به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۱۷۳۶۱
آرسن ونگر رازگشایی کرد:

کی‌روش مانع پیوستن رونالدو به آرسنال شد

گروه ورزشی: سرمربی آرسنال گفت "کریستیانو رونالدو" تنها یک دقیقه با پیوستن به آرسنال فاصله داشت اما وقتی "کارلوس کی‌روش" به منچستریونایتد رفت، این بازیکن هم رهسپار اولدترافورد شد.
کی‌روش مانع پیوستن رونالدو به آرسنال شد
"آرسن ونگر" فاش کرد اگر هواداران آرسنال بدانند که رونالدو چقدر به پیوستن به آرسنال نزدیک بوده گریه خواهند کرد. بر پایه گزارش "گیو می فوتبول"، این بازیکن 28 ساله که چهارشنبه شب برای صدمین بار در رقابتهای اروپایی به میدان خواهد رفت حتی یک هفته هم در تمرینات تیم فوتبال آرسنال حضور پیدا کرده بود. در برنامه مستندی که از شبکه ITV4 پخش شده و به تحقیق در خصوص این ستاره فوتبال پرداخته، مشخص شده که رونالدو در آخرین لحظه به جای پیوستن به آرسنال به منچستریونایتد رفته و این به دلیل مداخله "کارلوس کی‌روش" بوده است.

"آرسن ونگر" گفت: او نزدیک به پیوستن به ما بود. حتی پیراهن شماره 9 هم برایش آماده شده بود. نمی‌دانم چه شد که وقتی کارلوس کی‌روش رفت به منچستریونایتد آنها این بازیکن را از چنگ ما در آوردند چرا که این مربی از اسپورتینگ لیسبون رونالدو را می‌شناخت. سرمربی آرسنال در ادامه افزود: زندگی همین است. شما گاهی اوقات نهایت تلاش خود را به کار می‌بندید اما دیگران از شما قوی‌تر هستند. این اتفاق در خصوص ما هم رخ داد.

ونگر شاهد رشد رونالدو در منچستریونایتد بود جایی که در 142 بازی 84 گل به ثمر رساند. سرمربی آرسنال رونالدو را ارزشمندتر از "گرث بیل" می‌داند و البته بازیکنی متفاوت با "لیونل مسی". ونگر گفت: او (رونالدو) یک ورزشکار کامل است و تاثیر کاملی بر فوتبال دارد و مسی یک هنرمند است که کارهایی انجام می‎دهد که کسی نمی‌تواند. بیل هنوز جای کار دارد. کافی است مقایسه‌ای داشته باشید بین آنچه رونالدو تا الان انجام داده و آنچه بیل انجام داده. بیل هنوز فرصت دارد البته چشم انداز داشتن این دو بازیکن در کنار هم هیجان انگیز است.

۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۳:۳۹
اون وقت ببينيد ما ايراني ها باهاش چه برخوردي زشت و زننده اي داريم ! (139984)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۵:۲۰
حقشه (140043)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۶:۰۹
حالا مگه آرسن کیه؟ خیلی قبولش داری انگار؟
الان دیگه فوتبال هم تبلیغاتی شده هر کشور و هر تیمی که جار و جنجال و هیاهو رسانه ایش بیشتر باشه بازیکناشو بیشتر مطرح میکنه در صورتی که خیلی ها از رونالدو و بیل و غیره بهترن. کسی هم ازشون خبر نداره (140076)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۲۲:۵۵
چی کازش کردیم! هر آنیشی که دلش خواست سوزوند! (140243)