به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۷۲۷۵۸
کی‌روش:مرا گروگان گرفته‌اند!

ديگر چقدر بي‌حرمتي كند تا عذرش را بخواهيم؟

...رسانه‌اي كه با ميدان داري امثال فردوسي‌پور، و با راه انداختن نظرسنجي از افكار عمومي باعث مي‌شوند عقل، منطق، استدلال به كلي در اين حوزه فداي احساس شود نتيجه‌اي بهتر از اين ندارد كه بزرگترين مربي تاريخ فوتبال جهان هستي! وقيحانه بگويد او را در ايران به گروگان گرفته‌اند!...
ديگر چقدر بي‌حرمتي كند تا عذرش را بخواهيم؟
گروه ورزشی: واقعيت تلخ فوتبال ايران خلاصه شده است در يك نام و يك موضوع؛ «كارلوس كيروش» و موضوع «ماندنش در مسئوليت مربيگري تيم ملي ايران»، آري اين همه چيز فوتبال ايران است! از خبر استعفای کی روش و بعد ممانعت از خروج وی از مهمترین خبرهای روز آخر سال 93، تا ادامه اين قصه خسته كننده و اظهارات ديروز مرد پرتغالي مبني بر اينكه او در ايران به گروگان گرفته شده است! حاكي از اين واقعيت تلخ دارد كه وقتي رسانه هاي گروهي كشور با دامن زدن به ابقاي او با جو احساسي حاكم بر دوستداران فوتبال ايران، همراهي و موج سواري مي‌كنند و مسئولان ورزش كشور را به ابقاي او بهر شكل ممكن و به هر طريق و ... تشويق و البته تهديد مي‌كنند (در برنامه اخير 90، كاپيتان سابق تيم ملي تلويحا فدراسيون را تهديد كرد اگر كيروش ابقا نشود، بازيكناني چون دژاگه و... احتمالا ديگر به تيم ملي نخواهند آمد!!) نبايد هم غير از اين انتظار داشت كه او به اين راحتي هرچه بر زبانش مي آيد را نگويد؛ كه از ماست كه بر ماست!

اما در مورد منع خروج کی‌روش باید گفت اگر پرداخت مالیات با فدراسیون است باید صبر کرد و دید چرا فدراسیونی که مدعی استقلال و خواهان عدم مداخله دولت در کارش است در این موارد وظایف خود را انجام نداده و حتما متوقع است دیگران این مالیات را بپردازند و چرا از پرداخت این مالیات تاکنون خودداری کرده و چرا وقتی خود فدراسیون باشگاهها را از اینکار منع کرده خود پرداخت مالیات را به عهده گرفته است. اینکه مسولین مربوطه اجازه دهند این امر تا پای پلکان هواپیما صورت گرفته و قبل از این آنرا حل نکرده اند نشانه ضعف مدیریت است.

مخالفت کی روش با شرکت آزمون و جهانبخش در بازی رسمی تیم امید نشانه بی توجهی او به اصول منطقی و خودخواهی محض و تمسخر غیر مستقیم کشور است چون هر كسي می داند که ارزش بازی رسمی تیم امید خیلی بیشتر از یک بازی تدارکاتی تیم ملی جهت بازی رسمی چند ماه بعد است، در ضمن او هیچ مقام مهمی برای فوتبال ایران کسب نکرده و در این چند سال عملا یک دستیار مطرح ایرانی را در کنار خود نپذیرفته تا با مجرب شدن آن مربی ایرانی بعد از خودش به فوتبال ایران کمک کرده باشد و یا حداقل خود از مشاوره این مربی ایرانی که آشنایی بیشتری با فرهنگ ایرانیها دارد در لحظات حساس سود برد.

مقام چهارمی بین چهار تیم جام جهانی آنهم با فوتبال دفاعی محض که در دو بازی اول جز دفع خطر هیچ کار گروهی و تیمی را نمایش نمی‌داد، حذف توسط عراق داعش‌زده در آسیا و صعود به جام جهانی با ترس و اضطراب تا آخرین دقیقه بازی با کره، در قبال حقوق سرسام آور وی، واقعا چه دستاورد بزرگي بود كه اين همه و با عدول از همه چيز خود به اضافه ميلياردها پول بيت المال، براي تن دادن به خواسته هاي غيرمنطقي اش تسليم شويم؟

فوتبالدوستان ايراني حتي اگر شکست از عراق را به اخراج مهرداد پولادی نسبت دهند، باید گفت باز هم اصرار کی‌روش در به خدمت گرفتن کسی که به قوانین کشور خود در مورد خدمت سربازی پشت پا زده بود و تسلیم فدراسیون در استفاده از این بازیکن ناقض قانون، شد اشتباه محض بود. واقعا در كدام کشور قانون مداری اینگونه رفتار می‌شود كه بازيكن متخلف را با زور و اصرار سرمربي، به تيم ملي اشان، تحميل كنند! همين سال گذشته مگر در آلمان، مدير باشگاه بايرن مونيخ به خاطر فرار مالياتي، به زندان 3 ساله محكوم نشد و روانه زندان نشد؟

واقعیت دیگر اینکه هر چند کفاشیان خود مدير سالمی است ولی فردی غیر فوتبالی بوده و در قواره ریاست فدراسیون فوتبال نیست. او از یادگارهاي دولت احمدی‌نژاد است که توسط هیات‌هايی که دستچین خودشان بود انتخاب شد. البته وزیر ورزش فعلي نیز باید مسولیت بعضي مدیریت‌های ضعیف خود همچون ماجراي انتخاب مديران پرسپولیس و انفعال در قبال فدراسیون ضعیف کفاشیان را بپذیرد و ضعف های خود را اصلاح کند. آقاي گودرزي اگر نمی تواند فدراسیون کفاشیان را اصلاح کند حداقل باید با کمک نهادهای نظارتی ترتیبی دهد که انتخابات بعدی ریس فدراسیون، انتخاباتی واقعی و خارج از نفوذ خود فدراسیون صورت گیرد تا فردی فوتبالی که مدیريت نیز داشته باشد انتخاب شود تا در آینده فرد دیگری مثل کیروش نظرات باب میل و غيرمنطقي خود را بر فدراسیون تحمیل نکند.

از سوی دیگر نقش رسانه ملی نیز در فضاسازي‌هاي ماه اخير در حمايت‌هايش در حد و اندازه هاي لاليگا! از بهترين مربي جهان هستي و كره خاكي و تاريخ فوتبال جهان و...!! هم فاز ديگر بدبختي و فلاكت فوتبال و مديريت فاجعه بار آن است. رسانه اي كه با ميدان داري امثال فردوسي پور، و با راه انداختن نظرسنجي از افكار عمومي باعث مي شوند عقل، منطق، استدلال به كلي در اين حوزه فداي احساس شود نتيجه اي بهتر از اين ندارد كه بزرگترين مربي تاريخ فوتبال جهان هستي! وقيحانه بگويد او را در ايران به گروگان گرفته‌اند! و كسي هم حق ندارد به او بگويد اي بهترين مربي كره خاكي، چرا هجو مي گويي و تهمت مي زني؟ ماليات 8 ميليارد تومان پول زبان بسته اي را كه از جيب تك تك اين ملت به حسابت واريز شده را پرداخت كن و بسلامت!

رسانه ملي، اینکه بلافاصله بعد از استعفای او را در شب پر بیننده عید ملی در شبکه سه به روی آنتن می‌برد و مجری غیر ورزشی‌اش (عليخاني) مجوز می‌گیرد بر خلاف سیاست مقامات ورزشی کشور که حداقل در مورد اختلاف اخیر بر سر دو بازیکن، کاملا حق با مسئولین ورزش کشور است مقام این مربی را تا عرش بالا برد نوعی دهن‌کجی آشکار به دولت و مقامات؛ با هدف استفاده از احساسات بیننده‌ها در جهت اغراض سیاسی رسانه ملی بر علیه دولت است. دولتي كه ظاهرا همچون استخوان در گلوي آقايان گير كرده است. فعلا براي، عقب نشيني وزير اين دولت، بايد ابر و مه و باد و خورشيد، فردوسي پور و عليخاني، و ...همه چيز كارلوس-كارلوس كنند!

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۴:۵۵
کار علیخانی که واقعا وقیحانه بود کم بود به دست و پای کیروش بیفتد و بگوید مردم التماس می کنند نرو....
فقط هم ادعا دارد نه در جام ملت ها کاری کرد نه در جام جهانی.... همیشه شانس!!!!! با ما یار نبود برو بابا خودتو مسخره کن... بیچاره مردم ایران که چهارتا دلواپس مانع حل مشکلات اقتصادی شون هستند دلواپسانی که رسانه ی میلیشان برای مربی پرتقالی کم نگذاشت... پول جناب کارلوس که چندین برابر مربی تیم های ملی دیگر است از جیب مردم کوچه و بازار میرود کفن پوشان هسته ای.... (300536)
عبدالوحيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۹:۰۷
سايت محترم بهار نيوز
باسلام شما به عنوان يك سايت اصلاح طلب را هم من و هم خيلي از دوستان و اطرافيانم ، دوست داريم و هميشه و هر روز سايت شما رو با ولع زيادي ميخوانيم ، ولي در رابطه با افرادي همچةن كيروش كه با استقبال عمومي و در قلوب همه افراد جامعه رفته است خواهشمند است چنان تيتري ننويسيد كه به جز ريزش علاقه مندانتان هيچ چيزي عايدتان نميگردد اين مثل بدگويي به امثال علي كريمي كه خيلي از پرسپوليسيها ناراحت ميشوند و يا بدگويي به امثال اقاي فرهاد مجيدي كه خيلي از استقلاليها ازتان ناراحت ميگردند . (300602)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۱:۲۰
5 مربی از 8 مربی ای که تیمهایشان جزو هشت تیم نهایی جام جهانی برزیل بودند حد اکثر دریافتی شان نصف دریافتی کی روش بوده است. دو نفر از آنها هم یک سوم کیروش پول گرفتند. جو رسانه ای کی روش را محبوب کرد وگر نه کیروش را به خاطر کدوم نتیجه حلوا حلوا کنیم؟ (300626)
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۸ ۰۰:۱۹
مربی خوبیه فقط ایشون میتونه تیم ملی ایرانو یه سرو سامانی بده . جام ملتها بدشانسی آورد و فولادی اخراج شد و الا جام رو میبردیم . تقصیر فولادی بود نه کیروش (300648)
مهران
Canada
۱۳۹۴/۰۱/۲۸ ۰۲:۰۱
اگه اینطوری بخوای حساب کنی که الان قطر باید قهرمان جام جهانی باشه! مربی پول میگیرد که تیم را ارتقا بدهد. ببینید اون 5 تا 8 تیم که اشاره کردی توی رنک فیفا کجا بودند و الان کجا هستند رنک ایران را هم قبل و بعد از کیروش با هم مقایسه کنید اونوقت میفهمید کیروش براتون چکار کرده. کا یه کم منطق در قضاوت ها بیشتر باشه. (300660)
حق گو
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۲:۲۱
همیشه حق باید گفته شود اقای عبدالوحید...ناراحتی علاقمندان مهم نیست! (300633)
مردمی
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۲:۵۵
کیروش محصول و مطلوب فوتبال بیمار ماست و فوتبال بیمار ما زاییده ی فدراسیون ناتوان ما و فدراسیون ناتوان بخشی از سازماندهی و مدیریت کلان کشور ماست که هرگز فردا نگر نبوده و جز به امروز چشمی برای دیدن ندارند .
متاسفانه در سایر بخشهای کشور هم اوضاع همین است فقط اینجا چون بحث فوتبال است و مردم قدری بیشتر خود را با آن آمیخته میبینند گه گاه گند کار اینطوری بالا می آید !!! (300638)
ورزش دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۳:۴۲
خادم حیا کن......پرسپولیسو رها کن
بهار نیوز بحث وزارت ورزش از بقیه دولت جداست.
بدون شک ضعیف ترین وزیر روحانی گودرزی هست.
بسکتبالو با رابطه بازی داغون کرد.
خادم که با حمید رضا سیاسی ریخت رو هم و پرسپولیس رو نابود کرد.
اگه نمیدونی بدون که همین گودرزی هر روز جلسه پشت پرده سنگ اندازی تو تیم ملی قبل از جام ملت ها برگزار میکرد تا کیروش بره ولی اینقدر مرد نبود که رودروی مردم نقدهایی که شما نوشتی رو بگه
پس باید گفت:
1)حساب گودرزی از دولت روحانی جداست.
2)گودرزی حیاکن ورزش مارو رها کن (300647)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۴:۵۸
همينطوري كه نميشه عذرش را بخواهيم، يك سال حقوقش رو بايد بدن براي فسق قرار داد، كي روش ميخواست خودش بره قرار داد رو رها كنه و جريمه اش هم فكر كنم ٣ ماه حقوقشه، اين بازي ها رو در مياره كه نه تنها جريمه نده، جريمه هم بگيره (300537)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۰۱
وقتی رسانه های اصولگرایی سوار بر موج میشوند و دائم گودرزی را مسئول جدایی کیروش میدونند بنظر شما باید چکار کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (300538)
amirhosein
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۹:۴۷
این وزیر اصلاح طلب شما ، به ظاهر اصلاح طلب ، با این همه افتضاحات چرا تا به حال یکبار مجلس نرفته . واقعا این آدم اگر اصلاح طلب بود اجازه کار به این راحتی بهش می دادند ؟ اطرافیانش رو هم که همه افراد معلوم الحال دولت گذشته گرفته اند . (300607)
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۱:۲۵
گودرزی به صورت عملی اصلاح طلب نیست. به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی پست وزارت ورزش رای اعتماد نددند و روحانی بنده خدا هم به توصیه مشاورانش کسی را انتخاب کرد که به اصلاح آسته برو استه بیا..بود! یعنی اصلن کسی نبود که مجلس بخواد بهش گیر بده. بزرگترین مدیریتش ریاست دانشکده کوچیک تربیت بدنی دانشگاه تهران بوده. جالبه در دانشگاه هم هیچوقت پست های معاونت دانشگاه و حتی مدیر کلی تربیت بدنی بهش داده نشده. مسلمه که وزیر موفقی نخواهد بود. (300627)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۲:۵۶
امیر حسین جان ! دوست عزیز من ایشان در بازی های آسیایی کارنامه ی درخشانی داشته یادمون نمیره با 60درصد ورزشکاران نسبت به دوره ی پیش کارنامه ی درخشان تری نسبت به مدیریت سعیدلو داشته !
این افتضاحات در دوبار قهرمانی کشتی آزاد توجیه پذیره ؟
مشکل شما اینجاست که دهن بین هستید !کیروش بهترین مربی جهانه ولی ما هم نباس خودمون راکوچیک کنیم !ولاسکو رفت آیا والیبال ایرانم با کواچ موفق نشد؟ (300639)
امیرازقم 2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۳:۰۰
دوست عزیزمشکل فوتبال ما کفاشیانه ! من خودم طرفدار دکتر دادکام هستم . هم تحصیلات دکترای تربیت بدنی داره وهم فوتبالیست بزرگیه وهم سابقه داره .وقتی فدراسیونی مجمع غیرقانونی و باند بازی داشته باشه مشکلش با کیروش و بدونه کیروش حل نمیشه (300640)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۰۷
دولتي كه ظاهرا همچون استخوان در گلوي آقايان گير كرده است. فعلا براي، عقب نشيني وزير اين دولت، بايد ابر و مه و باد و خورشيد، فردوسي پور و عليخاني، و ...همه چيز كارلوس-كارلوس كنند! ....همه ماجرا همین است....برای این آقایان این دولت و افکار اصلاحطلبانه خار در گلوست و لذا برای رسیدن به هدف می توان از هر وسیله ناجوانمردانه استفاده کرد ...حتی بر باد دادن ارزش ها و کیان ملی را (300540)
amirhosein
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۹:۴۸
این وزیر به شدت دو پهلو عمل می کنه نه اصلاح طلب . ایا این فرد اصلاح طلب هست ، تمام هم و غم این وزیر به دست گرفتن فدراسیون فوتبال هست . (300608)
سارینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۱۰
بهار واقعا نمیدونم چه پدر کشتگی با کیروش داری!!!! تو که توی همه چی مدعی هستی باید به نطر مردم احترام گذاشت چرا حالا اینجا که اکثر مردم(بالای 80 درصد) موافق کیروش هستند شما داری تخریب میکنی.....!
منتشر کن لطفا (300541)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۸:۴۶
نظر سنجی که بچه های 7 ساله هم در آن رای میدهند و هر کسی چند رای میتواند با چند سیم کارت بدهد، آنهم وقتی با آوردن نکو نام و ... قبل از آن جوسازی شود هیچ اعتباری ندارد (300596)
سارینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۱:۲۶
به نظرت همه توی نظرسنجی ها بچه هستند یا چندتا سیم کارت دارن؟؟؟!!!!!!! (300628)
ب-ص
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۸:۵۹
دمت گرم حرف دلمو زدی. (300599)
Urmia
Germany
۱۳۹۴/۰۱/۲۸ ۰۱:۴۸
در اين جور نظرسنجي ها فقط افراد بیکار شركت مي كنند. البته از حق هم نگذريم كلا فوتبال براي اين افراد است. چون مطمئن هستم كه هيچ آدم پرمشغله اي حتي اگه تو مادريد و بارسلونا هم باشه بره فوتبال تماشا كنه. قبلا هم گفتم ما هرچي مي كشيم از اون ٨٠ ٪ هست (300656)
لطفا بهار نیوز پاسخ دهد !
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۲۰
... موضوع را در آخر خبر و بعد از آنکه شیطنت شما تا حدّ زیادی القاء منفی داشته بازگو کردید ؟! که آن هم برای اینست که بعد بگویید ما اصل موضوع را نیز عنوان کردیم ! چرا حقیقت را در تیتر یا اوّل خبر عنوان نکردید ؟! این شیطنت ها برای چیست ؟ میخواهید با پرداختن به چنین موضوعات دست پایین و غلط ، حواس ها را از حقایق پرت کنید ؟! میخواهید جنگ روانی ایجاد کنید ؟! متأسّفم . اگر مسلمان نیستید و آزاده هم نیستید ، لااقل غیرحرفه ای عمل نکنید ! (300544)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۲۳
ول کنید این فوتبال مسخره را...بی حرمتی به مردم زمان است که مردم به هزار امید به اقای روحانی رای به تغییر می دهند و ریس دولت اصلاحات که آقای روحانی همه رای خود را از ایشان دارد ممنوع تصویر و بیان می شود و آقای روحانی سکوت می کند و حتی آقای اژه ای می گوید دولت حتی پیگر نیست ! بحرمتی به مردم ممنوع فعالیت شجریان و سکوت دولت است...بی حرمتی خودروسازان دولتی هستند که می گویند بعد رفع تحریمها هم خودرو ازان نمی کنیم..بی حرمتی دلار 3500 و بی ارزش پول کشوری و جلوگیری آقای روحانی و سیف از کاهش قیمت ان است.. (300545)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۸:۰۴
وقتی خود خاتمی و بقیه رهبران اصلاحات و ابراهیم یزدی و .. می گویند باید از روحانی حمایت کرد تو دیگه یعنی از همه بیشتر میفهمی ؟ میخوای دوساله گند هشت ساله کامل پاک بشه ؟ یا اینکه از عوامل خود اون هشت سال هستی و لو نمی دی.؟ مگه همه چیز دست دولته که همه چیز از دولت میخوای ؟ دور بعد میتونی به احمدی نژاد رای بدی، رای امثال تو را نخواستیم البته اگه واقعا رای داده باشی (300589)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۸:۵۲
آقای علی نمی دانم شما چند سال داری ولی مشخص است از ان دسته هستی که یاد گرفتی به کسی رای دادی کورکورانه حمایت کنی...رای دهندگان باید اگر دولت به وعده های خود عمل نکرد یا خلاف وعده عمل کرد اعتراض و انتقاد کنند تا دولت میسر خود را اصلاح کند...اصولگریان هم مثل یو بودند دوست محترم 8 سال کوکورانه از احمدی نژاد حمایت کردن و سکوت و نتیجش ان شد..تمام مسله مطرح شده به دست دولت با رایزنی حل می شود و ایشان ریس شورای امنیت هستند قیمت خودرو هم دست وزارت صنایع...دلار هم دست بانک مرکزی...ایشان خود پیگر نیستند (300597)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۹:۳۶
از اصول اولیه کار سیاسی پرهیز از تک روی و پیروی از رهبران حزب و یا دسته و گروه مربوطه است وگرنه در مورد خیلی از مسایل شاید به تعداد افراد یک حزب اختلاف سلیقه وجود داشته باشد که اگر از تک روی پرهیز نشود نتیجه اش سال 84 میشود که اصلاحطلبآن با چهار کاندید و هر کس با نظر خود کاندید شد و بعضی مردم هم تشخیص دادند اصلا رای ندهند که نتیجه آن احمدی نژاد شد، هماهنگی سیاسی و تبعیت از رهبران سیاسی که همه افراد آنها را بطور نسبی قبول دارند باعث پیروزی میشود نه اینکه هر کس که یک روزنامه خواند خود را عقل کل ب (300605)
ارمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۲۵
بهار بی اخلاقی بسه ببین اصلا کی روش چی گفته:از سایت ورزش 3 و از زبان مدیر رسانه ای تیم ملی:
بار دیگر حرفهای سرمربی تیم ملی در نشست خبری سه شنبه عصر را مرور کنیم؛ جایی که او تنها با اشاره به مشکلات مالیاتی اش گفت که بین فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و سازمان اداره امور مالیاتی مثل توپ پینگ پنگ شده و وضعیتش مثل یک گروگان است
برو دوباره مصاحبه رو بخون.مخالفت بد نیست اما با خبر دروغ وجهه کسی رو خراب کردن کثیف ترین کار رسانه ای هستش.واقعا با کیهان فرقی ندارین. (300546)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۸:۵۳
درسته، به نظر میرسه که بهار هم چندان منطقی نیست. (300598)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۲:۲۶
آقا آرمین
هر نشریه یا سایت بخش ورزشی و سیاسی آن از هم منفک هستند و بنظر میرسد که بخش ورزشی بهارنیوز افکار و دیدگاهی متضاد نظر مردم دارد.پس بهارنیوز را همفکر کیهان دانستن اوج بی انصافیست.موفق باشید. (300635)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۲۸
با سلام، من مطمینم که حق با کیروش هستش . .اینجا همه دزدن و همه دوست دارن به نحوی از طریق تیم ملی دزدی کنن . کیروش هم اینو قبول نمیکنه که شریکشون بشه (300549)
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۳۱
به نظرم حرفی که کی روش زده قطعا دروغ و غیر واقعی است اما اینکه هیچ دست آوردی هم نداشته دور از انصاف است. (300550)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۳۷
من شهروند نظرم رفتن این مربی پرتغالیسسست
تا کی دستمزد کلان و نتایج متوسط؟؟
مربیان جوان داخلی مثل کریمی مجیدی منصوریان گلمحمدی هاشمیان ...هم میتوانند (300551)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۳۸
چرا بعضی از ما ایرانیها به عربها که می رسیم احساس غرور می کنیم ولی به چشم آبی ها که می رسیم احساس زبونی؟!!! (300552)
amirhosein
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۹:۵۱
روی زمینی که دیگران برای ما چیده اند بازی نکنیم . موضوع نژلد نیست بلکه منفع است . منفعت طلبی در هر لباسی عملی قبیح است . (300609)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۴۰
کاش به جای این انتقادات احساسی به نحوه بازی بازیکنان هم نگاه کنید، تنها تیم ایرانی که در تمام طول بازی می شه تاثیر مربی رو تو تیم دید تیم ملی کیروش هستش.
من به عنوان یک اصلاح طلب از این که وزارت ورزش دولت آقای روحانی این طور رفتار می کنه و در کار فدراسیون ها دخالت می کنه واقعا گله دارم،
جای اشخاصی مثل صفایی فراهانی و دادکان تو این فوتبال خیلی خالیه (300554)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۴۰
چرا این دروغ را تکرار می کنید که رسانه ملی؟ بگید صدا و سیما... (300555)
آریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۴۴
این مقاله بر خلاف نظرسنجی هاست و به نظر بنده نویسنده این مقاله توهین آشکار به ملت را هدف قرار داده و با غرض ورزی شخصی قصد دارد مسايل ورزشی کشور را به مسایل سیاسی پیوند بزند و بی دلیل پای دولت محترم و سایر جناح های سیاسی را به یک موضوع بی ربط به سیاست باز کند. (300556)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۸:۳۸
مگر هرچه یک نظر سنجی با شرکت بچه های 7_8 سال گفت باید برا یک کار تخصصی ملاک باشد ؟ الان یه نظر سنجی مشابه اگه برگزار بشه مطمن باش اکثرا رای به حمله نظامی ایران به عربستان میدهند ، اکثریت مطلق رای خواهند داد باید دولت بنزین رایگان به مردم دهد ( تا هوا را آلوده تر کنند! ) پس تخصص و تجربه و مدیریت و ... کشک ؟ تازه اگر اکثریت هم نظری داشته باشند اقلیت حق اظهار نظر دارندو منع آنها یعنی دیکتاتوری و هیچ ارتباطی به توهین ندارد (300595)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۵۰
با سلام و احترام:علاقه مردم به آقای کیروش از بازی زیبای تیم ملی نشات میگیرد که علی رغم ،حتی باخت نشان از تاکتیک،تکنیک و وظیفه مداری که مربی برای بازیکنان در نظر گرفته است به نحو مناسب در بازی گروهی فوتبال بعداز سالها مردم نظاره گر آن هستند ،ضمن اینکه به رای مردم احترام بگذارید که با ارایه نظراتشان به مثابه رفراندم ،ادامه همکاری آقای کیروش را از ایشان طلب می کنند. (300559)
بهاری
Germany
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۵۲
اگرچه مطلب خوبی است اما نگاهتان بیشتر به نگاه دوستلن بولتن ساز شبیه است. کی روش به قصد اهانت نگفته گروگان است ا
و در مقام اعتراض به فدراسیون و اعتراض به سوء مدیریت در فوتبال
ا این جمله را بیان کرد (300560)
خوزستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۵۴
بنظر من حق با کی روش است.
او را گروگان گرفته اید.
میخواهید خرابش کنید و مجبورش کنید استعفا دهد.
اما مردم او را دوست دارند.
بازیکنان تیم ملی او را می خواهند.
و او نیز ایران را دوست دارد، البته بدون شما.
این است که شما را می سوزاند. (300561)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۳:۱۶
این جورباشد منم حاضرم در پرتغال گروگان باشم برادر خوزستانی. به خدایی خدا کی روش مارالکه دارکرده است. رسانه های عربی راببینید درباره ایران و صحبت کیروش درباره گروگان، چقدر ایران را میکوبند. (300644)
اهواززززززززززز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۵:۵۷
کیروش امتحان خودشو ‍‍‍‍‍‍‍‍‍پس داده ...مربیان وطنی هم تیم رو تا همینجا رسوندن ... اما متاسفانه برنامه نود به هرشکل ممکن میخواست نگهش داره و متاسفانه اینم باید یاداوری کرد که امثال مایلی کهن بارها اینو گفته....ممنونم اقای کیروشی پور (300562)
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۶:۰۵
جالبه که وقتی شکست خوردیم گردن داورانداختیم وگفتیم مادراصل آخرنیستیم .اماحالاکه میخواین کی روش رو بهرنحوی شده بردارین میگین تیم ماآخرشده.درودبرکیروش پرتغالی که ایراندوستی اوازخیلی ایرانیها بیشتره (300565)
محسن دانا
۱۳۹۴/۰۱/۲۸ ۰۱:۲۰
درود بر مربی ایرانی (300653)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۶:۱۵
حضور آقای کیروش یک پیروزی بزرگ و فرصت کم نظیر برای دیپلماسی کشور است. بحثهای بیهوده مطرح نکنید. مخالفین یا ماموریت از بیگانگان دارند یا فکر جیب خود هستند و بحثهائی که مطرح می کنند ظاهر سازی و بهانه جوئی است (300569)
Urmia
Germany
۱۳۹۴/۰۱/۲۸ ۰۱:۵۶
داداش از كجا گرفتي بگو ما هم بريم اونجا. توهم تا اين حد؟ مربي فوتبال! ديپلماسي؟ سرويسهاي بيگانه؟ جيمز باند؟ ٠٠٧؟ ديگه چي عمو جون؟ مگه بابا نگفته به فيلماي من نيگا نكن؟ (300657)
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۶:۱۶
گروه ورزشی بهار باز هم شروع کردی به کوبیدن کی روش... (300570)
kian
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۶:۱۹
از وزیر ورزش می گویی ؟ خنده دارترین جوک تاریخ را می گویی ؟ از حذف کفاشیان می گویی ؟ مگر شما اصلاح طلبلان ظاهری به رای مردم احترام قائل نیستید وقتی او انتخاب می شود چرا با این انتخاب مشکل دارید ، انتخاب ، انتخاب است حالا چون دم شما را ندیده باید حذف شود بی عرضگی وزیر ورزش و استبداد رای او را این چنین در از او دفاع می کنید؟ ..... (300571)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۶:۲۷
جرا گروه ورزشي بهار در مورد كيروش برخلاف اكثريت مردم تحليل ميكند مگر از نظر شما ميزان راي مردم نيست (300572)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۶:۳۱
اینها همه بازیهای کفاشیان است. اوست که باید برود نه کی روش. (300573)
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۶:۵۳
کیروش با مشاوران بسیار خوب ایرانی که دارد و همچنین حرفه ای گری، سوار بر موج جوگیری است. (300574)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۶:۵۸
تا به امروز نه اهل فوتبال بود اونقدر نه طرفدار سرمربی تیم ملی ولی به صورت اتفاقی صحبت های کی روش رو که درباره گروگان بودن بین سازمان مالیات و فدراسیون بود دیدم.
الان با خواندن متن شما لحظه ای به شک افتادم که نکند من فراموشی گرفتم یا صحبت های جدیدی از ایشون پخش شده! ولی این طور نبود و شما همون صحبت ها رو مورد نقد قرار دادین.ایشون خودشون رو به صورت یک توپ پینگ پنگ که بین دونفر سردرگم یا یک گروگان سردرگم میان اداره مالیات و فدراسیون تمثیل کردن.کمی انصاف هم خوب است. (300576)
عطا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۷:۰۲
سلام من این سایت را فقط به خاطر خاتمی عزیز دوست ذارم ومی خوانم که حالا هم اینقدر همه شما ضعیف عمل می کنید که حتی نام ایشان را هم نمی نویسید واز همه بدتر اینکه چرا ازروز اول چوب مخالفت با کیروش را بلند کرده اید واقعا نمی دانم چرا (300577)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۷:۱۵
بهار من با بعضی مواضع سیاسیت موافق نیستم ولی هرچی درباره فوتبال و کیروش بگی را 100% قبول دارم.
در این زمینه خدا خیرتان دهاد :) (300578)
مجید جان!
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۷:۱۶
دوست عزیز اولا آقای کیروش مهمان ما ایرانی هاست. دوم بهتره به کارنامه این مربی و سوابقش نگاه کنید و درک کنید با چه انسانی طرف هستید. سوم چطور به خودتون اجازه میدید نظر مردم رو نادیده بگیرید یا تفسیر به رای کنید. چهارم حرف حق تلخه. .... آیا عدم اجازه خروج به معنی گرو کشی نیست؟ این وسط گروگان کی بوده؟ شاید برخورد بسیار بد مسولین با ماها باعث شده گروگان گیری هم به نظرمون عادی بیاد. و پنجم درک تقاضاهای یک آدم حرفه ای سخته، من درکتون میکنم. (300579)
Urmia
Germany
۱۳۹۴/۰۱/۲۸ ۰۱:۵۸
شما لطف كن از موفقيتهاي اين مربي دوتاشو نام ببر؟ ملت ايران چقدر جو گيرن خدا؟ اصلا اين يارو رو نمي شناسي اومدي از كارنامه ش صحبت مي كني؟ (300658)
نهاوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۷:۱۹
بهار جان اصولگرا شدی؟؟؟؟؟؟
حرفی که کی روش در مورد تحریم های ایران که گفت به ناحق تحریم شده چی شنیدی؟؟؟؟ نسلی از فوتبالیستارو بهش دادیم که همه با پول بابا فوتبالیست شدن همش فکر قهر و ناز بودن؟؟؟/ بهار حیا کن (300580)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۷:۳۲
هرکی تو این مملکت تریبونی که دستشه به نفع خوش می چرخونه مثل خود شما که فقط فکر حزب و جناحت هستی مردم کلاً کشک هم نیستند فقط بازی خورده های مثل من هستند که این سایت ها رو می خونند واین برنامه ها را نگاه میکنند (300581)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۷:۴۴
کیروش باندباز (300584)
محمدی
Spain
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۷:۵۴
متاسفم برای رسانه ای که داعیه اصلاح طلبی داره ولی داره جناحی عمل می کنه . گودرزی و خادم حمایت نکنید . کی روش باعث شده تمام مردم دور تیم ملی جمع شوند و با بازیکن سالاری مقابله کرده است . 81 درصد کی روش را میخواهند نه بخاطر فردوسی پور و علیخانی و... بخاطر خود کی روش . (300585)
victor
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۸:۰۳
بت کیروش رو باید شکست!!!!!! (300588)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۲:۳۸
تو ایران هر قشر یا آدم بزرگو افرادی که لسباب بزرگی ندارن،می خوان بشکنن..
خودتونو بزرگ کنید نه بزرگا رو به زیر بکشین...

سایت تو همه مسائل تخصصی خیلی ضعیف و سطحی عمل می کنه..
واقعا تداوم دشمنی بی منطق با کیروش آدمو از وجود مسائل پشت پرده مطمئن می کنه (300636)
Urmia
Germany
۱۳۹۴/۰۱/۲۸ ۰۲:۰۱
اتفاقا دستمزد نجومي كيروش و نتايجي كه گرفته و دفاعي ترين تيم جام جهاني كه در مقابل عراق و امارات هم دفاعي بازي كرده نتيجه مسايل پشت پرده ست (300659)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۸:۰۷
این قسمت عراق داعش زده چی بود دیگه ؟ (300590)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۸:۱۱
با توجه به نتایج بدست آمده و تجربه حاصل شده کارلوس کیروش در کنار برانکو بهترین مربیان ملی تاریخ فوتبال ایران بوده اند. نظر اکثریت مطلق مردم نیز گواهی این مدعا میباشد. (300592)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۸:۱۹
من حاضرم قرارداد کیروش رو بهم بدن و گرگان ایران باشم... (300593)
نوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۹:۱۳
الانه که یکی مثله درخشان بپره وسدط بگه من با همین تیم جام جهانی رو میبرم
راستی اگه دلت باسه مملکت میسوزه بدون مملکت سوخته تموم شده 600ملیارد دلار معلوم کجا رفته شما به چهار ملیارد تومن میگی
موقعی که بیت المال شد پول امام زمان این کشور سوخت و نابود شد
حالا نتیجه نگرفته که نگرفته مثله اینکه یادت رفته ژاپن هم تو بازی های اسیایی باخت اونا که بیشتر از ما خرج کرده بودن شاید بیشتر از ده برابر. دیدی نه کسی اشک ریخت نه گفتن تقصیر مربیه یاداوره مثله بچه ادم سرشونو انداختن پایین رفتن چیزی هم از ارزش هاشن (300603)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۹:۴۰
مهم درست وزیبا بازی کردن است که به لطف این مرد وتلاش بازیکنان انجام می شود (300606)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۱۹:۵۹
توصیف شبکه3بعد از بازی بسیار با کیفیت تیم ملی در جام جهانی:چهره کاریزماتیک کیروش...! (300611)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۰:۱۰
منظورش چیزی دیگه بود.بد برداشت نکنید (300614)
ونداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۰:۲۱
کیروش چیزی جز واقعیت نگفته.....شهامت گفتن مشکلات مدیریتی فوتبال را داشته... (300618)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۱:۰۲
بهار شما که همیشه حرف از دموکراسی و رای ملت میزنید .. بد نیست توجهی به خواست ملت بکنید و نیات و نظرات شخصی خود را ملاک قرار ندهید... یک نظر سنجی برای اینکار کافیست (300623)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۱:۰۹
اشکال نداره مرغ همسایه همیشه غازه. (300624)
فوتبال
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۱:۲۷
چرا به نتیجه بازی ایران با کره جنوبی با مربیگری کیروش اشاره نکردید؟ فقط چیزهایی رو گفتید که به نفعتونه؟ (300629)
کمال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۱:۴۵
تقاضای من بعنوان یک ایرانی از شما مدیران محترم این سایت و نویسنده محترم استدلال و تحلیل منطقی از حوادث گذشته فوتبال کشور و نتایجی که دیگر عزیزان با دانش و فوتبال فهم ما داشته اند داشته باشید و سپس عملکرد کی روش را قضاوت کنید . (300630)
Ramin
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۲:۲۴
يارو سرمربي رئال مادريد بوده ، بازيكنايي چون رونالدو و بكهام زير دستش بودن، خب بايد قبول كرد كه دانش و تجربه اش بسياااار فراتر از فوتبال ماست،،، چرا ما ايرانيا همش فكر ميكنيم توي همه چيز صاحب نظريم ؟ خب گوش بديم حرف كسي رو كه يه عمر توو فوتبال حرفه اي بزرگ شده . ضمنا ايشون ميگفتن ما مثل كره و ژاپن و خيلي از كشورها ٢٠ تا بازي تداركاتي نداريم كه، كلا توي اين ٤ سال ٢ تا بازي تداركاتي درست حسابي داشتيم كه با همين سوئد و شيلي بوده، ميگفت ميخوام از همه داشته هام استفاده كنم ،، اين حرف كجاش بده ؟ (300634)
شاهین
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۳:۰۶
یک فرض این باشد هجومتان به کیروش منطقی و عادلانه باشد حال سوال اینست که این حجم تایید از سوی مردم به چه دلیل است ؟ تلویزیون و رسانه ؟ سوال من اینست یک شخص یا پدیده را غیر از کیروش را نام ببرید که رسانه ها او را از بدی به افتخار خوبی و اقبال قاطبه مردم رسانده باشند. اگر فرض کنیم که باشد و فردوسی پوری چنان پرقدرت را تصور کنیم که قادر به گرداندن اقبال عمومی باشد .سوالم اینست که این اقبال ناشی از چیست ؟صداقت او یا حماقت مردم؟ مردم بهترین قاضیند شک نکنید. (300642)
محسن دانا
۱۳۹۴/۰۱/۲۸ ۰۱:۱۲
داداش وقتی چهار سال به مردم همش بگی کیروش خوبه و دائم تعریف کنی بدون اینکه منتقدی رو بیاری ویه نقد یا انتقاد ازش بذاری انتظار داری نتیجه نظر سنجی چی بشه. فردوسی پور زرنگه و یه باند تشکیل داده تو شبکه 3 و اشخاص دیگه هم هستن تو رسانه که طرفدار کیروش اند . هنوز خیلی مونده این اشخاص رو بشناسید (300652)
Urmia
Germany
۱۳۹۴/۰۱/۲۸ ۰۲:۰۳
اين سوال شما متاسفانه پاسخ تلخي دارد! (300662)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ۲۳:۰۹
بهار جان راست گفتی شدید. چرا روزی 15 میلیون و گروگان؟! من هم حاضرم اینجوری تو پرتغال گروگان باشم.خواهشااورابیرون کنید اعتبار ایرانی رابااین حرف ها برده ویه آبم روش!! (300643)
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۸ ۰۰:۲۴
دوست عزیز اینجوریام که شما می فرمایید نیست.ببینید همیشه در فوتبال حاشیه بوده و هست.به نظر من موضوع اصلی این است ما باور کنیم کف گیر فوتبالمون دیگه خورده به ته دیگ بخدا....حالا هرکی میخواد سرمربی باشه.با آرزوی توفیق روز افزون برای تیم ملی فوتبال و بهار جان (300649)
گل
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۲۸ ۰۰:۴۸
گویا خیلی از مسوولین بزرگترین هنرشان بازی با احساسات مردم است .... خوب کیروش هم از اینها و از مسوولین فدراسیون و مسوولین باشگاهها یاد گرفته .... (300650)
hedayat
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۲۸ ۰۱:۲۶
برای رسانه شما متاسفم
شما که داعیه مستقل بودن دارید ، لطفا حداقل های ژورنالیست بودن رو رعایت کنید.
ایشون گفتن در زمینه مالیات همش پاسگاری میشم بین اداره مالیات و فدراسیون و ب نوعی گروگان گرفته شدم.
این حرف ایشون با تیتر شما زمین تا اسمون فرق داره.
من کیروش رو ایرانی تر از شما میدونم (300654)