به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۱۳۷۷۹
اظهارات جديد وزير ارشاد درباره‌ وضعيت خانه‌ سينما

توحيدي: ديگر هيچ کاري با شمقدري نداريم

گروه هنري: جواد شمقدري گفت: قرار شد پلمپ خانه‌ي سينما باز شود، اما تا زمان تفاهم بين دو گروه، ساختمان اين تشکل بسته خواهد ماند!
توحيدي: ديگر هيچ کاري با شمقدري نداريم
رييس سازمان سينمايي کشوراظهار کرد: قرار شد پلمپ در ساختمان خانه‌ي سينما باز شود، اما بسته بودن در همچنان به قوت خود باقي خواهد ماند. او تأکيد کرد: تا زمان تفاهم بين دو گروه در خانه‌ي سينما بسته خواهد ماند و هيچ طرفي وارد ساختمان نخواهد شد.

فرهاد توحيدي در تجمع سينماگران مقابل خانه‌ سينما:
منتظريم رئيس جمهور تعيين تکليف کند

سخنگوي خانه‌ سينما تأکيد کرد:‌ از اين پس هيچ کاري با آقاي شمقدري و سازمان سينمايي نداريم.
فرهاد توحيدي در تجمع سينماگران مقابل خانه‌ي سينما در واکنش به اين موضوع که گفته مي‌شود جواد شمقدري تأکيد کرده که مصاحبه‌ي وي با يکي از خبرگزاري‌ها تحريم شده است، گفت: خانه‌ي سينما اکنون در اختيار نيروي انتظامي قرار دارد و ما از اين پس با آقاي شمقدري و سازمان سينمايي کاري نداريم. ما اکنون تنها منتظر تعيين تکليف اين موضوع از سوي رئيس جمهور هستيم.

اظهارات جديد وزير ارشاد درباره‌ وضعيت خانه‌ سينما


در همين حال، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در پاسخ به سوالي مبني بر حل وضعيت خانه‌ي سينما گفت: دوستان در حال توافق هستند. الان اساسنامه‌ي جديد را پذيرفته‌اند و در حال گفت‌وگو هستند. سيدمحمد حسيني که در حاشيه‌ي ضيافت افطار معاونت فرهنگي وزارت ارشاد سخن مي‌گفت، افزود: قرار شده است دوستان در اين زمينه تفاهم کنند و اين موضوع تمام شود و برود.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ماکه از او پرسيد، نظرتان درباره‌ي سنگيني وزنه‌ي هنرمنداني که در مقابل در پلمپ‌شده‌ي خانه‌ي سينما تجمع کردند و آن‌هايي که مقابل اين هنرمندان ايستاده‌اند، چيست؟ گفت: حالا بگذاريد ما در اين رابطه صحبت نکنيم. حسيني همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاري که از او پرسيد، در دوران تصدي‌تان در ارشاد کدام از آرزوهايتان محقق نشد، گفت: آرزويم حمايت گسترده‌تر از همه‌ي حوزه‌هاي فرهنگي بود ولي محدوديت‌هاي اعتبارات در بعضي از اوقات مانع مي‌شد. ما بايد هر مقدار مي‌توانيم از سينماگران،‌ اهالي تئاتر، موسيقي، هنرهاي تجسمي و کتاب حمايت کنيم اما محدوديت‌هاي اعتباري مانع تحقق اين خواسته شد.

او همچنين در پاسخ به اين پرسش که چه نمره‌اي به دوران وزارت خود مي‌دهيد؟ گفت: ديگران بايد به ما نمره بدهند، ما در حد توان سعي و تلاش خود را براي انجام امور انجام داديم. او در پايان به اهالي رسانه هم توصيه کرد، در انعکاس صحبت‌ها امانت‌دار باشند و آن‌ها را درست بيان کنند.

خروس
Kuwait
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۲:۰۶
ببینیم و تعریف کنیم.دم خروس گرم که اراده ی اون زبون زد خاص و عامه (92342)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۲:۱۴
بنده به عنوان دیگران نمره میدم :
-صفر- (92348)
رویا
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۲:۵۵
وزیر گرامی ارشاد میگن برای حمایت اعتبار کافی نداشته...به فرض که نداشتب آیا فقط با اعتبار میشود حمایت کرد؟؟مجوز ندادن های بی ربط،اجازه ندادن برای اجرای نمایش،اجازه فعالیت ندادن به گروهای نمایشی،اجازه ندادن برای به نمایش گذاشتن آثار هنری،به زندان افتادن بعضی هنرمندها و ... آیا اینها اعتبار لازم دارد؟ (92363)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۳:۰۴
شما تمام تلاشتان را انجام دادید
برای ویرانی (92371)
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۵:۰۶
نمره برای کسی است که شایستگی ازمون داشته باشد والا ما نمره امان را برای هر کسی خرج نمی کنیم (92422)
گل اقا
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۶:۱۲
ارشاددرهمه قسمتهادرحال سکه دادن ووام دادن سفرمکه بردن وحقوق ک لان دادن به مدیران خوددرقسمتهای مختلف سازمان میباشد کیسه مدیران لبریز وهجوم به سوی وزارتخانهای دیگر با نامی متفاوت در دولت بعدی (92473)
آرش
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۶:۱۸
چرا موضوع به این کوچیکی را نمیتونید حل کنید? (92476)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۴/۲۷ ۱۷:۳۲
هنرمندای عزیز، دوسه هفته دیگه دندون رو جیگر بذارین؛ همه چی درست می شه. (92510)