به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۶
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۱۱۱۵۳۴

غرق شدن دردناک دو جوان در دریا

گروه جامعه: رئیس فوریت‌های پزشکی گیلان از غرق شدن دو جوان 22 ساله در خارج از محدوده طرح سالم‌سازی دریا در امیرآباد لاهیجان خبر داد.
غرق شدن دردناک دو جوان در دریا

دکتر جمشید محمدی اظهار کرد:ساعت 15 و 55 دقیقه روز گذشته غرق شدن دو نفر در محدوده امیرآباد لاهیجان، به اورژانس ۱۱۵استان اطلاع داده شد. وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع اورژانس نزدیک‌ترین تیم فوریت‌های پزشکی از طرح سالمسازی دریا (عسکرآباد) به محل حادثه اعزام شدند. جسد بی‌جان خانمی۲۲ساله توسط عوامل غریق نجات به بیرون از دریا کشیده شد.

محمدی گفت: نیروهای اورژانس ۱۱۵ بلافاصله وارد عمل شده و به بررسی وضعیت غریق پرداخت اما متاسفانه این خانم ۲۲ساله فاقد هرگونه علائم حیاتی بوده و فوت کرده بود. رئیس فوریت‌های پزشکی گیلان با بیان اینکه جسد دوم که متعلق به مردی حدودا ۲۲ ساله است، تا کنون پیدا نشده، بیان کرد: جسد این زن جوان به عوامل انتظامی و پلیس ۱۱۰تحویل داده شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه این محل با طرح سالمسازی دریا کمتر از ۳۰ کیلومتر فاصله دارد و سال گذشته نیز جان سه تن را گرفت. محمدی ضمن آرزوی سفری خوش برای مسافران، از آنان خواست، چنانچه تصمیم به شنا در دریای خزر را داشتند، طرح‌های سالمسازی دریا را برای تفریح و شنا انتخاب کنند تا شاهد این چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

مرجع : ایسنا