به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : ۱۳۷۲۸

درآمد ۳۰ میلیارد تومانی صدا و سیما از تبلیغ کرم بدون مجوز حلزون!

گروه جامعه: سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر اینکه کرم حلزون مجوز ساخت و تبلیغ ندارد، گفت: سازمان صدا و سیما از این شرکت تولید کننده که مجوز ساخت، تولید و تبلیغات نداشته مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان گرفته است.
درآمد ۳۰ میلیارد تومانی صدا و سیما از تبلیغ کرم بدون مجوز حلزون!
محمد حسین قربانی، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون گزارشی از رضا شیخ نژاد در مورد داروی ضدسرطان مطرح شد.  وی که می‌خواهد این دارو را در داخل کشور تولید کند، اعلام کرد که مشکلاتی باعث شده تا نتواند این کار را انجام دهند و این دارو را در آمریکا تولید کرده است. وی ادامه داد: شیخ نژاد اعلام کرده است که هم‌اکنون داروی ضد سرطانی را به ثبت رسانده‌اند و در تلاش است که این دارو را در ایران تولید کند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در خصوص موضوع دومی که در این کمیسیون مطرح شد، افزود: همچنین موضوع کمبود و گرانی داروها و کمیاب بودن داروها و همچنین یارانه داروها با حضور آخوندی معاون سازمان غذا و دارو، رئیس نظام پزشکی و معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی بررسی شد و قرارشد که مبلغی برای یارانه داروها پرداخت شود. وی ادامه داد: در سال ۹۲ یک استراتژی ترسیم شده بود که پول یارانه داروها در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد و این وزارتخانه پول را به شرکت‌های بیمه گر بدهد، لذا با توجه به اینکه ما امسال ارز مرجع نداریم، این پول باید از طریق وزارت بهداشت در اختیار سازمان‌های بیمه گر قرار گیرد تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

قربانی تأکید کرد: وزارت بهداشت موظف شد که کمبود داروها و واکسن‌ها در یکی دو روز آینده را تأمین کند.  وی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که در کمیسیون بهداشت مطرح شد، تبلیغات گسترده و بدون مجوز کرم حلزون بود که سازمان صدا و سیما کار مناسبی انجام نداد و از این شرکت تولید کننده که نه مجوز ساخت، تولید و تبلیغات داشته مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان گرفته است و رانت بزرگی برای شرکت بدون مجوز ایجاد کرد و با فشار اعضای کمیسیون قرار شد که جلوی این تبلیغات گرفته شود.

۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۰۱:۱۰
تا در دنیا احمق هست بسیاری هم از حماقت آنها استفاده های کلان می برند. درست مانند مردم گرسنه ای که بت های انسانی می سازند به نام بازیگر، فوتبالیست، خواننده و... بعد درآمد ناچیزی را که با هزار زحمت کسب می کنند به پای شان می ریزند. تازه همیشه هم منت این بت ها بر سر بت سازان بی نوا است. (91727)
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۰۱:۱۰
خوشحالم که به صورتم نمالیدم. (91728)
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۱۲:۵۶
پس معلومه يا پول خرجش كردي و خريديش يا پول خرجش كردن و برات خريدن! (91908)
جوک
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۰۱:۳۹
حلزون؟؟.......... باز هم آخ! (91745)
mohsen
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۰۲:۴۰
کلا حلزون تو هیچ کشوری مثل ایران اینقدر طرفدار نداره من نمیدونم از یک حیوون به این کوچیکی چطور میشه این همه کرم ساخت . وحالا چرا این ها رفتند سراغ حلزون چرا نرفتند سراغ کرگدن یا فیل که خروار خروار چربی از تنش آویزونه (91768)
آرمین
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۰۳:۳۳
این یکی رو دیگه نمیشه انداخت گردن محمود خان!
دیر یا زود مقصرین اصلی باید زیر سوال برند (91785)
توسی
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۰۷:۴۸
یعنی صدا و سیما هم خلاف قانون کار کرده؟ (91817)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۰۷:۵۵
کیه که چیزی بگه!آقایون سیاه نمایی نکنید (91819)
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۰۸:۱۶
داروي سرطان؟!
روش بنويس "اكسير جواني با عصاره آب بيني شتر ماداگاسكار (با خاصيت ضد سرطاني)"
مجوزم نميخواد بگيري، TV هم تبليغشو ميكنه ولي شما متخصص محترم به هدفت كه نجات بيمار سرطانيه ميرسي. (91826)
گياه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۰۸:۲۸
هر كس با اطلاعات نيمه كارشناسي وقتي فيلم تبليغات اين كالا را در تلويزيون ببيند متوجه خط توليد جعلي آن در فيلم مي شود. مطمئن باشيم كه اگر اين پولهاي بادآورده و بي قانوني صدا وسيما در درآمدزايي ولي به هر قيمت نبود، چنين بي آبرويي رخ نمي داد و اين تازه يك نمونه از آن است. اگر روزي گذرتان به صدا و سيما بافتد متوجه مي شويد كه براي وارد شدن به محوطه صدا و سيما چه تشريفات و بگير و ببند داريم و چندين بار در چند لايه تشخيص هويت مي شويد، ولي براي روي آنتن رفتن تبليغات داروهاي غير مجاز و .. فقط كمي پول سياه لازم است تا خودشان اين كار را برايتان انجام دهند! آيا به هر قيمتي بايد درآمدزايي نمود؟ اين چه سياست عجيبي است كه در تمام ادارات دولت پيچيده است و به هر دروغ و كلك مديران دولتي مي خواهند درآمدزايي داشته باشند! (91830)
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۲۱:۵۷
چطوري مي شد فهميد ؟ مگه اينكه آدم دستش تو كار باشه ! (92200)
shahram
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۰۹:۴۶
این عزیزان هم که تبلیغاتشو قطع نمیکنن...
آخه لقمه ی خیلی چربی بوده واسشون... (91842)
ناصر
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۰۹:۴۹
اگه مردم ما کمی عاقل باشند این کرمها و امثال آن را اگه در خونشون هم بیارن استفاده نمیکنن ، حالا صداوسیما هرچی میخواد خودشو بکشه با این تبلیغاتش.عزیزان قدر پولی را که با هزار مشقت بدست میارید بدونید (91843)
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۱۰:۱۱
من فکر می کنم باید از تبلیغات موسسه ایران فیت هم جلوگیری شود چون تا اونجا که یادم میاد تا حالا تو صدا و سیما تبلیغ موسسه ی کاشت مو رو نمی کردند (91849)
حامد
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۱۲:۲۵
هنوز فراموش نمی کنم آگهی استخدام شرکت سیمرغ را که روزنامه جام جم دو هفته چاپ کردم و میلیون ها تومن کلاهبرداری از جوانان بیکار صورت گرفت . (91888)
اداره بوق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۱۳:۰۰
من كه خيلي از تبليقات اين كرم بدم مي اومد مخصوصا" اوجايي كه اون آقا مي گفت صورت زيبا شده و از اين چرت و پرتا . مملكتي كه كلاهبردارها آزادانه از خلع قانوني استفاده مي كنند ما مردم بايد حواسمون جمع باشه و فريب اين ها رو نخوريم. (91911)
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۱۸:۰۹
بهارنیوز خیلی دوست داری رسانه ملی رو ار چشم مردم بندازی؟ واقعا برات متاسفم (92099)
محمد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۱۹:۳۱
از ماست که بر ماست ....همین (92149)
م ح س ن
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۲۰:۵۶
رییس صدا سیما کیه هان؟؟؟؟>مسؤل صدا سیما کیه هان؟؟؟کیه که چند سال چمبره زده رو این سازمان به اصطلاح مردمی و بلند بشو نیس هان؟؟؟؟معلومه که رانت بوجد میاد چرا نیاد تا وقتی ریاست پش قباله ی اقی رئیس (92188)
بدمک
۱۳۹۲/۰۴/۲۶ ۲۲:۱۶
وقتی تبلیغ شو تو تلوزیون میبینم اعصابم خورد میشه از تبلیغ هلی (حلزون - پریل پرسیل)متنفرم

حالا 30 میلیارد رو چیکار کردن؟؟ (92206)