به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۱۷۸۷۸۳

برترین برندهای رادیاتور در بازار ایران

گروه اقتصادی:در صنعت تأسیسات و سیستم گرمایشی شرکت‌های بسیاری رادیاتور گرمایشی را به صورت گسترده تولید و به بازار عرضه می‌کنند.
شما در هنگام خرید رادیاتور پنلی علاوه بر ظرفیت مناسب دستگاه به گارانتی اصلی، خدمات پس از فروش و راندمان حرارتی باید توجه نمایید. وب سایت دماپویا در این مقاله بهترین رادیاتور پنلی با توجه به نظر سنجی صورت گرفته از مشتریان گرامی را مورد بررسی قرار داده است  و برند‌های برتر در ایران را به شما معرفی می‌نمایید.  مجله دماپویا با توجه به بازار ایران بهترین مارک رادیاتور پنلی را از نظر کیفیت، مصرف انرژی، میزان فروش، نوع گارانتی و نصب مورد بررسی و در اختیار شما مشتریان گرامی قرار داده است. متخصصین ما انواع برندهای برتر رادیاتور گرمایشی را از نظر تاریخچه شرکت، انواع رادیاتور پنلی و پره ای و گارانتی آن شرکت بررسی نموده است. برند‌های رادیاتور آلومینیومی و پنلی هر کدام به بدلیل کیفیت ساخت، فروش متفاوتی در ایران داشته و مشتریان زیادی به خود جذب می‌کنند که در ادامه از لحاظ فروش به 10 برند برتر رادیاتور پنلی می‌پردازیم. 

1- ایران رادیاتور
شرکت ایران رادیاتور در سال 1936 میلادی با مدیریت نادر شکیب تأسیس شد. این شرکت درسال 1359 اولین رادیاتور آلومینیومی پره ای را وارد بازار گردید این نوع رادیاتور سبکتر، زيباتر و قيمت مناسبی دارند و همچنین می‌توان خارج از کارخانه به آن پره اضافه نمود. این نوع رادیاتور در مدل‌های ترمو، کال، اکو و سولار در بازار موجود می‌باشد، همچنین درسال 1393 با استفاده از تکنولوژی پیشرفته از قبیل کنترل کیفیت بالا، پوشش دهی با رنگ اپوکسی و عملکرد در دمای بالا شروع به تولید رادیاتورهای پنلی فولادی در مدل تیپ 22 به صورت دو کنوکتور و در اندازه‌های 60 سانت، 80 سانت، 100 سانت، 120 سانت، 140 سانت و 180 سانت کرده است. از ویژگی‌های رادیاتور‌های پنلی فولادی ایران رادیاتور می‌توان به شکیل بودن، نظافت آسان، حمل و نقل راحت، بازده حرارتی بالاتر نسبت به رادیاتور‌های پره ای اشاره کرد. رادیاتورهای ایران رادیاتور با 10 سال گارانتی بدون قید و شرط در بازار ایران عرضه می‌شود.

2- بوتان
شرکت صنعتی بوتان درسال 1953 میلادی، 1332  شمسی توسط محمود خلیلی تاسیس شد. شرکت بوتان دارای گواهینامه واحد نمونه صنعتی از مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران است. شرکت بوتان در سال 1387 اولین رادیاتور گرمایشی خود را تولید نموده و پس از مدت کوتاهی به محصول مورد علاقه خانواده‌های ایرانی جهت تأمین گرمایش منازل تبدیل شدند. شرکت بوتان رادیاتور آلومینیومی را در مدل‌های النا، ایل پریمو و ویتوریا تولید و در بازار عرضه نموده است. از افتخارات این شرکت میتوان به دریافت لوح صنعت سبز از سازمان محیط زیست، دریافت لوح تقدیر پیشکسوت صنعتی از سوی وزارت صنایع، واحد نمونه کشوری در استاندارد و کیفیت برتر اشاره کرد. استفاده از قطعات ایتالیایی با برند معتبر در ساخت رادیاتور، تنوع محصول در انتخاب رادیاتور و خدمات گسترده در سرتاسر ایران از محاسن رادیاتور بوتان می‌باشد.

3- لورچ
شرکت لورچ در سال 1357 هجری شمسی (1981 میلادی) تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر اصفهان می‌باشد. این شرکت در سال 1393 هجری شروع به تولید رادیاتور‌های پنلی کرده است. در ساخت بدنه رادیاتور پنلی لورچ از جنس فولاد استفاده شده است و مطابق با استاندارد EN 10130 می‌باشد. رادیاتورهای پنلی لورچ نسبت به رادیاتورهای دیگر بازده حرارتی بالاتری دارند که باعث میشود زمانیکه از آبگرم مصرفی در پکیج استفاده می‌کنیم رادیاتورها دیرتر سرد شوند. رادیاتور این شرکت در مدل‌های آذر، رز و پر بازده و در سایزهای 60 سانت، 70 سانت، 80 سانت، 90 سانت، 100 سانت تا 160 سانت موجود می‌باشد. از مزایای رادیاتور‌های پنلی لورچ میتوان نظافت آسان به دلیل نداشتن شیارهای متعدد نسبت به رادیاتور‌های پره ای، نصب آسان، رنگ بادوام با پوشش منحصر به فرد نانو، بازده انرژی بالا و دارای خط تولید تمام اتوماتیک اشاره کرد. رادیاتورهای پنلی لورچ با 12 سال گارانتی بدون قید و شرط و نصب رایگان در بازار ایران عرضه می‌شود.

4- ایساتیس
شرکت ایساتیس در سال 2007 میلادی (1385 هجری شمسی) در شهر یزد توسط مهندس حسین آبادی فعالیت خود را آغاز کرد. رادیاتور پنلی ایساتیس از جنس فولاد می‌باشد. این رادیاتور شامل ظرفیت حرارتی بالا، قابلیت منحصر به فرد در تکنولوژی رنگ و نصب به صورت دو طرفه می‌باشد و از مزایای آن می‌توان نظافت آسان، بازدهی گرمای بالا نسب به طرح‌های قدیمی، وزن کم، دارای بالاترین زمان گارانتی در ایران نام برد. رادیاتور پنلی فولادی در انواع آفتابی و ایکاروس و در اندازه‌های 40 سانت، 50 سانت، 60 سانت، 80 سانت، 100 سانت تا 200 سانت عرضه می‌شود. رادیاتورهای پنلی ایساتیس با انواع پکیج، موتورخانه و انواع سیستم‌های مرکزی سازگار می‌باشد. رادیاتورهای پنلی ایساتیس با 15 سال گارانتی بدون قید و شرط در بازار ایران عرضه می‌شود.

5- ایران نوین
شرکت ایران نوین در سال 1992 میلادی (1370 هجری شمسی) فعالیت خود را آغاز کرده و در سال 1382 شروع به تولید رادیاتور‌های آلومینیومی در مدل‌های ترمو، الماس و کالر نموده است. همچنین در سال 1393 شروع به تولید رادیاتور پنلی نموده است. رادیاتور ایران نوین در تیپ 21 تک کنوکتور و 22 دو کنوکتور و در ظرفیت‌های 60 سانت، 80 سانت، 100 سانت، 120 سانت، 160 سانت تولید می‌شود. خدمات شرکت ایران نوین زیر نظر شرکت تولیدی و صنعتی آب بند میباشد رادیاتور‌های ایران نوین  برای گرم کردن محیط استفاده می‌شود و یک منبع حرارتی بوده که گرما را از طریق تابش و جا به جایی به محیط منتقل می‌کنند از ویژگی‌های آن قابلیت کارکرد با انواع سیستم‌های گرمایشی، نظافت آسان، بازدهی انرژی بالا، مقاومت در برابر خوردگی، وزن کم می‌توان نام برد. رادیاتورهای پنلی ایران نوین با 5 سال گارانتی بدون قید و شرط در بازار ایران عرضه می‌شود.
 
اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع رادیاتور آلومینیومی و پنلی با گارانتی اصلی، قیمت رقابتی و همچنین خرید از نماینده معتبر را دارید ما به شما فروشگاه دماپویا را معرفی میکنیم.
شما میتوانید ضمن مشاوره و کارشناسی رایگان نسبت به تهیه رادیاتور مورد نیاز خود، بهترین قیمت و خدمات را از دماپویا دریافت کنید.