به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۱۶۰۷۵۲
رهبری اشاره کنند، تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنند

موحدی: روزی می‌رسد که‌ ترامپ گریه می‌کند

گروه سیاسی: خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه "اگر رهبر اشاره کند، تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنند" گفته است: «آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کند، پشیمان می‌شوند و روز آنها سیاه خواهد شد. ما در نظام‌مان اسرار فراوانی داریم که به دشمن نگفتیم. دشمن نمی‌داند ما چه امکانات و نیروهایی داریم. همین نیروها اگر رهبر اشاره کنند، تل‌آویو را با خاک یکسان خواهند کرد. »
موحدی: روزی می‌رسد که‌ ترامپ گریه می‌کند
آیت‌اله موحدی کرمانی اظهار کرد: باید کاری کرد که جلوی شایعه‌سازی و فضا‌سازی دشمن گرفته شود. دشمن از فضای مجازی سوءاستفاده می‌کند؛ همین شایعه‌سازی در ماجرای کربلا هم تاثیرگذار بود و با شایعه‌سازی مردم را نسبت به اسلام سرد کردند. وی با اشاره به فرمان هشت‌ماده‌ای امام خمینی (ره) گفت: فرمودند رادیو و تلویزیون موظف هستند اخباری را نقل کنند که صد در صد از صحت آن اطمینان داشته باشند. نیروی‌های انتظامی موظف هستند شایعه سازان را دستگیر و به دادگاه‌های انقلاب معرفی کنند. مردم موظف هستند شایعه سازان را به دادگاه انقلاب معرفی کنند.

موحدی کرمانی ادامه داد: حفظ اسرار هم مانند جلوگیری از شایعه مهم است. جنگجویان باید در میدان جنگ اسرار را حفظ کنند. مسئله تقیه که امر بسیار افتخار آمیز است به همین حفظ اسرار مربوط می‌شود. وی سپس ابراز عقیده کرد: اگر آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کنند پایگاه‌های آمریکا در سراسر دنیا امنیت نخواهند داشت. امام جمعه موقت تهران با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل گفت: حضور موفق هیئت سیاسی ایران به ریاست رئيس‌جمهور محترم در خور توجه و خرسندی است. از یک طرف مواضع احمقانه‌ترامپ را داشتیم، از یک طرف منطق انسانی و ضد یکجانبه‌گری توسط نمایندگان و سخنگوهای ایران را دیدیم. وی گفت: ما از سخنان عزتمندانه رئیس‌جمهور محترم تشکر می‌کنیم و انتظار بروز و ظهور همه جانبه این سخنان را داریم. موحدی کرمانی با بیان اینکه ‌مستکبران وقتی بیدار می‌شوند که سیلی محکمی بخورند‌ گفت:‌ترامپ فکر نمی‌کرد روزی پیش‌اید که در مجمع عمومی سازمان ملل کشورها به او بخندند، جا داشت که او گریه کند حتما روزی می‌رسد که گریه کند. خوشبختانه سیاست‌های ضعیفش پیوسته مورد تمسخر دنیا قرار گرفته است. التماس می‌کند ایران با او حرف بزند و ایران از او روی بر می‌گرداند.