به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۱۰۴۰۴۳

برترین پاور بانک ها و مونوپادها در بازار

گروه علم و فناوری: شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که شارژ گوشی و یا تبلت تان در بدترین زمان ممکن به اتمام رسیده و شما نیز به پریز برق برای شارژ مجدد آن دسترسی نداشته باشید.
برترین پاور بانک ها و مونوپادها در بازار
در این مواقع داشتن یک پاور بانک و یا همان شارژ همراه موهبتی بزرگ خواهد بود. فروشگاه اپل به عنوان یکی از وارد کنندگان مطرح لوازم جانبی موبایل و تبلت اقدام به عرضه برترین پاور بانک  های موجود در بازار با مناسب ترین قیمت نموده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به بازار آمدن گوشی ها و تبلت های هوشمند با صفحه نمایش لمسی، با انکه استفاده از این وسیله ها بسیار آسان و راحت شده و امکانات فراوانی را در اختیار افراد می گذارد اما مشکل اصلی و حل نشده همه این گوشی ها وتبلت های هوشمند مدت زمان استفاده از آنها می باشد.

تقریبا می توان گفت تمامی گوشی های هوشمند جدید نیاز به یکبار شارژ در 24 ساعت را دارند و در صورتی که کاربر کمی حرفه ای باشد روزی دو بار شارژ نیاز دارند. با توجه به شغل افراد و گرفتاری های روزمره دسترسی همیشگی به برق برای همگان در همه زمان ها و مکان ها میسر نمی باشد. برای شارژ دستگاه های الکترونیکی نیز دقیقا می توان شارژ مورد نیاز را در یک وسیله مخصوص ذخیره نموده به همراه خود داشته باشیم تا در موقع نیاز از آن استفاده کنیم. نام این وسیله پاور بانک است.

یکی از مهمترین قابلیت های گوشی های هوشمند عکاسی و گرفتن عکس های سلفی است. مونوپاد شما را در انجام این مهم یاری خواهد کرد.عكاسي با گوشي همراه و به خصوص گرفتن عكس هاي سلفي بسيار باب شده است. به همين دليل استفاده از پايه مونوپاد براي عكاسي رواج زيادي پيدا كرده است كه به دو صورت مي توان از پايه هاي عكس سلفي استفاده كرد.يكي اينكه گوشي خود را روي تايمر بگذاريد و ديگر اينكه از ريموت استفاده نماييد كه روش دوم بسيار ساده تر است.