به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب : ۱۵۳۱۶

قرارداد خلعتبری با پرسپولیس ثبت شد

گروه ورزشی: مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس عصر یکشنبه با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادش را با این تیم بصورت رسمی منعقد کرد.
قرارداد خلعتبری با پرسپولیس ثبت شد
محمدرضا خلعتبری مهاجم ملی‌پوش و جدید تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز یکشنبه به همراه سعید شیرینی سپرست این تیم در هیات فوتبال استان تهران حضور یافت و قراردادی رسمی با این تیم تهرانی امضا کرد. قرارداد خلعتبری با پرسپولیس 2 ساله است که و با توجه به گذشت 7 هفته و 20 درصد از مسابقات، برای این فصل مبلغ 650 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس دریافت می‌کند. همچنین در صورت به ثمر رساندن بیش از 10 گل حدود 100 میلیون و اگر پرسپولیس سهمیه آسیا را بگیرد، 50 میلیون تومان دیگر به این قرارداد اضافه می‌شود. در مجموع خلعتبری در این فصل می‌تواند تا 800 میلیون از باشگاه پرسپولیس دریافتی داشته باشد. 

33 یا 99 می‌پوشم
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس که سرانجام با توافق نهایی این باشگاه و عجمان امارات به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست، پس از عقد قرارداد با این تیم گفت: با تمام وجودم تلاش می‌کنم تا با ارائه بهترین بازی‌ها شرمنده هواداران پرسپولیس و باشگاه نباشم.  محمدرضا خلعتبری در خصوص پیوستنش به این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: اگر بخواهم صحبت کنم نمی‌توانم حرف‌هایم را در چند کلام بگویم چون باید یک دفتر بنویسم. در این یکی، دو ماه داستان‌ها و اتفاقات بسیاری روی داد که شکر خدا منجر به عقد قرارداد با پرسپولیس شد. وی افزود: من از محمد رویانیان ممنون و متشکرم که شبانه روز پیگیر این انتقال بودند. امیدوارم بتوانم همچون دوران حضورم در سپاهان، برای پرسپولیس هم بهترین بازی‌هایم را به نمایش بگذارم تا انتظارات هواداران را بر آورده کنم و نماینده خوبی برای دوستداران پرسپولیس که دوست داشتند من هم پیراهن این تیم را به تن کنم، باشم.

بازیکن پیشین تیم سپاهان در ادامه تاکید کرد: خوشحالم به پرسپولیس پیوستم. برای من، کشورم عزیز است و به آن تعصب دارم و با آمدنم به پرسپولیس خیالم از بابت بسیاری مسائل که ممکن بود که فوتبالم را تحت تاثیر قرار دهد راحت شد. بعدها در این باره بیشتر صحبت خواهم کرد. وی تصریح کرد: وظیفه خودم می‌دانم از مدیر باشگاه عجمان نیز تشکر و تقدیر کنم. آنها برای من بهترین هتل و امکانات را فراهم کردند و برای انتقالم به پرسپولیس نهایت همکاری را داشتند. من هرگز این مسائل را فراموش نمی‌کنم و امیدوارم بتوانم بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام داده و نماینده شایسته‌ای برای هواداران باشم.

خلعتبری ادامه داد: از آقای هدایتی که برای پرداخت مبلغ رضایتنامه اقدام کردند تشکر می‌کنم. همه می‌دانند که طی هفته‌های اخیر این انتقال شرایط خاصی پیدا می‌کرد. یک روز امیدوار بودیم و یک روز نا امید اما در نهایت تقدیر این بود که من پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم و حالا می‌خواهم بهترین باز‌ی‌هایم را انجام بدهم. وی درباره اینکه از میلیاردها تومان پول گذشته ولی برخی انتقادهایی را مطرح می‌کنند، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. به هر حال مردم آگاه هستند.

ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس خود در پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که من شماره 9 را دوست دارم ولی ظاهرا این شماره را بازیکنان بر تن کرده‌اند. اگر این امکان وجود نداشته باشد، شماره‌های 33 یا 99 را هم دوست دارم. وی همچنین یادآور شد: من همیشه گفته‌ام فوتبالم را به نوعی مدیون علی دایی هستم. ایشان به من اعتماد کرده‌اند و در آن برهه حساس و در بازی‌های انتخابی جام جهانی مرا به تیم ملی دعوت کردند و همان بازی‌ها پشتوانه‌ای برای پیشرفت من در فوتبال ایران شد. حالا خوشحالم که شاگرد علی آقا خواهم بود. خلعتبری در پایان گفت: اعتماد مربی به بازیکن، هم از نظر فنی و هم از نظر روحی - روانی تاثیر ویژه‌ای در موفقیت و کارآیی بازیکن دارد. خوشحالم که نسبت به این موضوع در پرسپولیس شرایط خوبی خواهم داشت. با این وجود باید دو چندان تلاش کنم چرا که می‌دانم مربی، باشگاه و هواداران انتظارات بسیاری از من دارند. انشاءا... که بتوانم نزد آنها سربلند باشم و بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارم.
مرجع : مهر

ایرانداد
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۰۲:۴۰
خوش آمدی ; یک کماندو به ارتش سرخ پیوست. (120259)
سعید
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۰۵:۳۱
اگه کشورت برات عزیز بود،نمی رفتی تو لیگ امارات که اون اسم جعلی رو برا خلیج فارس گداشتن. (120280)
پرسپولیسی
۱۳۹۲/۰۶/۱۱ ۱۳:۱۶
به امید موفقیت پرسپولیس (120391)