به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۱۳۹۵۳۹

برگزیدگان «هفته تصویرگری» معرفی شدند

گروه فرهنگ و هنر: در مراسم اختتامیه هفته تصویرگری، فرشید مثقالی، مهدی حجوانی، بهزاد غریب‌پور و عاطفه ملکی‌جو، «نشان آبان» را دریافت کردند.
برگزیدگان «هفته تصویرگری» معرفی شدند
همزمان با روز تصویرگری، مراسم اختتامیه «هفته تصویرگری» دوشنبه 15 آبان با حضور پرشور تصویرگران در سالن «شهناز» خانه هنرمندان ایران برگزار شد و در این مراسم نشان آبان به فرشید مثقالی، مهدی حجوانی، بهزاد غریب‌پور و عاطفه ملکی جو اهدا شد. مهدی حجوانی هنگام دریافت نشان آبان در سخنان کوتاهی گفت: خوشحالم که من نیز در تأسیس انجمن تصویرگران سهم داشتم و امروز این انجمن تبدیل به جوان رعنا و برومندی شد که می‌تواند در عرصه تصویرگری تاثیرگذار باشد.

فرشید مثقالی نیز هنگام دریافت نشان تصویرگری گفت: افتخار می‌کنم که امشب نشان آبان را به خانه می‌برم. من از دوران دبیرستان نسبت به تصویرگری علاقه‌مند شدم و در آن زمان نشریه‌دیواری در مدرسه ما بود که من نقاشی‌هایش را می‌کشیدم و در این دوران بیشتر طرح‌هایی که مرتضی ممیز در نشریه آباد می‌کشید را کپی می‌کردم. او افزود: من آدمی هستم که از آدم‌ها و جریان‌های هنری متعددی تأثیر گرفته‌ام و همچنان این تأثیر‌پذیری ادامه دارد. مثلاً وقتی بخواهم کتابی را تصویرسازی کنم شاید هفته‌ها وقتم صرف دیدن شود و از این کار واقعاً لذت می‌برم.

 
مرجع : خبرگزاری ایلنا