به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۱۸۸۷۹

مجوزانتشار۱۰۰۰میلیارد تومان​اوراق​مشارکت

گروه اقتصادي:​ وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف شد به نمایندگی از دولت نسبت به انتشار اوراق مشارکت ریالی تا مبلغ ده هزار میلیارد ریال برای اجرای طرحهای تملک داراییهای سرمایه‌ای انتفاعی اوراق مشارکت منتشر کند.
مجوزانتشار۱۰۰۰میلیارد تومان​اوراق​مشارکت
اسحاق جهانیگیری تصویب‌نامه هیات وزیران در خصوص انتشار اوراق مشارکت ریالی تا مبلغ ده هزار میلیارد (۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال برای اجرای طرحهای تملک داراییهای سرمایه‌ای انتفاعی را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.هیئت وزیران در جلسه 28 مهرماه امسال بنا به پیشنهاد معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و به استناد بند (۳۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور تصویب کرد:

۱ـ وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف است به نمایندگی از دولت نسبت به انتشار اوراق مشارکت ریالی تا مبلغ ده هزار میلیارد (۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال برای اجرای طرحهای تملک داراییهای سرمایه‌ای انتفاعی موضوع بند (۳۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور با رعایت قوانین و مقررات مربوط اقدام نماید.

۲ـ بازپرداخت اصل و سود علی‌الحساب و سود تحقق‌یافته و هزینه‌های مترتب بر این اوراق توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی تضمین می‌گردد تا از محل اعتبارات ردیفهای خاصی که توسط معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور در قوانین بودجه سالانه پیش‌بینی می‌شود، با رعایت مقررات مربوط پرداخت گردد.
مرجع : مهر

1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۰:۴۹
با این اقتصاد ناسالم کسی زیر 30 درصد از هیچ اوراقی استقبال نخواهد کرد (154682)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۱:۵۸
پول این اوراق هارو حتما با پول های بلوکه شده میخواید پر کنید!!!!!!!!! از دست این افراطی ها هنوز هیچ چیز معلوم نیست که درست بشه اقای جهانگیری هم به صنعتگران از پول های بلوکه شده داره وعده میده . خوشبینی خوبه ولی نه دیگه انقدر (154748)