به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۷:۵۲
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۱۸۶۱۲
کمک 50میلیونی برای خرید خودرو به اعضای شورا

خريد خودروي 50 ميليوني از جيب مردم اهواز

گروه جامعه- رسانه‌ها: روزنامه جمهوری اسلامی، نوشت: شورای شهر اهواز در یک مصوبه عجیب برای رفاه حال اعضای شورای شهر با اکثریت آراء در صحن غیرعلنی، کمک 500 میلیون ریالی به هر عضو برای خرید یک دستگاه خودرو تحت عنوان وام خرید خودرو را تصویب کرده است.
این شورا که به اصول‌گرایی! مشهور است 21 عضو دارد. نکته جالب توجه در این مورد این است که بعضی از اعضای شورای شهر در گذشته به دلیل نداشتن وسیله نقلیه پیاده طی طریق می‌کردند! نکته جالب تر اینکه برخی از اعضای شورا کسانی هستند که برای کسب آراء شهروندان اهوازی هزینه‌های کلانی انجام داده بودند. اعلام این خبر در خوزستان موجب ناراحتی و عکس العمل منفی وسیعی بین شهروندان اهوازی شده و نقل محافل آنها گشته است. همه می‌گویند چرا این بذل و بخشش‌ها از جیب مردم صورت می‌گیرد؟

جاویدان
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۳:۵۱
واقعا درست گغتید من یک معلم هستم 2 تن از اعضای شورای شهر جدید از همکاران اینجانب میباشند که با حقوق اندک معلمی هرکدوم یک دستگاه پراید قسطی سوار میشدند ولی اکنون از جیب من و امثال من میخوان ..... (151920)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۴:۰۵
نوش جونشون . یه جور نوشته ماشین پنجاه میلیونی هر کی ندونه فکر میکنه 500 میلیونیه. الان پراید شده بیست تومن . مگه با 50 تومن چی خریدن بنده خداها (151935)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۶:۲۹
تئوریزه کردن حق مردم خوری (152067)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۴:۲۱
تازه باید مخارج میلیاردی رو که انجام دادند برگردونند (151946)
وحید
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۴:۳۹
چشم تنگ مرد دنیا دوست را
یا قناعت پر کند یا خاک گور
بله
حدیث داریم که امام علی میگه :اگر همه ریگهای بیابون طلا و جواهر بشن و چشم آدم طماع چاهی بشه که تمام اون جواهرات رو بریزن توش پر نمیشه و میگه باز هم میخوام
آقایان خجالت بکشید مردم اهواز 6 سال تمام با شورای سوم و حاشیه هاش دست به گریبان بودن و تاوان دادن. نه تنها اهواز بلکه ایران هم داشت تاوان این حماقت ها رو میداد. اهوازی که سه سال تمام هیچ شورایی نداشت. و شوراهایی که توسط آقای احمدی نژاد و مجلس تا 2 سال اضافه تر تمدید شد. (151965)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۶:۱۵
اگه وام باشه ایرادی نداره ولی اگه بلاعوض باشه حرامه. البته اگه برادران اصولگرا حلال و حرام را فقط برای مردم عادی نخواهند. (152052)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۶:۳۲
اگه ماهی2میلیون بگیرند.درطی4سال میشه 96میلیون تومان که نسبت به خرج میلیاردی که انجام دادند رقمی نیست پس باید به طرق دیگر چند برابرش را در بیاورند و در ضمن شفافیت در درآمد و مخارج شهر پایین است (152072)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۶:۳۷
ماشين اعضاي اصولگراي شوراي شهر تهران چيه؟
كاش ببينيد چه قدر ساده زيست انواع آخرين مدل ها رو امتحان ميكنن! (152075)
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۷:۱۸
فکرمیکنی برای چی این همه هزینه تبلیغات کردند . بالاخره هر سرمایه گذاری باید یه برگشتی داشته باشه ؟ این هم حق مسلم اونهاست ؟
حالا هرکی بره حقش رو بگیره ؟ (152105)
نسیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۷:۲۶
لطفا مثل رادیکال ها تیتر نزنین، تو متن خبر اومده وام تو تیتر زدین کمک (152113)
air
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۰۱:۲۷
شورای شهر سوم اهواز هم 14 میلیون وام خرید خودرو گرفتن که هنوز پس ندادن
اگه خیلی راضی هستین لطفا خودتون بدین. (152338)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۷:۲۸
خرج که از کیسه ملت بود.
حاتم طایی شدن آسان بود . (152116)
امید اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۳۰ ۱۷:۵۷
به نظر من باید خونه هم بهشون داد ..آخه بالاخره درسته الان اصول گرایان به نوعی از صحنه سیاست کنار رفنتد اما باید یه جوری هواشونو داشت که فراموش نشند و ما دچار فرار این مغزهای مهم از کشور نشویم!!!ا (152142)