به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۱۹۵۲۳۵
۵۲ هدف در ایران را خواهیم زد

توییت‌های امروز دونالد ترامپ درباره مواجهه با ایران

توییت‌های امروز دونالد ترامپ درباره مواجهه با ایران
گروه بین‌الملل: رئیس‌جمهوری آمریکا با انتشار چند توئیت حاکمیت ایران را تهدید کرد که در صورتی که بخواهند به نیروها و منافع آمریکا حمله کنند، وی ۵۲ هدف در ایران، را به نمایندگی از ۵۲ گروگان آمریکایی که سالها پیش در اسارت ایران بودند برای حمله در نظر گرفته است. 
دونالد ترامپ، نوشته است: «۵۲ نقطه در ایران (به نمایندگی از ۵۲ گروگان آمریکایی که سالها پیش در اسارت ایران بودند) را که برخی از آنها از اهمیت بالایی برای ایران و فرهنگ ایرانی دارند هدف قرار می‌دهیم. این اهداف و خود ایران خیلی سریع و خیلی سخت مورد حمله قرار خواهند گرفت. آمریکا دیگر هیچ تهدیدی را تحمل نخواهد کرد.» 
رئیس‌جمهوری آمریکا در بخشی دیگری از توئیت‌هایش گفته است: « ایران خیلی جسورانه درباره هدف قرار دادن برخی دارایی‌های آمریکا در انتقام خلاص کردن جهان از دست{......} که به تازگی یک آمریکایی را کشته و بسیاری دیگر از آمریکایی ها را زخمی کرده بود، حرف می زند. بدون آنکه بخواهم به تمامی افرادی که در طول عمرش کشته از جمله صدها معترض اعتراضات اخیر اشاره کنم. او قبلا به سفارت ما حمله کرده بود و برای حملات بیشتر در مناطق دیگر آماده می شد. ایران سالهاست که چیزی نبوده است جز مجموعه‌ای از مشکلات.» ترامپ بار دیگر پس از گذشته چند ساعت دو توئیت منتشر کرد. در یکی از توئیت ها با خطاب قرار دادن ایران گفته است: «آنها به ما حمله کردند و ما پاسخ دادیم. اگر آنها دوباره حمله کنند، که من قویا توصیه می کنم این کار را نکنند، ما آنها را به‌گونه‌ای مورد حمله قرار می‌دهیم که تاکنون هرگز تجربه نکرده باشند.»
 آخرین تو‌ئیت رئیس‌جمهوری آمریکا به بودجه دو تریلیونی تجهیزات نظامی آمریکا اشاره دارد و می گوید آمریکا بزرگترین و با فاصله زیاد از دیگر کشورها بهترین از نظر نظامی در جهان است. او سپس بار دیگر ایران را تهدید کرد که «اگر ایران به یک پایگاه آمریکایی یا یک آمریکایی حمله کند، ما تعدادی از آن تجهیزات زیبا را بدون هیچ تردیدی به سوی‌شان می فرستیم.»
 
برچسب ها: دونالد ترامپ