اقوام و پیروان ادیان و مذاهب تبریک و سپاس می‌گویم. یاد امام راحل (ره) و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی می‌دارم.

سپاس ویژه این فرزند کوچک حوزه و دانشگاه ارزانی رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، روحانیت معزز و استادان فرهیخته کشور باد که با درایت و شجاعت روح امید را در مردم دمیدند و بی‌شک نقش امیدآفرین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی که از چهره‌های درخشان نظام در این خیزش خروش بودند شایسته قدرشناسی است. همچنین تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات در شورای محترم نگهبان، قوای سه‌گانه نظام، وزارت کشور، ستادهای اجرایی و نظارت و نیروهای نظامی و انتظامی را ارج می‌نهم و سپاس می‌گویم.

ملت ایران من به عهدی که با شما مردم بسته‌ام وفادار خواهم بود و با اتکا به دعای خیر و استمرار حضور و حمایت شما تا پایان این راه پرافتخار از پای نخواهم نشست. بی‌گمان این حضور عزتمند در صحنه سیاسی، پیام‌آور آرامش و ثبات و امید در عرصه اقتصاد نیز خواهد بود و چشمه خروشان همت کارگران، کشاورزان و کارآفرینان، موج حرکت و برکت را در تولید و اشتغال به راه خواهد انداخت.

اینک در آستانه این مرحله جدید، فرصت تازه پدید آمده است که در صحنه بین‌المللی نیز آنان که مردم‌سالاری و آیین تعامل و گفت‌وگوی آزاد و حق جویانه را به راستی پاس می‌دارند با دیدن این حماسه عظیم مردمی با زبان احترام و انصاف و پذیرش حقوق جمهوری اسلامی ایران با این ملت بزرگ سخن بگویند تا پاسخ مناسب نیز بشنوند و با تلاش برای گسترش مناسبات بر پایه منافع متقابل صلح، امنیت و توسعه را در منطقه و جهان اعتلا بخشند.

باور کنیم که با همت مردم فصل جدید همدلی آغاز شده است. بار دیگر به توان این ملت شگفتی آفرین ایمان بیاوریم و به مدد همه فرزانگان و شایستگان خدمت به این مردم وفادار را سامانی نو بخشیم. من در این راه دست همه اعتدال‌گرایان، اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان را به گرمی می‌فشارم و از همه کسانی که این بنده کوچک را شایسته اعتماد خود دانستند درخواست کمک و همکاری در ادامه راه دارم و از دیگر نامزدهای محترم که با حضور و رقابت خویش به خلق حماسه سیاسی و شفافیت دیدگاه‌ها کمک کردند تشکر می‌کنم و مساعدت آن‌ها را در راه خدمت به ملت انتظار دارم.

امیدوارم همه آنان که به دیگر نامزدهای محترم رای داده‌اند نیز این بنده را خدمتگزار مخلص خود بدانند زیرا که من خود را پاسدار حقوق همه ملت ایران می‌دانم و از خدای بزرگ برای دولت تدبیر و امید توفیق خدمت برای ایران عزیز، آرزوی سربلندی و برای ملت ایران بهروزی را خواستارم.
موفق و پیروز باشید حسن روحانی

مهدی لطفی
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۰:۱۳
زنده باد روحانی
زنده باد عارف

تبریککککککککک میگم به همه (77481)
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۹:۴۳
مي خواستم به نمايندگي از طرف تمامي طرفداران اصلاحات تشكر ويژه اي از سايت وزين بهارنيوز داشته باشم كه به حق سهم بزرگي در اين پيروزي دارند. اميدوارم در پيشرفت هاي آينده ايران عزيز هم شما را در كنار مردم بزرگ ايران ببينيم. (77773)
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۲:۰۹
جناب آقای دکتر روحانی

سلام
شما رییس جمهور شده اید! می دانم وقتی کسی رییس جمهور می شود حوصله متن های طولانی را ندارد بنابراین کوتاه می نویسم. شاید بخوانید.

جناب آقای دکتر روحانی!

ما وظیفه مان را انجام داده ایم. در این چند ماه سه کار کرده ایم:

۱- مقاومت در برابر کسانی که صحبت از تحریم می کردند.

۲- دعوت مردم به شرکت در انتخابات

۳- تبلیغ شما به عنوان کاندیدای مورد اجماع اعتدال و اصلاحات

بازی ما روز جمعه تمام شد. هر کاری که از دست ما به عنوان یک شهروند بر می آمد کردیم. اکنون نوبت بازی شماست. شما هم سه کار باید انجام دهید.

۱- دعوت از تمام رقبایتان به همکاری با دولت علی الخصوص آقایان ولایتی، رضایی و قالیباف.

۲- دعوت از دکتر عارف برای قبولی معاونت اولی. نمی دانم شما امشب در خیابان بوده اید یا نه،ولی مردم می گفتند روحانی یادت باشه، عارف باید باشه (ببخشید این بخش از نامه غیر رسمی است، احتمالا برای رییس جمهورها باید کمی رسمی تر نوشت).

۳- ارسال پیام صلح به جهان هستی و اینکه ما از حقوقمان دفاع می کنیم اما نه به قیمت قطع رابطه و انزوا.

کوتاه نوشتم که بخوانید. اما باور کنید برای هر کدام از این جملات دریا دریا سخن است که آن را واگویه نمی کنم. آرزوی موفقیت و سلامت شما را دارم. یک جوان تهرانی. (77932)
زهرا
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۰:۱۵
خدارو شکر
خدا با مردم بود
خوشحالم که رای دادم (77482)
سهیل
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۰:۳۸
همه مردم خوشحال هستند زهرا خانوم (77830)
سهیل
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۰:۴۱
اولین بار هست ک مردم بعد از انتخابات ریاست جمهوری جشن می گیرند . مردم دیشب احساس آزادی می کردند (77835)
م ح س ن
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۰:۲۰
خوشحال شيخ حسن عزيز و به همه دوستان اصلاح طلبان اعتدال گرايانه اصولگرا و به عموم ملت تبريك ميگم اميدوارم این موج ایجاد شده در صحنه تا پایان ۴ سال باشه و با نهایت هم دلی و همکاری با ازادی حصر شده ها زندانیان سیاسی و همه ی مردم حاظر در صحنه زیر سایه راهنمایی های رهبرممون سید علی و سید بزرگوارمون خاتمی و جناب هاشمی حماسه اقتصادی را رقم بزنیم (77485)
ایوب
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۰:۳۲
انشا الله آقای دکتر روحانی هم پاسخ شایسته ای به حضور مردم بدهد.
یادمان باشد برای نجات ایران عزیز وقت بسیار تنگ است. (77488)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۰:۵۴
واقعا از ته دل تبریک میگم به ایشون وهمه ملت فهیم ایران (77515)
آستیران
Germany
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۰:۵۵
حالا دکتر روحانی نوبتی هم باشه دیگه نوبت توئه که خودتو نشون بدی ,
بسم الله این گوی و این میدان ما تا آخر پشتتیم (77517)
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۱:۰۳
زنده باد رئیس جمهور روحانی (77526)
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۱:۲۱
سلام بر زندگی. خدایا این دوره و دوره قبل به سردار و مرد تنها (اقامحسن) رای دادم و احساس عزت نفس و غرور میکنم. شادی عجیبی تو دلم به خاطر رای عاقلانه و عاشقانه ام موج میزنه. خدایا این اعتمادبنفس و تصمیم گیری عاقلانه و حساس در میان امواج احساسات مردم که عقلها کم فروغ میشود رو از من نگیر. گنجهایی هستند در جلو چشمان ما ولی همیشه در حساسترین لحظات با ترفندهایی توجه مون به جاهای دیگه جلب میشه. من به انسانیت رای دادم چه کسی متوچه شد که یک نظامی اینقدر با درد مردم اشنا باشه به زندگی مردم بیشتر از سیاست اهمیت بده در حقیقت این مرد برنده واقعی این 8 نفربود صد افسوس که مردم نشناختنش ولی خوشحالم که مثل این افراد هنوز هستن بهرحال این پیروزی بر مردم عزیزم مبارک باشه ارزوی موفقیت برای دولت و ملت دارم (77543)
وحید
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۸:۳۹
شوخی میکنی !!! نگو زشته ... جایی نگیا میخندن بهت (77707)
نسل دوم
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۲:۵۷
هموطن گرامی
اقا محسن باید ببیند مشکل کارش کجاست که نمیتونه رای بیاره. شما نباید قضاوت بد بکنید . به نظر من سال 84 اقا محسن شما با انصرافش کمک زیادی به احمدی نژاد کرد که رئیس جمهور بشه و این همه بدبختی برای مملکت به ارمغان بیاره . با این حال معتقدم هنوز همه چیز برای محسن رضایی تمام نشده!!! رضایی محبوبیت خوبی این دوره کسب کرد که میتونه در اینده خیلی کمکش کنه . (78007)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۰۰:۴۹
م عزیز درسته که اقتصاد برای همه مهمه، ولی اقتصاد همه چیز مردم نیست، زندگی یک ملت ابعاد گسترده ای دارد و جناب دکتر رضایی فقط به بعد اقتصاد توجه کرده بود. (78719)
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۱:۴۱
دمش گرم امیدوارم رو حرفاش بمونه جونمون در اومد تا فرستادیمش اون بالا (77560)
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۲:۱۰
از دکتر عارف نام نبردن کنار خاتمی و هاشمی نامردی بود (77583)
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۹:۰۱
مشكلي نيست ما به خاتمي راي داديم عارف و روحاني فرقي نمي كند (77725)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۰۰:۱۷
من به احترام رهبر اصلاحات با این وضعیت رای دادم، فقط به خاطر ایشان (78714)
neda
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۲:۱۶
دکتر روحانی پیروز هستی و خواهی بود....

دکترعارف قهرمان بزرگ اصلاحات...

تبریک....تبریک....

سلام بر اصلاحات.سلام بر امید.سلام بر برابری زن و مرد....زنده باد خاتمی.... (77936)
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۲:۱۳
از خون جوانان وطن لاله دمیده (77586)
زهره
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۳:۱۱
نقش امیدآفرین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی که از چهره‌های درخشان نظام در این خیزش خروش بودند شایسته قدرشناسی است (77603)
یک شهروند
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۳:۳۳
خب بالاخره حق به حق دار رسید . زمستون رفت و روسیاهی به زغال موند (77609)
یزدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۸:۴۴
این عید اکبر و بهار تدبیر خاتمی است/
/ایثار عارف و باران ارادت روحانی است/
این عید شور وشعور قبیله ی خرد بود/
فصل نوی ارادتمندان سه سید نورانی بود. (77713)
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۷:۵۱
"در این راه دست همه اعتدال‌گرایان، اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان را به گرمی می‌فشارم و از همه کسانی که این بنده کوچک را شایسته اعتماد خود دانستند درخواست کمک و همکاری در ادامه راه دارم ."
کجایند کسانی که می گفتند اصلاح طلبی دیگر مرد ؟؟؟؟
بیایند و ببینند چگونه اصلاح طلبان ملت و کشور را نجات دادند. (77659)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۹:۱۱
شیراز دیشب غوغایی بود! مثل شبهای به یاد ماندنی 4 سال پیش قبل از انتخابات. همه ی خیابانهای اصلی شهر مملو از جمعیت و ماشین بود. همه ی خیابانها ی اصلی بند آمده بود. 3 ساعت طول کشید که یک مسیر 10 دقیقه ای را طی کنیم. واقعا حق این ملت بود که یک شب را تا پاسی از شب شادی کنند. (77735)
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۹:۳۵
مي خواستم به نمايندگي از طرف تمامي طرفداران اصلاحات تشكر ويژه اي از سايت وزين بهارنيوز داشته باشم كه به حق سهم بزرگي در اين پيروزي دارند. اميدوارم در پيشرفت هاي آينده ايران عزيز هم شما را در كنار مردم بزرگ ايران ببينيم. (77760)
ابراهیم یزد
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۰۹:۵۵
سلام بر صبر سلام بر ملتی که هشت سال در برابر نامردیها سکوت کردند سلام بر قوم اریا که شگفتی ساز شدند جناب روحانی تبریک . چند پیشنهاد داشتم 1-از اقای عارف مرد اخلاق به عنوان معاون اول استفاده شود که بخش بزرکی از این پیروزی مدیون این مرد بزرگ هستیم 2 -ازاقای قالیباف بعنوان معاون اجرایی ریس جمهور استفاده شود 3- از اقای محسن رضایی بعنوان وزیر اقتصاد در کابینه استفاده شود 3-اقای ولایتی بعنوان وزیر امور خارجه یا از اقای کمال خررازی مزایا این طرح تشکیل دولت وحدت ملی همان دولتی که مد نظر اقای هاشمی بود که هر ووقت این مرد بزرگ میگفت مسخره میکردند و همراه نمودن تمام طرفداران این کاندیداها وحدت ملی یکپارچه البته اگر مش حسین شریعتمداری مدیر مسول روزنامه کیهان اجازه بدهند خواهشمندیم دوستان عزیز نظر بدهند (77790)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۰۱:۰۳
یعنی چه که از این آقایون استفاده کنه اگر مردم افکار اینها را قبول داشتند که به اونها رای میدادند تازه مگه این عقاید مختلف امکان داره با هم درست کار کنن سر چند ماه کابینه متلاشی میشه (78725)
امیر
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۰:۰۳
جناب آقای دکتر روحانی گرانقدر این پیروزی ارزشمند بر شما و مردم بزرگوار ایران زمین خجسته باد.
تندرستیتان پایدار
شاد باشید و دیرزوید. (77802)
تهرانی
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۶:۳۰
موافقم باهات (78320)
سبز
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۰:۵۰
یه کم دلخورم باید از دکتر عارف( بزرگمرد فداکار)اسم میبرد وتشکر میکرد (77841)
ایرج
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۱:۰۳
ایشان در پاراگراف اخر پیامشان نهایت انصاف واعتدال را رعایت کرده اند امیدوارم جناح مقابل هم نتیجه انتخاب مردم و پیغام معنادار مردم را درک کرده و به ان احترام بگذارند (77859)
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۱:۲۹
آقاي روحاني تبريك ميگم و براي ساختن ايراني آزاد و آباد در كنارت هستيم و از خدا ميخوام تا كمكت كنه و بتوني وعده هات عملي كني (77883)
حسین زنجانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۱:۳۱
سلام بر روحانی عزیز
شاید بتوان به نکته مهمی که در پیام رهبری بود اشاره کرد و ان از استفاده از ظرفیت بوجود امده تا شروع مسوولیت رسمی شماست.
من احساس میکنم و حتما دوستان هم تایید می کنند و ان پیگیری مجدانه شما برای رفع حصر از میر مظلوم جناب اقای مهندس موسوی و جناب حجت الاسلام کروبی و سرکار خانم دکتر رهنورد و سایر زندنیان عزیز سیاسی است.
اقای دکتر روحانی فراموش نکنید ما به شما امید بستیم (77885)
زری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۱:۵۲
زنده باد دکتر عارف ... و درود بر خاتمی که بانی این بیروزی بزرگ بودند (77911)
مصطفی
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۲:۲۳
دیشب تو شهر 3 ساعت با موتور دور زدیم بنر روحانی رو چرخوندیم , هیچ وقت مردم رو اینقدر شاد ندیده بودم...همه همراه بودن...خدایا شکرت. (77944)
neda
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۲:۴۵
تبریک...تبریک...دکتر روحانی ما همیشه پشت تو خواهیم بود///پیش به سوی اصلاحات...دم دکتر عارف هم گرم..... (77978)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۴:۳۰
همیشه!؟
بعنوان کسی که به روحانی رأی داده موافق کلمه همیشه نیستم.
پشتیبانی ما مشروط خواهد بود به عمل آقای روحانی در راستای تعهداتش به رای دهندگان. مشروط خواهد بود به پیگیری جدی مطالبات مردم... یا علی (78172)
زنده باد دکتر عارف
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۲:۴۸
دکتر عارف اگر میماند نفر اول میشد اقای روحانی امیدوارم از برنامه ها و نظرات دکتر عارف هم استفاده کنین (77986)
طوفان
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۲:۵۴
آقای روحانی نمی دانم خود را اصلاح طلب می دانید یا خیر . اما بدانید رای شما رای اصلاح طلبان است . ما امروز وظیفه خود را انجام دادیم و تا آخر با شما هستیم امیدواریم از گفتمان اصلاحات دفاع کنی و در راه آزادی اسرای اصلاحات گامی برداری. (77994)
میثم
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۲:۵۷
نفسکش نبووووووووووود؟؟ (78006)
صالح
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۳:۰۳
سلام بر زندگی سلام یر ملت قهرمان ایران سلام بر رهبر فرزانه ایران سلام بر دکتر روحانی مبارک باد این پیروزی آقای دکتر قول هاییکه دادید را فراموش نکنی ما به شما اعتماد کردیم بی انصافی در حق این مردم که بی قولی کنی (78021)
جمهوری اسلامی ایران
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۳:۴۷
تبریک میگم به همه مردم ایران بنده به اقای روحانی رای ندادم ولی به از ایشون حمایت خواهم کرد ان شا الله دیگر شاهد افراط گری وتفریط گری نباشیم و دیگر همدیگر را متهم نکنیم.زنده باد ایران زنده باد اعتدال (78109)
gh
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۳:۵۲
درووووووووووود بر روحانی و عارف (78119)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۴:۰۰
حالا جاش هست دکتر عارف بشه معاون اول (78132)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۴:۲۷
جناب آقای روحانی،
تا 24 خرداد طرفدار تو بودیم و از 25 خرداد طلبکار تو...
به امید موفقیت در عمل به تعهدات _ یا علی (78169)
منطق
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۵:۴۵
تبریک به همه مردم ایران ... دوستان یادتون باشه درست کار بزرگی انجام دادیم ولی این اول راه ، نباید از این به بعد همه چی رو بسپاریم دست دکتر روحانی .. خودمون هم باید پیگیری کنیم (78263)
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۸:۳۰
امیدوارم خدا عاقبت همه را ختم به خیر کنه این دینا تمام خواهد شد آنچه باقی می ماند ایمان به خدا و عمل صالح است. بنابرین سعی کنید خدا را و دین را فراموش نکنید . که از زیانکاران خواهید شد. (78436)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۰۰:۵۵
از تذکر درست شما ممنون، ولی آغاز فراموشی خدا از بی عدالتی و بداخلاقی است، کسانی هستند که دم از دیانت می زنند ولی متأسفانه مجسمه بی عدالتی و بی اخلاقی اند. کسانی که از منصب قدرت به مردم کوچکترین ظلمی روا دارند یقینا دیانت واقعی ندارند. (78720)
سماء
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ۱۹:۲۵
خیلی برام جالبه شماها که 4 سال پیش رأی مارو زیر سؤال بردید و گفتید در انتخابات تقلب شده حالا که از خودتون رأی آورده جشن میگیرید، شورای نگهبان همون شورای نگهبان 4 سال پیش بود چطور شد که این دفعه تقلب نشده، اشکال نداره خداوند بهترین قاضیه، ما پشتمون به رهبر عزیزمون گرمه، الهم عجل لولیک الفرج (78478)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۰۰:۵۸
مکه خود شما اصولگرایان ناظر و مجری انتخابات نبودید ؟ میخواستید به کی اعتراض کنید، به خودتون ؟ قضیه ارتش برره شد که در مانور از دشمن فرضی شکست خورد. (78721)