به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۱۹۴۷۱۵

نقل و انتقالات زودتر از پایان بازی‌ها!

گروه ورزشی: فصل نقل و انتقالات زمستانی از 26 آذر آغاز شده است و بنا بر قانون بازیکنان تیم‌ها در پنجره زمستانی می‌توانند طبق توافق با باشگاه فعلی راهی تیم‌های جدید شوند.
نقل و انتقالات زودتر از پایان بازی‌ها!
در روزهای اخیر بازیکنان متعددی هم قرارداد خود را بر اساس بندهایی که در آن وجود داشته فسخ کردند تا راهی تیم‌های جدید شوند و این در حالی است که هنوز بازی‌های معوقه در جریان است و به نوعی حتی می‌توان گفت هنوز پرونده نیم فصل لیگ برتر با وجود برگزاری هفته شانزدهم بسته نشده است.در این بین بزرگترین آسیب را تیم نساجی دید که پیش از بازی با پرسپولیس که معوقه هفته دوازدهم است با فسخ قرارداد چند بازیکن مواجه شده است.سؤال مهم اینجاست که چرا زمان نقل و انتقالات زمستانی زودتر از پایان بازی‌ها اعلام شده است و آیا سازمان لیگ با وجود آغاز نقل و انتقالات زمستانی نمی‌توانست ابتدا بازی‌های معوقه را برگزار کند و اصلاً دیدارهای هفته شانزدهم را برگزار نمی‌کرد. به هر صورت این از عجایب فوتبال است که با در جریان بودن بازی‌های معوقه از نیم فصل بازیکن قرارداد خود را با باشگاه فسخ می‌کند، به این خاطر که سازمان لیگ تاریخ نقل و انتقالات زمستانی را از 26 آذر اعلام کرده است. درست در روزهایی که تیم‌ها باید برای برگزاری هفته شانزدهم و بازی‌های معوقه تمرین کنند.

سازمان لیگ این‌بار در جریان برگزاری بازی‌ها و همچنین اعلام تاریخ نقل و انتقالات مرتکب اشتباه شد و به ضرر تیم‌هایی چون نساجی عمل کرد.هر چند در ادامه کمیته تعیین وضعیت با توجه به در پیش بودن بازی‌های معوقه از نیم فصل نخست فسخ قرارداد بازیکنان نساجی را تأیید نکرد و به صراحت اعلام داشت این بازیکنان باید به اردوی تیم برگردند! اما تنها یک بازیکن به اردوی تیم برگشته است و این در حالی است که باشگاه نساجی معوقات این بازیکنان را آماده کرده تا به آنها پرداخت کند.البته باید به این نکته اشاره کرد که در ابتدای فصل کمیته نقل و انتقالات زمان جابه‌جایی بازیکنان در پنجره تابستانی و زمستانی را اعلام کرد و برنامه بازی‌ها باید به گونه‌ای چیده می‌شد که پیش از آغاز نقل و انتقالات زمستانی بازی‌های دور رفت به پایان می‌رسید که اینچنین نشد و این مشکلاتی را برای تیم‌ها ایجاد کرده است.
مرجع : ایران ورزشی
برچسب ها: سازمان لیگ برتر