به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۱۷۰۱۶
محمدحسن صفار هرندی:

حرف‌های روحانی‌‌ همان حرف‌های قبلی بود

گروه سياسي: محمدحسن صفار هرندی٬ مشاور فرهنگی فرمانده سپاه گفت: سخنان حسن روحانی در مقر سازمان ملل‌‌ همان «حرف‌های» پیشین جمهوری اسلامی بود و «تنها لحن آن فرق داشت که این‌‌ همان نرمش قهرمانانه است.»
حرف‌های روحانی‌‌ همان حرف‌های قبلی بود
به گزارش خبرگزاري «رسا» صفار هرندی در جمع گروهی از مردم آمل گفت: «مذاکره با غرب از جنس گردن کج کردن نبوده و از موضع عزت است.» وی با اشاره به سخنرانی ریاست جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: آقای روحانی سخنرانی خوبی انجام داده که غرب را مات کرد. صفارهرندی، گفت: عواطف شیعی و اسلامی و احساسات مذهبی تبدیل به قدرت شده که دارد جواب خود را به نحو ارزنده ای می دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تعبیر نرمش قهرمانانه مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: مذاکره با غرب از جنس گردن کج کردن نبوده و از موضع عزت است. مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر این که هنوز هم بر پایه معنویت ارتزاق می کنیم، افزود: حرف های آقای روحانی محتوای قبلی بوده و تنها لحن آن فرق داشت که این همان نرمش قهرمانانه است.

صفارهرندی با بیان این که هر وقت چنین فرصت‌هایی پیش می آید عده ای فکرهایی برای خود می‌کنند، بیان داشت: این تفکر هیچ بهره‌ای از اعتبار در جامعه ما ندارد و هر دولتی با انتخاب مردم روی کار بیاید اصولی دارد که با قبلی‌ها فرق نداشته و آن وفاداری به اصل آرمان های انقلاب اسلامی است.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به این که اگر کسی بخواهد از آرمان های انقلاب اسلامی عبور کند در همان جا زمین می خورد، ادامه داد: تکیه گاه و پایه اصلی ما اعتقاد است که اگر باشد موشک با برد دو هزار کیلومتر تولید کرده و اقتصاد را در برابر تحریم ها زنده نگه دارد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با تاکید بر این که معنویت برای ما قدرت اقتصادی و نظامی آورده است، افزود: باید قدر اعتقادات خود و کسانی که به ما نشان دادند قدرت اصلی ما کجاست را به نحو ارزنده ای بدانیم.

حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۲:۱۲
به نظر من که سخنان روحانی در محتوا و مفهوم 180 درجه با جملات محمود متفاوت بود. (135579)
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۵:۱۱
یکی نیست بگه اعتقادت رو باید با فرهنگت به گوش دنیا برسونی نه با موشک با برد دو هزار کیلومتری. (135666)
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۲:۴۷
بلانسبت! نتانیاهو اینها هم همینو میگن! (135598)
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۷:۲۶
عمر صفار هرندی ها به سر رسیده. ایشون و امثال ایشون بدش نمیاد که مملکت هر روز در تهدید باشه تا بر مبنای آن اینجا و اونجا خطابه های آتشین ایراد کنند. (135758)
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۲:۵۲
بهار نشون دادن مصاحبه این افراد در سایت شما شابسته نیست (135601)
سلام دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۲۳:۲۴
دیکتاتوری یعنی همین که تو میگی (135894)
peyman
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۳:۰۲
آقای صفار هرندی بین اقای روحانی و احمدی نژاد دنیایی فاصله است....... (135603)
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۳:۱۰
ای مفسر، ای افلاطون، ای کارشناس، ای ...... (135606)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۲۳:۲۵
میگم تو چه کلماتی بلدیآ خوشبحالت (135896)
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۳:۳۶
کجا مثل سابق بود احمدی نژاد هم از نظر لحن هم محتوا آبروی ایران رو میبرد خواهشا ایشون رو با آقای روحانی مقایسه نکنید......... (135623)
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۳:۵۳
ببین وقتی صفار دفاع میکنه از روحانی چه کرده این روحانی !!!!!! (135628)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۳:۵۳
... ٨سال دين و مردم و مملكت و همه چيو به بازي گرفتند و حالا مي خواهند بگويند اگر روحاني چيزي به دست آورده نتيجه زحمت ماست..... والا پروگي هم حدي داره..... روحاني از جنس امثال شما نبوده ونيست.... وگرنه يادمون نرفته كه پارسال مواضع ايران چگونه بود عامل تغيير روحاني و مردم هستند (135629)
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۴:۴۶
جالبه. مملکت تا حالا دست اینها بوده که به امروز رسیده ایم. (135651)
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۶:۴۲
لطفاًهر چند وقت يك بار تصوير ونام اين فرد را مطرح كنيد كه گذشته را فراموش نكنيم و انتظاراتمون معقول باشه! (135723)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۲۰:۳۹
از نظر ایشون ، اجرای برنامه های مورد نظر خودشون و گروه شون یعنی وفاداری به اصل آرمان های انقلاب اسلامی !! (135821)
elmira
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۲۳:۵۰
در دوران آقای اجمدی نژاد مصلحت بر این بود که فریاد بزنیم و غرش کنیم تا قدرت ما ثابت بشه و اونطرف هم با تحریمها به این اثبات قدرت کمک کرد چون پیشرفتهای علمی روز به روز بیشتر شد و ترس اونور هم بسیار بیشترو در نهایت اونور به این نتیجه رسید تحریم فقط داره به ضرر اونها تموم میشه(با معیشت کاری ندارم که به ما هم خیلی داره سخت میگذره ولی ضربه زدن به معیشت هدف اصلی انها نبود و خوشحالشون نمیکرد)و..........حالا با زمینه سازی که قبلا انجام شده اونها تمایل دارن تا تحریمها رو بردارن چون دیدند بیفایده است و به جاش با ما راه بیان تا اینجوری حداقل بتونن فعالیتهای ما رو در کنترل داشته باشن و به قول معروف دو سر سوخت نشن ...حالا با این اقتداری که از تلاش دولت ومردم در گذشته ایجاد شده و تمایل اونطرف به برقراری ارتباط ،طبیعتا خط دولت جدید باید کم کردن غرش باشه(برای همینه که به گفته همه حرف اصلی روحانی با احمدی فرقی نداره وفقط لحن عوض شده) و شروع برقراری ارتباط ولی با اقتداری که در هشت سال گذشته با سختی به دست اومد،تا بتونه هم اهدافش رو جلو ببره و هم از فشار کم کنه و این همون نرمش قهرمانانه است که ما رو به هدفمون میرسونه ولی با تنش کمتر...در واقع تنش چهارسال گذشته لازم بود تا ما به آرامشی که انشااله در آینده نزدیک نصیبمون میشه برسیم......خلاصه کلام اقدامات دولت حاضر دقیقا مکمل اقدامات دولت قبله و انشالله دولت حاضر هم مثل دولت قبل میتونه وظیفشو به خوبی انجام بده واگه یک عده که خودشونو به اصلاحات چسبوندن تا به اهداف شوم دیگ ای برسن اجازه بدن!!!!!! سحر نزدیک است. با تشکر از همه دوستان (135904)