به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۹
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۱۲۷۵۵

در ديدار هنرمندان با «عارف» چه گذشت؟

گروه فرهنگ و هنر:‌ گروهي از هنرمندان از رشته‌هاي مختلف هنري با حضور در منزل محمدرضا عارف از تلاش‌هاي وي در پاسداشت اصلاحات و همچنين اقدام اخلاقي وي در کناره‌گيري از انتخابات در جهت پيروزي اصلاحات تشکر کردند.

در اين ديدار که شامگاه ۲۶ خرداد ماه در منزل عارف انجام شد، هنرمندان با حضور در منزل محمدرضا عارف از تلاش‌هاي وي در يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري تشکر کردند و يک جلد ديوان حافظ نفيس را امضا کرده و به وي اهدا کردند. طبق اعلام يکي از هنرمندان حاضر در اين ديدار، هنرمندان از محمدرضا عارف براي حضورش در انتخابات و اقدام اخلاقي‌اش براي کناره‌گيري و فراهم آمدن زمينه ائتلاف اصلاح‌طلبان قدرداني کردند.

در اين ديدار ۲۸ نفر از هنرمندان سينما و ۱۳ نفر از حوزه‌هاي ديگر حضور داشتند.در اين ديدار يکي از هنرمندان گفت: حرکت شما يک حرکت بزرگ و ناشي از بزرگ منشي شماست. شما کشف انتخابات ۹۲ بوديد.يکي ديگر از هنرمندان گفت: عموم هنرمندان کمتر به کسي اقبال مي‌کنند ولي به شما خوب توجه کردند. شما مطالبات ما را صريح و شفاف گفتيد و نقدهاي شما به دل نشست.يکي ديگر از هنرمندان حاضر در اين نشست گفت: رفتار شما از دو حيث قابل توجه است اول آنکه از راي خود براي مصلحت عام گذشتيد و ديگر آنکه رفتار شخصي شما و اين ظرفيت و بزرگمنشي را داشتيد که آن را اعلام کنيد. همين امر نشان مي‌دهد که شما مي‌توانيد جلودار اين حرکت باشيد.

يکي از هنرمندان سينماي حاضر در اين نشست نيز گفت: عموم افراد حاضر در اين فيلم‌ها در سر بزنگاه‌ها انتخاب شخصي شان را رو مي‌کنند شما نيز سر بزنگاه شخصيت بزرگتان را نشان داديد.سه نفر از هنرمندان نيز با اشاره به اين حرکت عارف گفتند: ما به دنبال رفتار شما قصد کرديم که راي بدهيم و در انتخابات شرکت کنيم زيرا هنوز اميدوار هستيم که سياستمدار اخلاقي وجود دارد و مي‌توان به آن اميد بست.

در اين برنامه هنرمنداني همچون رخشان بني اعتماد، فرهاد توحيدي، محسن هاشمي، ليلي گلستان، کامبوزيا پرتويي، مجتبي ميرطهماسب، غزل شاکري، مجيد برزگر، ليلا نقدي پري، نظام الدين کيايي، ابراهيم حقيقي، جمال رحمتي، حميد فرخ نژاد، باران کوثري، سيد محمد بهشتي‌، فريدون عموزاده‌خليلي‌، مريم صادقيان‌، امير اثباتي‌، ماني حقيقي‌، ليلي گلستان‌، مريم زندي‌، جعفر پناهي‌، مجتبي ميرطهامسب‌، ابراهيم حقيقي‌، بابک چمن‌آرا، جمال رحمتي‌، غزل شاکري‌، نظام‌الدين کيايي‌، ابوالحسن داوودي‌، نورالدين زرين کلک،‌ ابراهيم مختاري‌ و جمع ديگر حضور داشتند.

محمدرضا عارف نيز به همراه همسر، دو پسر و عروس‌هاي خود پذيراي هنرمندان بود.طبق اعلام يکي از هنرمندان حاضر در اين ديدار، هنرمندان از محمدرضا عارف براي حضورش در انتخابات و اقدام اخلاقي‌اش براي کناره‌گيري و فراهم آمدن زمينه ائتلاف اصلاح‌طلبان قدرداني کردند.

محمد
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۹:۲۷
عارف باید معاون اول بشه (79128)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۱:۳۴
اقااااااا انقدر نگید این حرفوووو
باباجان رهبران اصلاحات پس چیکارن؟؟؟شاید مصلحت این باشه فرد دیگری رو برای معاونت بزارن...
هر تصمیمی که اصلاحات بگیره ماهم نظرمون همونه...
مگر تاحالا بی تدبیری بوده؟ پس نترسید و کارو بسپارید دست کاردان. (79274)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۲:۵۵
وقتی سعی کردن نیروهای اصلاحات رو کنار بزنند و فقط از حزب کارگزاران استفاده کنن اونوقت حساب دستت میاد فعلا گرمی (79338)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۳:۲۰
بذارین یه هفته از این پیروزی شیرین بگذره بعد دعوا کنین. انگار حال هفته قبلمونو یادتون نیست. (79381)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۳:۲۵
دقیقا من هم از همین میترسم کاش رای نمی دادم (79389)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۳:۱۰
چی میگی اقا جان اگه دکتر عارف کنار نمیرفت که روحانی تو خوابم ریاست جمهوری رو نمیدید (79359)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۹:۳۹
عارف=معاون اول (79141)
مهربان توسی
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۹:۵۲
درود بر دکتر عارف بعد از انحلال مشارکت نیاز به یک حزب اصلاح طلب قوی با مدیریت دکتر عارف احساس میشود (79156)
نسل دوم
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۰:۱۳
عارف همچون خاتمی در حال تبدیل شدن به یک شخصیت اسطوره ای در بین اصلاح طلبان میباشد . اگر عارف بخواهد چنین جایگاهی را حفظ کند باید از پذیرش هرگونه پست در دولت روحانی امتناع کند. (79172)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۱:۰۴
هیچ کس به خاتمی نمیرسد، عارف را دوست داریم ولی لطفا جو گیر نشویم (79239)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۱:۲۹
با قسمت اول موافق
با قسمت دوم مخالفم (79268)
سینا از شیراز
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۰:۱۵
آفرین بر عارف. انشاالله جایگاه مناسبی در دولت اعتدال و تدبیر داشته باشند. (79176)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۰:۱۵
عارف دوست داریم (79177)
لیرز شووینگ
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۰:۲۰
تحولی در صدا سیما را خواستاریم (79182)
محمد
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۳:۲۸
صدا سیما که دست ریس جمهور نیست (79394)
هادی
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۰:۲۴
چرا نظر منو تایید نمی کنید؟ ما روحانی رو آوردیم سر کار باید مطالباتمون رو پیگیری کنیم مصلحت اندیشی تا کی؟ اصلاحات در خطره شجاع باش بهار (79186)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۰:۳۱
اسامی رو چندبار تکرار کردین.یکم دقت کنید.به هر حال شما اولین خبر گذاری هستین که در روز سر میزنم.خسته نباشد (79195)
علیرضا
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۲:۳۲
عارف باید تو کابینه باشه (79314)