به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۱۹۴۹۰۸

شیعی: تاج ۱۰۰ درصد رفتنی است

گروه ورزشی: عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پیش از جلسه بررسی استعفای مهدی تاج از قطعیت قبول کناره‌گیری رئیس فدراسیون فوتبال از سوی هیات رئیسه سخن گفت.
شیعی: تاج ۱۰۰ درصد رفتنی است
محمود شیعی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال پیش از جلسه فدراسیون فوتبال با موضوع بررسی استعفای مهدی تاج اظهار کرد: ساعت ۱۲ جلسه هیات رییسه است. شرایط من به گونه‌ای است که نمی‌توانم سرپرست فدراسیون شوم.او درباره موافق با استعفای رییس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: به هر حال این استعفا به دلیل بیماری رئیس فدراسیون بوده است. باید تصمیم عاقلانه‌ای گرفته شود و تاثیرگذاری مثبتی در جلسه هیات رییسه صورت بگیرد. من وقتی ملاقات تاج رفتم، نگران او شدم و حال به شکلی است که اگر استرس بیشتری به تاج وارد شود، حالش خیلی بدتر می‌شود. امیدوارم این جلسه مثبتی باشد و بهترین تصمیم در آن گرفته شود.شیعی درباره تاثیر قانون بازنشستگی در انتخاب سرپرست گفت: به هر حال با توجه به اساسنامه فدراسیون فوتبال، آقایان توانسته‌اند در فدراسیون بمانند و فکر نمی‌کنم تاثیر داشته باشد. البته ما تمام جوانب را بررسی می‌کنیم و بهترین تصمیم را که پیرو قانون باشد خواهیم گرفت.

وی در خصوص استعفای شفاهی کفاشیان عنوان کرد: این حرف درست است و کفاشیان ۹ ماه است که در فدراسیون نبوده است و نقشی در تصمیم‌ها نداشته‌اند و بهترین تصمیم را درباره ایشان هم خواهیم گرفت.شیعی درباره این که آیا به جز مساله استعفای تاج قرار است صورت جلسه دیگری هم در جلسه هیات رییسه تصویب شود گفت: فقط قرار است درباره استعفای تاج و انتخاب جانشین صحبت شود. ما تلاش می‌کنیم انتخابات فدراسیون زودتر انجام شود زیرا به نفع فوتبال ایران است و بهترین نفر جایگزین ایشان شود. تاج ۱۰۰ درصد رفتنی است.
مرجع : ایسنا