به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۱:۰۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۱/۱۳ ساعت ۰۱:۴۳
کد مطلب : ۱۰۱۴۸

پیام خاتمی به مناسبت درگذشت دكتر صدر

گروه سياسي: سیّد محمّد خاتمی در پیامی درگذشت "دکتر احمد صدر حاج سیّد جوادی"را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت رییس‌جمهور سابق کشورمان که خطاب به فرزند آن مرحوم نگاشته شده ، بدین شرح است:
پیام خاتمی به مناسبت درگذشت دكتر صدر
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای عبدالرضا صدر حاج سیّد جوادی
گرامی باد یاد و نام بزرگ مرد ایمان و آزادگی و نجابت جناب آقای دکتر صدر حاج سیّد جوادی - رحمت الله علیه- که عمر پر برکت خود را در خدمت به خلق خدا و سر بلندی ایران عزیز پربارتر کرد. او از مومنان دلیری بود که در دوران ستم شاهی همواره به دفاع از آزادی و آزادگان برخاست و هزینه های آن را نیز با دلی گشاده پرداخت و با تکیه بر ایمان استوار و دانش و تجربه کارساز خود هیچگاه حقیقت را فدای مصلحت‌های شخصی نکرد و نیز پس از پیروزی انقلاب در کنار شخصیت والاقدر حضرت آقای مهندس بازرگان - که روانش شاد باد! - در خدمت به جمهوری اسلامی و پاسداشت حق و حرمت مردم بود، رویّه‌ای که تا آخر عمر آن را ادامه داد.
مصیبت درگذشت این انسان شریف را به جنابعالی، بیت مکّرم حاج سیّد جوادی و همه بستگان داغدار و دوستداران و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می کنم و از درگاه حضرت باریتعالی برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزّز صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌کنم. سیّدمحمّد خاتمی

۱۳۹۲/۰۱/۱۳ ۱۸:۵۳
azadeh bud chon hor (36916)
علي
۱۳۹۲/۰۱/۱۳ ۱۸:۵۳
درود بر شهامت خاتمي (36917)
۱۳۹۲/۰۱/۱۳ ۲۱:۴۶
خداوند تام خدمتگذاران واقعی به ایران را بیامرزاد (36934)
۱۳۹۲/۰۱/۱۳ ۲۱:۵۸
خدا روح این عزیز را شاد کند (36935)