به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۲۹ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۱۰۹۶۱۸

شیائومی Redmi 3s رسما رونمایی شد

گروه فناوری: شرکت شیائومی اوایل سال جاری میلادی از گوشی هوشمند Redmi 3 پرده برداشت.
شیائومی Redmi 3s رسما رونمایی شد
 یک گوشی هوشمند ساده و میان رده که مهم‌ترین ویژگی‌ آن را می توان قیمت بسیار پایین اقتصادی‌اش عنوان کرد.
طی ماه‌های گذشته شایعات مختلفی مبنی بر تصمیم شیائومی برای عرضه نسخه بروزرسانی شده این اسمارت فون منتشر شد و این شرکت دیروز به صورت رسمی از نسخه جدید Redmi 3 به نام Redmi 3s پرده برداشت، گوشی هوشمندی که به سنسور اثر انگشت مجهزشده است.
 
شیائومی با عرضه این گوشی هوشمند جدید به افرادی که قصد ندارند هزینه زیادی برای خرید یک گوشی پرچمدار اختصاص دهند امکان داده است تا از سیستم امنیتی بیومتریک تشخیص هویت استفاده کنند. 
این گوشی از لحاظ مشخصات سخت افزاری تا حدودی شبیه به Redmi 3 طراحی شده است. کاربران از نمایشگر اچ دی 5 اینچی 720p با تراکم پیکسل 294 PPI برخوردار خواهند بود.

اسمارت فون میان رده جدید شیائومی به پردازنده کوالکوم اسنپدراگون 430 مجهز شده است و علاقه‌مندان به عکاسی نیز از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با f/2.0 و فلش ال ای دی برخوردار خواهند بود. دوربین سلفی این گوشی نیز 5 مگاپیکسل با f/2.2 است. ابعاد این گوشی 139.3 در 69.6 در 8.5 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 144 گرم است.
 


این گوشی دارای باتری 4100 میلی آمپر ساعتی بوده و در دو مدل مختلف با دو رم متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. نسخه ای از این گوشی که به رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است با قیمت 106 دلار و نسخه 32 گیگابایتی با رم 3 گیگابایتی نیز با قیمت 136 دلار به فروش خواهد رفت. این گوشی در دو رنگ طلایی و نقره‌ای در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
مرجع : تک شات