به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۲۲:۳۲
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۱۴۵۴۶
افترازني امروز عليه خانواده هاشمي برنامه‌ریزی شده بود

فاطمه هاشمی: آقای لاریجانی؛ ایکاش "مهدی" برادر شما بود

گروه سياسي: پس از انتشار سخنان مملو از توهین و افتراي یک نماینده‌ي گروه پايداري مجلس، دختر آیت‌الله هاشمی خواستار واکنش رئیس‌جمهور و رییس مجلس به این اظهارات شد.
فاطمه هاشمی: آقای لاریجانی؛ ایکاش "مهدی" برادر شما بود
فاطمه هاشمی در این مورد به پایگاه خبری «انتخاب»، گفت: از این افراد توقع بیشتری نیست برخی زندگیشان با تهمت، غیبت و دروغ عجین است كه خوشبختانه در جامعه شناخته شده هستند و کسی توجهی به اظهارات آن‌ها نمی‌کند. وی در ادامه با اشاره به نقش مدیریتی رئیس مجلس گفت: هنگام پخش فیلمی مربوط به اقوام آقای لاریجانی که توسط احمدی‌نژاد به مجلس برده شده بود آقای علی لاریجانی موضع گیری قاطعی کردند. دختر آیت الله هاشمی گفت: مجلس و قوه قضاییه موظف به رعایت حقوق مردم هستند. نه اینکه وقتی به برادر آقای علی لاریجانی تهمت می زنند، ایشان آن زلزله ی سیاسی را در کشور ایجاد کنند و برای بقیه واکنش عادی بگیرند.

وی افزود: ضمن آنکه در ماجرای مربوط به برادر آقای لاریجانی، مستند به یک فیلم بود که البته به خطا و درست بودن آن کاری نداریم، اما ماجرای امروز مجلس در مورد مهدی هاشمی چیزی جز تهت و توهین نبود. فاطمه هاشمی با اشاره به یک حدیث گفت: پیامبر می فرمایند مردمان بد زبان و تهمت زنندگان هستند ، حال سئوال من این است که آقایان این حدیث را چگونه معنا می کنند؟ آیا از نظر این افراد، باید به همین سادگی از این اتهامات سنگین گذشت؟

دختر آیت الله هاشمی گفت: از همه ی اینها بدتر آن است که این حرف های زشت، از زبان یک فرد روحانی منتشر شده که شان این لباس مقدس را رعایت نکرده است. وی با بیان اینکه «این اتفاقات برنامه ریزی شده بود»، ادامه داد: خواسته ما از روسای قوهٔ قضاییه و مقننه این است که همانگونه که از حقوق خانواده خود دفاع می‌کنند باید پاسدار حقوق دیگر مردم نیز باشند. دختر آیت الله هاشمی با اشاره به قضیهٔ بیست و دوم بهمن در قم و ارجاع و قرائت گزارش در مجلس گفت: مگر با آقای هاشمی چنین برخوردی نشد؟ اگر‌‌ همان زمان این نیروهای سازمان یافته رسوا می‌شدند دیگر امروز به تحرکات خود ادامه نمی‌دادند. وی همچنین با تاکید بر نقش خاتمی و هاشمی در آرای دکتر روحانی گفت: ما از اقای رئیس جمهوری نیز توقع داریم موضع گیری کنند و به این بی‌حرمتی‌ها پاسخ دهند. چرا که افرادی چون هاشمی و خاتمی، افراد کوچکی نیستند که به اجازه توهین به آنان آن هم در تریبون مجلس و در تلویزیون داده شود.

۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۳۲
من با اين حرف خانم هاشمي مخالفم و احساس مي كنم ايشان زورش به جبهه پايداري نمي رسد ديواري كوتاه تر از رييس مجلس پيدا نكرده . طبق آيين نامه مجلس رييس مجلس مسئوليتي در قبال نطق نماينده ندارد . ضمن اينكه لاريجاني حرف هاي بزرگواري را هم محكوم كرد و به نمايندگان مخالف او هم فرصت انتقاد داد و بعد از ظهر هم به خودش فرصت تكرار اين حرفها را نداد.
گنه كرد در بلخ آهنگري/ به شوشتر زدند گردن مسگري
ضمن اينكه يك نكته جالب و مضحك ديگر هم وجود دارد و آن هم استفاده خانواده هاشمي از رفتار احمدي نژاد براي تخريب لاريجاني است . خانم هاشمي ميگويد :حرفهاي احمدي نژاد درباره لاريجاني مستند به فيلم و تصوير بود .
اگر اينها سند است پس احمدي نژاد در مورد خانواده شما هم درست مي گفت؟! (107939)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۱۵
منفي ها براي چيه (108009)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۵۵
برای اینکه فهمیدیم از فک و فامیل لاریجانی هستی (108465)
س
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۵۷
آقای لاریجانی مثلا به مهدی هاشمی فرصتی دادوجوابیه اوراخواند!اما چه جوابیه ای؟کلا سلام وتهیتش را گفتند وبعد گفتند این نامه توضیحات بیشتری داشت اما دیگر فرصتی(2برابرحمله ای که به مهدی هاشمی شد)باقی نیست که خوانده شود.آیا برای جوابیه برادرخود جناب آملی هم این انصاف وقت را رعایت کرد؟درضمن چرا قسمت اصلی نامه را نخواندند؟ (108064)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۱:۱۴
سوال اينه كه چرا بچه هاي هاشمي اين وسط يقه لاريجاني را مي گيرن و ثانياً چرا خودشون براي زدن لاريجاني به رفتار احمدي نژاد استناد ميكنن ؟!
استناد به رفتار احمدي نژاد يه تيغ دودمه (108552)
18ميليون و . . .
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۲۸
ته مونده هاي جريان افراطي و خطرناك احمدي نژاديسم . . . (108111)
سينا صفوي
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۵۷
دوست عزيز يعني جنابعالي تفاوت برخورد و واكنش به اتهامات به خانواده هاشمي و آنچه با خانواده اريجاني اتفاق مي افتد رو نمي تونيد مقايسه كنيد!؟ توجه شما رو جلب مي كنم به برخورد با موضوع اهانت نوريزاد به جناب صادق لاريجاني و مقايسه اون با اهانت هاي ديگران به هاشمي. به موضوع برخورد با عوامل ٢٢ بهمن قم و برخورد با هتاكان به هاشمي و سيد حسن خميني. به موضوعاتي مانند موضوع آقا جواد و ...البته به شخصه اعتقاد دارم در اكثر موارد اتهامات واهي و دور از واقعيت بوده ولي تفاوت وجود داره! به قول مرحوم! جورج اورول هم با هم برابريم از بعضي از برابري بيشتري!!!! خورداريم.... (108307)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۱۷
نه جانم،واکنش لاریجانی وقتی با خانوادش این برخورد شد با وقتی برای هاشمی اتفاق افتاد زمین تا آسمون بود
یک حدیث میفرماید:هر چه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند. (108323)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۱۰
مگر احمدی نژاد فیلم و تصویر داشت در مورد خانواده آقای هاشمی که نشون بده؟ مگر اینکه به شما خصوصی نشون داده باشه. (108387)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۰۳
با توجه به منفی هایی که گرفتی فکر کنم متوجه حرفهای اشتباهت شدی (108419)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۳۵
حرفاش کاملا درسته مجلس اسلامی در اختیار بددهنانه متاسفانه (108437)
افشين
Sweden
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۳:۴۹
عزيزمن خانم هاشمي حرف نامربوطي نزده اگه اقاي لاريجاني همانطور كه نسبت به برادرش موضع گرفتند جواب اين تهمت ها را ميداد يا به اقاي هاشمي اجازه ميداد از خودش دفاع كنه اونوقت بي طرفي مجلسي ها برا ملت ثابت ميشد اگه جوابيه اقاي مهدي هاشمي كه تو مجلس قرائت شد گوش ميكردي بي طرفي مجلس برات ابهام بر انگيز نميشد! فقط بسم الله هشو گفت وسلام جوابيه هم سانسور كردن! (108492)
گمنام
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۳۲
واقعا با وجود چنین آدمایی تو مجلس مجلس شانشو از دست داده که به همین راحتی به هر کس که بخوان افترا میزنند (107940)
آرمان
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۴۳
کسانی که نه از خدا میترسند و نه ابایی از قانون دارند..امثال این آقایان هر چیزی را دستاویز قرار میدهند برای رسیدن به مقاصدشان... (107957)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۴۵
بيان اين نماينده در مجلس اشتباه بود
ولي اگه خاندان هاشمي انسان هاي سالمي هستند چرا در اين 10 سال حاضر نشدند كه درستي امور مالي خود را يك با براي هميشه در قوه قضاييه به مردم اثبات كنند
هر باري هم كه دادگاه رفتند اينقدر فشار آوردند كه دادگاه از محاكمه منصرف شد و يا به 6ماه زندان اكتفا كرد
اگر به بنده كوچكترين تهمتي زده ميشد سريعا خود را در معرض بازجويي قوه قضاييه قرار مي دادم و درستي رفتار خود را از اين طريق اثبات مي كردم (107960)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۵۰
آقا تا کسی رو ثابت نکنن مجرم نمیره دادگاه بگه من می خوام ثابت کنم مجرم نیستم
اگر خلاف این فکر می کنید بنده در تمام زمینه ها به شما تهمت می زنم شما هم از فردا برو همه شعبات دادگاه تا اثبات کنی بی گناهی (108053)
حامد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۵۵
به نام خدا.

یکبار زمان آقای یزدی این کار رو کردند و تکلیف مال و اموالشون روشن شد! قضیه اینجاست که گروهی به واسطه ی غفلت ملت و همکاری بعضی ها ، در خانه ی ملت خانه کرده اند که باور دارند دادگاه برای مردم است و آنها مجازند بدون مراجعه به قاضی اتهام بزنند و محاکمه کنند و رای صادر بفرمایند ( جالبه که همیشه یه عده هستن اینجور قضاوت ها رو میپذیرن و میرن این حکم ها رو اجرا میکنن! ) (108059)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۰۱
تو اگه یه بار بری بازجویی دزدی صد نفر دیگه رم گردن میگیری (108075)
رها
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۱۱
مخالفین اقای هاشمی قدرت زیادی توی این 8سال داشتن و اگه این تهمت هایی که میزنن درست بود و سند داشت تا الان میگفتن ولی چون این حرفها چیزی جز تهمت نیست توی دادگاه کاری نتونستن بکنن خانواده هاشمی بارها این تهمت هارو رد کردن پس لازم نیست بیخودی در مورد اموالشون به کسی حساب پس بدن (108089)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۲۷
تا یه عده منافعشون با این تهمت زدنا تامین میششه مطمئن باش فرصت و تریبون دفاع در اختیارشون قرار نمی دن.
خانواده ی هاشمی از قبل از انقلاب هم جزو خانواده های ثروتمند بودن. این طور نیست که کلّ ثروتشونو با دزدی جور کرده باشن. (108109)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۰۶
خانواده هاشمی ازاول ثروتمند بود بنابه فرمایش مقام معظم رهبری انقلاب با سرمایه هاشمی انجام گرفت بعدا آیا مشکلات الان توکشور فقط سرمایه هاشمی است. درود بر هاشمی قهرمان آقای بزرگواری چرا درزمان آقای احمدی نزاد در موقع 11روزه خانه نشینی اش چنین با صدای بلند دادنزدی خواهشاً ازجانب ملت مایه نذار چون ملت دیگه امثال شما ورسایی را شناخته است (108146)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۱۷
هاشمی ها این کار رو بار ها انجام دادند و بارها آمادگی خودشون رو اعلام کردند. این کار در مورد خود ایت الله هم انجام شد که نتیجه چیزی جز سلامت او نبود.
ولی در مورد سایرین کسان دیگری یک بار برای همیشه به این موضوع رسیدگی نمیکنند و پرونده رو همیشه باز نگه می دارند تا بتونن سو استفاده سیاسی خودشون رو انجام بدن (108166)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۴۳
اینا رو ول کن سه هزارتارو بچسب مومن هاشمی هیج جا ثابت نشده اختلاس کردند ولی اونایی که اختلاس کردن رو باید اول برا مردم پابت کرد (108219)
لر غیرتی
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۲۰
جوابتو گرفتی دلاور؟ نه؟ به امتیارات خوب دقت کن و اگر منصف هستی خودت اتوبوس رو ترک کن تا ... (108286)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۲۹
با نظرت مخالفم
چون دادگاه فرمایشی هست این کار متضمن احقاق حقوق نمیشه (108293)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۱۴
ایکاش ما هم برادر لاریجانی بودیم (108316)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۲۹
میشود قضیه را جور دیگری هم دید و پرسید وقتی صد برابر این هجمه ها و نسبتها و توهینها روانه مهندس موسوی شد که ناجوانمردانه چوب حمله پوپولیستی احمدی نژاد به خانواده ایشان و یاران سیاسیشان در مناظره 13 خرداد را در چهار سال اخیر میخورد، خود این خانواده و یاران سیاسیشان چه عکس العملی رسانه ای در برابر این طوفان یکطرفه چهار ساله علیه مهندس موسوی از خود نشان دادند؟ (108335)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۱۳
بر اساس قانون آن کسی که تهکت می زنه باید سند رو کنه و اثبات کنه، نه آنکه کسی که بهش تهمت زده میشه دم به دقیقه بره قوه قضاییه خودشو تطهیر کنه. (108389)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۰۶
شما مطمئنی که اینطور میگی؟
متاسفانه احمدی نژاد بدعت تهمت زدن و دروغگویی رو تو جامعه رواج داد
منم میگم تو دله دزدی راند خواری و ...
پس باید بری خودتو به دادگاه معرفی کنی؟؟؟؟
کمی تفکر بخدا بد نیست (108422)
مجید
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۵۷
احسنت (107979)
والا
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۲۴
آقا پسرهاي هاشمي دزد.آقازاده هاي ديگرپيغمبرند؟؟؟؟؟نه اين وسط فقط اسم هاشمي بددر رفته (108017)
فرداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۵۸
من که نسبتی با مهدی هاشمی نداشتم ناراحت شدم و دلم براش سوخت حالا ببین خواهرش چقدر ناراحت شده (108068)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۰۸
خانواده اقای هاشمی نزد ملت عزیزن اگر چنین تهمت های به خانواده احمدی نژاد میزدن چه ها که نمیکردن خیلی صبورن بخدا درود بر هاشمی (108086)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۳۱
از جمله"خواسته ما از روسای قوهٔ قضاییه و مقننه این است که همانگونه که از حقوق خانواده خود دفاع می‌کنند باید پاسدار حقوق دیگر مردم نیز باشند" خیلی خوشم آمد. (108118)
حسن
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۴۷
می گویند مرگ خوب است ولی برای همسایه حالا حکایت لاریجانی است با دو برداشت از تهمت وافترا که در مورد خودرا نمی پسندد ولی در مورد دیگران را ... (108135)
مرتضی عب...
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۴۹
واقعا بعضی وقتها احساس میکنم حق این مردم احمدی نژاد است نه روحانی...چون روحانی وخاتمی لیاقت مخواد (108136)
علیرضا
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۰۱
مجلسی که مورد تمسخر ریس جمهور قبلی قرار کرفت هیچ اقدامی انجام نداد انتظاری ازش نیست (108144)
110
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۴۹
خانواده هاشمی اصلا نباید ناراحت این موضوع باشن .اصلا چرا باید ناراحت باشن؟
منزلت هاشمی اینقدر بالا هست که به اعتبار ایشان روحانی ریس جمهور شد
اینان گروهی هستن که میخوان با تخریب این خانواده جایگاهی پیدا کنن (108237)
بهنام
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۵۵
عمه ی مرحومه ی بنده با وصیغه ی 10 میلیاردی آزاد داره میگرده؟
از استات اویل چه خبر؟ (108250)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۰۶
چرا این نمایندگان به رای مردم احترام نمیگذارند. اگر ملت انتخابات گذشته مجلس رو تحریم نمیکرد امثال بزرگواری رو انتخاب نمیکردند.چرا اصولگراها به رای ملت تمکین نمیکنند؟ (108382)
سينا صفوي
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۱۵
يعني خودم موندم وقتي كلا پنج نظر هست هيچي هم غير قابل پخش يا تكراري نيست پس من كيم كه نظر قبلي رو فرستادم و تاييدشم اومد!!! (108393)
رفعت
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۳۵
گروه انحرافی خجالت نمیکشند 8سال مملکت به خاک سیاه نشاندید خدیا مارا از دست طالبان ایران نجات بده (108438)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۳:۴۰
لطفا متن كامل نامه مهدي هاشمي را هم منتشر كنيد (108487)
حميدرضا
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۲:۰۸
بيچاره ملت،،!!!!!،،كارمملكت به جايي رسيده كه اين به اون ميگه دزدي اون به اين ميگه دزدي ،،!!! يكي ديگه ميگه چرا به داداشت گفت دزد دعوا راه انداختي به داداش من ميگه دزد دعوا راه نميندازي ،،!!!!!!!!!! بيچاره ملت ،!! بدبخت ملت،،!!! (108573)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۲:۱۰
اگه هاشمی دزده ، به مردمم میده . نوش جون خودشو بجه هاش . نه مثل بعضیا که میلیاردی بالا می کشن ، ملتم رو بدبخت کردن . (108575)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۲:۲۹
دروود بر هاشمی دروود بر خاتمی (108583)