به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۱:۰۰
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۱۸۵۸۴

توضيح پسر شهیدهمت درباره حذف‌مطلبش

گروه سياسي: مصطفی همت، فرزند شهید همت در تازه ترین پست فیس بوکی خود درباره ماجرای اخیر نعمیه اشراقی نوشت: متاسفانه هر وقت در تایید و در موافقت با سیاست‌هاي برخی حرف میزنیم سیل ستایش و مرحبا و آفرین گفتنشان روان مي‌شود و مي‌گویند حقا که فرزند خلف آن پدر هستی اما وقتی از همان جماعت انتقاد مي‌کنیم مي‌شویم آب به آسیاب دشمن ریز و پسر نوح و سوء استفاده گر از نام پدر.

این موضوع، چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا نمي‌شناسد و همه گیر است. افراد و رسانه هایی که در طی چهار سال گذشته به تمامی، بنده و خانواده ام را آماج انتقادات تیز و تند و ناجوانمردانه قرار داده بودند، به یک باره با آخرین پست من در این جامعهء مجازی حرفهای بنده را بطور گسترده منتشر کردند و در پشت آن اهداف خاص خود را جستجو کردند. بنابراین با توجه به سوء استفاده هایی که از پست بنده صورت گرفته و میگیرد، بنده آخرین نوشته ام را مخفی کردم. تذکری بود که گفتنش لازم و واجب بود و در حال حاضر نیازی به در دید عموم بودنش نمي‌بینم.

۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۰۸:۴۳
احسنت! (151719)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۵:۱۹
مهم اون استفاده بود که اونها کردند و من و شما نباید براساس جو حرکت کنیم. یه خورده اگر پیش خودت فکر میکردی ، میدیدی که یک همچین جمله ای از یک خانم با این موقعیت اجتماعی خیلی بعیده!! هرچقدر هم که بغض خانواده ی شهدا را در دلش داشته باشه ، ولی نمیاد تو یه همچین شبکه ای و جلوی چشم همه ی دوست ها و دشمن ها ، بخواد یه همچین جمله ای بگه! ولی بازم آفرین که آخرش به خودت اومدی و دیدی اتفاق از کجا آب میخورد! (152013)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۲۳:۳۴
با دلی صاف میگویم مصطفی ....
خدا رحمت کند پدر عزیزت را....انشالله ایشون شفاعت گر ما باشند (152319)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۰۸:۵۶
خدا رحمت کند شهدا را, اقایان که تحمل انتقاد وسازندگی را ندارند ودوست دارند از اب گل الود ماهی بگیرند. . . . (151724)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۰۹:۰۴
گروه افراطي فقط از ادما استفاده ابزاري ميكنن. (151727)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۰۹:۱۷
با سلام خدمت شهدا و خانواده آنها.آقای همت عزیز شاید اکثریت مردم شهید همت را فقط با اسم اتوبان شهید همت بشناسند.ولی اسم شهید همت برای من یاد آور جاده ی شهید همت در جزیره ی مجنون است که چه عزیزانی از آنجا پیش شهید بزرگوار همت رفتند.متاسفانه همه فراموش شده ایم.همه پلی بودیم برای ترقی کسانی که حالا حاضر نیستند کلمه ای از ما بشنوند و با تند روی و اخلالگری حاضرند هم پای دشمن خارجی کشور را به سوی فروپاشی ببرند. (151734)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۰۹:۲۱
دمت گرم . حقن که پسر اون پدری. یه عده می حوان برای منافع شخصی از شما سوء استفاده کنن . باید مراقب بود . دشمن دور نیست همین نزدیکی است. (151735)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۰۹:۴۷
حق گفتی حقا که خلف صالح آن پدری (151747)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۴۶
ولی واقعا تذکر فرزند شهید همت به خانم اشراقی کاملا به جا بود!
این حرفشون هم کاملا درسته که رسانه ها از این تذکرش سو استفاده کردن. همون رسانه هایی که تا دیروز این خانواده را بایکوت کرده بودن... (151781)
نوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۰۳
به عنوان یک ایرانی که بخاطر رشادتهای پدر شما و امثال او الان دارم در ایران زندگی میکنم وخاک کشورم پاک باقی ماند دعای خیر برایتان دارم و دوستتان دارم (151755)
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۳۳
بالاخره پسر نوح هم ممکنه یبار راست گفته باشه...
شما هم که هیچ وقت منتشر نمیکنید! (151769)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۳۶
پسر جان الاحق که شما ها سیاست بازان خوبی هستید! میدونید کجا به چی باید مخالفت کنید... (151772)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۰:۵۲
آقای همت در آن نوشته ات هم حرمت حضرت امام ره را نگه نداشته بودی ما جنابعالی و خانواده محترمتان و مواضع تان را با جریان فتنه می شناسیم و برای مواضع فردایت هم مطمئن نیستیم که آیا از حق دفاع می کنی یا از سران فتنه (151784)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۱:۱۱
اولین بار همت را در سال 59 در قرار گاهی در پاوه دیدم مسئول طرح و عملیات بود تقریبا 2سالی از من بزرگتر بنظر میرسید آرامش و وقار در چهره اش موج میزد عاشق بسیجیهای جنگ بود بی اختیار انسان مجذوبش میشد اما همت میماندو راهش نه جاده اش کسی که همت را شناخته باشد این جدیدیها که ادعا دارند از سنخ آن بچه ها نبودندرا قبول ندارند پسر جان امیدوارم مثل پدرت شوی (151791)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۱:۲۱
عالي بود، حقا که فرزند خلف پدري. متاسفانه مملکت ما دچار آن هراسي شده که امام داشت! (151800)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۲:۰۴
آقامصطفی عزیز،پدرت باتمام وجودش دفاع ازولایت وپیروی ازدستورات ولی فقیه راسرلوحه تمامی کارهای خودقرارداده بودوهیچ کاری وعملی که باعث شادی وبهره برداری دشمن شودانجام نمی دادامیدوارم جنابعالی وخانواده محترمتان نیزاینگونه باشید (151847)
مشتاق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۲:۲۵
فكر كنم اگر شهيد همت زنده بود الان توي بند بودچون سر نترسي داشت. (151861)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۲:۵۹
آقا مصطفي مطمئن باش كه اگر همت وخرازي وباكري وخيلي ديگه از شهدا همين الان بيان خيلي از اين دوستان از جمله اولين مخالفين اونها خواهند بود .شهدا ارزش خود را مديون عمل خود هستند نه به به وچه چه ما كه فقط فكر استفاده ابزاري از شهدا هستيم وخانواده شهدا را هر موقع بخواهيم با مقياس وملاك خودمون درجه ولايت پذيري ميديم . سالم وسربلند باشيد. (151882)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۵:۱۴
من همان روز انتشار خبر جوابیه خانم شهید باکری و بعدش خبر مربوط به فرزند شهید همت در فرارونوشتم که تا دیروز اینها انواع تهمتهارا به خانواده شهدا و نزدیکترین کسان انان خصوصاخانواده شهیدان همت و باکری که در مورد خانم شهید حمید باکری انواع شایعات را دراوردند و ادعای خروج از دین و برای همسر شهید همت هم انواع خیانتهارا نسبت دادند حالاچطور یادشان افتاده از عجایب روزگار است (152009)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۶:۵۶
همسر شهید باکری!!! ؟ خیلی عذر میخام ولی ایشون الان همسر مرد دیگه ای هستن پس بهتر است بگیم همسر سابق شهید باکری (152088)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۹:۳۲
اگر از این گروه پاچه رسانه های مفت وجانیشون را بگیرند چی براشون میمونه دقیقا"هیچ+هیچ...... (152182)