به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۱۸۹۵۲

زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر

گروه ورزشی: سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال درنامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری زمان نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان لیگ برتری را اعلام کرد.
زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در نامه مهدی تاج، سرپرست سازمان لیگ به مدیران عامل باشگاه‌های فرهنگی ورزشی آمده است: از تاریخ 92/8/18 الی 92/9/14 ، باشگاه‌ها می‌توانند جهت نقل و انتقالات و با رعایت مقررات با بازیکنان جدید واجد الشرایط اعم از بازیکنان آزاد یا انتقال از طریق تراضی و یا انتقال موقت قرارداد منعقد کرده و پس از ثبت نام و دریافت ID کارت در مسابقات استفاده کنند. با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر و حذفی کشور طبق برنامه از 92/9/3 برگزار می‌شود، آن دسته از بازیکنانی که حد فاصل هجدهم آبانماه لغایت چهاردهم آذرماه ثبت نام می‌شوند مجاز خواهند بود تیم طرف قرارداد خود را در مسابقات همزمان همراهی کنند.

همچنین با توجه به آیین نامه نقل و انتقالات بازیکنان حرفه‌ای فیفا و نقل و انتقال بازیکنان خارجی و یا بازیکنان با تبعیت جمهوری اسلامی ایران که در قرارداد باشگاه‌های سایر کشورها هستند باید ITC داشته باشند الزاما باید از طریق سیستم انطباق انتقال (TMS) انجام شود در غیر اینصورت معتبر نبوده و باطل خواهد بود. نقل و انتقال این دسته از بازیکنان از تاریخ 16 دی ماه الی 12 بهمن ماه بلا مانع است و باشگاه‌ها می‌توانند دراین مدت با رعایت سایر مقررات اقدام کنند.