به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۲۹ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب : ۱۲۷۹۱

مدیروسردبیر سايت«بازتاب‌امروز» آزاد شدند

گروه سياسي: علی عزالی، مدیر مسئول و فواد صادقی سردبیر سایت «بازتاب‌امروز» آزاد شدند.
مدیروسردبیر سايت«بازتاب‌امروز» آزاد شدند
ماه گذشته بدنبال از دسترس خارج شدن اين سایت، ابتدا مدیر مسئول بازتاب و پس از آن فواد صادقی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بازداشت شدند. فؤاد صادقی كه از اعضای بسیج دانشجویی امیر کبیر و مؤسس تشکل کانون اندیشه دانشجوی مسلمان در این دانشگاه بود، طی چندساله گذشته به افشاگری در مورد مفاسد اقتصادي و رانت‌خواران نفتی مي‌پرداخت و چند بار بازداشت شد. از جمله، در زمانی که سردبیر سایت آینده نیوز بود به اتهام درج مصاحبه‌ای با هاشمی رفسنجانی بازداشت شد. سايت بازتاب‌امروز زمستان سال گذشته بدنبال تعطیلی سایت آینده به صحنه رسانه های کشور آمد. برادر وی شهید فرید صادقی از شهدای دفاع مقدس می‌باشد. رويكرد سياسي اين سايت، در دايره اصولگرايان منتقد دولت احمدي‌نژاد تعريف مي‌شد.

به گزارش بهارنيوز، سايت اوليه «بازتاب» كه در دهه هفتاد راه‌اندازي و اولين و پرمحاطب‌ترين رسانه خبري در فضاي مجازي محسوب مي‌شد. بازتاب پس از چند سال توقيف گرديد و پس از جدا شدن صادقي از تيم اوليه آن، با تيمي جديد «تابناك» فعلي جاي آن را گرفت.

صادقي مجددا از چند سال قبل آينده‌نيوز را راه‌اندازي كرد كه به سرعت پرمخاطب شد اما بازهم دچار مشكل و فيلترينگ گرديد. او مجددا به همراه تيم همراهش از اواسط سال 91 به راه‌اندازي «بازتاب‌امروز» كه لوگوي آن يادآور «بازتاب» اوليه در دهه هفتاد بود همت گمارد اما باز هم به مشكل حقوقي، قضايي و سرانجام فيلترينگ برخورد كرد و به بازداشت اخير خود و مدير مسئولش منجر شد.

حبيب
United States
۱۳۹۲/۰۳/۲۹ ۰۱:۴۸
عجب پشتكاري داره اين آقا فواد! دمش گرم (79924)
محمد
۱۳۹۲/۰۳/۲۹ ۰۱:۵۱
آقا فواد صادقی صاحب امتیازه نه سردبیر/سردبیر آقای کلانتری هستش (79925)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۳/۲۹ ۰۳:۰۲
چه فضای رسانه ای آزادی داریم! (79928)
یک شهروندساده
۱۳۹۲/۰۳/۲۹ ۰۷:۲۰
من شدیدا. . . . میترسم.روحانی نبایدازشعارهای انتخاباتیش منحرف بشه.دوستانی که اهل قلم هستندحالا نوبت حماسه شماست.نبایددمی از آزادی ومدنیت وپیشرفت وتوسعه گفتن دست بردارید.اکنون نوبت حماسه قلم است. (79941)
۱۳۹۲/۰۳/۲۹ ۰۷:۴۴
کارمند نیوز هم بوده؟!! (79942)
۱۳۹۲/۰۳/۲۹ ۰۸:۴۰
خبر بسیار خوبی بود، انشالله به زودی همه زندانیان اصلاح طلب آزاد بشن و جشن های مردمی تکمیل بشه (79950)
۱۳۹۲/۰۳/۲۹ ۰۸:۵۵
بعد میگن ما آزادترین کشور دنیارو داریم... (79954)
محمد
۱۳۹۲/۰۳/۲۹ ۱۰:۱۵
كي گفته ايشون اصول گراي منتقده؟ بنده از زمان بازتاب سال 80 رسانه ايشون را مي خواندم. اگر ايشون اصول گراي منتقد بود كه كارش را با تابناك ادامه مي داد چه دليلي داشت جدا بشه و آينده نيوز را راه بندازه؟! آقاي صادقي اصلاح طلب و از دوستداران هاشمي رفسنجاني است البته ارادت شديدي هم به سيدمحمد خاتمي دارد.
خواهشا در مطالبتون دقت كنيد (79999)
تارا
۱۳۹۲/۰۳/۲۹ ۱۰:۱۹
خداروشکر کاش هرروز خبرهای خوش بشنویم.حالا یک دل سیر میتونم بگم زنده باد بهار بی اسفند یار،زنده باد بهار بی احمدی نژاد،زنده باد بهار بی. . . .قدرت طلبی اصولگرایان، زنده باد بهار اعتدال واصلاحات. (80003)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۲۹ ۱۰:۴۷
الحمدلله رب العالمین
انشاءالله آغاز یک روند مبارک است تا این چیزها از دولت بی تدبیر به دولت تدبیر به ارث نرسد. (80018)