به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۱۹۵۹۳
فدراسیون فوتبال از بیخ و بن کثیف است!

اظهارات يك مدیرعامل درباره "رشوه‌گیران"!

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه نفتون درباره صحبت‌های مطرح شده علیه او، اظهار کرد:‌ من اگر حرفی را به آقای کرمانشاهی یا قهرمانی زدم به این خاطر بود که فهمیدم مشکل اصلی فوتبال ما چیز دیگری است و آن‌ها بازیچه هستند. در همین خصوص کمک داور دیدار سپاهان و پرسپولیس از ابلاغ حکم علیه مدیرعامل باشگاه نفتون خبر داد و گفت: پس از اعلام این حکم مدیرعامل نفتون با ارسال پیامک‌هایی خواستار منصرف کردن من از پیگیری شکایت، بود.
اظهارات يك مدیرعامل درباره "رشوه‌گیران"!
بادیه اظهار کرد: هیچ کدام از حرفهایی که در برنامه نود زدم دروغ نبود و هنوز هم بر حرفهای خودم تاکید دارم. آقای کرمانشاهی روزی که در خوابگاه به دست و پای من افتاد و گریه کرد و گفت به جوانی من رحم کن خوب به یاد دارند. آن روز افرادی بودند که این صحنه را دیدند. او افزود: افرادی در این فوتبال حضور دارند که آن را به لجن کشیده‌اند. البته باید بگویم که من اشتباه کردم آن حرف‌ها را درباره آن داوران زدم. این‌ها در برابر آن افرادی که در فوتبال هستند هیچ نیستند و باید گفت که این فدراسیون از بیخ و بن کثیف است. این‌ها هم بازیچه هستند و برداشت من این است که اگر هم مبلغی را دریافت می‌کنند بیشتر آن را به دانه درشت‌ها می‌دهند و مبلغ کمی را برای خود برمی‌دارند. مدیرعامل باشگاه نفتون تصریح کرد: من پیامکی را به آقایان قهرمانی، کرمانشاهی و آقای فردوسی‌پور زدم و از آن‌ها عذرخواهی کردم و گفتم که این آب از سرچشمه خراب است و مشکلات ما از جای دیگر است.

بادیه درباره صحبت‌هایی که مبنی بر شکایت از او بوده است،‌ گفت: من نمی‌دانم این شکایت را در کجا و به کدام دادگاه اعلام کرده‌اند چون می‌دانند که اگر بخواهم می‌توانم روزگار آن‌ها را سیاه کنم و مدارک من بسیار محکم‌تر از آن‌هاست. او تصریح کرد: آقایان این شکایت را در کدام دادگاه مطرح کردند که من نمی‌دانم. اگر هم شکایتی را کردند چرا کسی من را برای بازپرسی احضار نکرده است. مدیرعامل باشگاه نفتون در مورد مطالب مطرح شده در مورد
فهمیدم مشکل اصلی فوتبال ما چیز دیگری است و آن‌ها بازیچه هستند.
ناپاکی در فوتبال اظهار کرد: من چهار ماه پیش از بازی پرسپولیس این صحبت‌ها را با آقای آیت‌اللهی و علیپور مطرح کردم. اما در آن زمان کسی پیگیری نکرد. حتی چهار ماه پیش هم به آقای فردوسی‌پور چندین بار گفتم و این موارد را به ایشان شرح دادم اما اتفاقی نیفتاد. یکی نیست به آقایان بگوید وقتی چهار ماه پیش این صحبت‌ها را مطرح کردم چرا آن را پیگیری نکردند و شکایت من را به دادگاه نبردند.

بادیه افزود: من اتهامی را مطرح کردم چرا کسی نمی‌آید آن را دنبال کند و دادگاهی را برگزار کند. من حاضرم اتهامات خودم را علیه آقای قهرمانی ثابت کنم و در هر دادگاهی که بگویند حضور پیدا کنم. چرا آقایان از روبرو شدن در دادگاه می‌ترسند. آقایان فدراسیونی این فوتبال پاک نیست و شما می‌دانید که داخل فدراسیون چه خبر است. با پارتی و تبانی و رشوه نمی‌شود فوتبال این کشور را پاک کرد. متن پیامکی که مدیرعامل باشگاه نفتون ارسال کرده است بدین شرح است: آقایان قهرمانی و کرمانشاهی بدین وسیله از هر دوی شما عذرخواهی می‌کنم. البته بهتر می‌دانید که کلمه‌یی دروغ نگفتم اما باور کردم که مشکلات فوتبال داوران نیستند و آب از سرچشمه خراب است. حاضرم حرفم را پس بگیرم حتی اگر مادام‌العمر محروم شوم چون شما را سالم‌تر از خیلی‌ها میدانم.

مدیرعامل نفتون بعد از صدور حکم حبس حرف‌هایش را عوض کرده
کمک داور دیدار سپاهان و پرسپولیس از ابلاغ حکم علیه مدیرعامل باشگاه نفتون خبر داد و گفت: پس از اعلام این حکم مدیرعامل نفتون با ارسال پیامک‌هایی خواستار منصرف کردن من از پیگیری شکایت، بود. رضا کرمانشاهی  با بیان این که طرح شکایتی از
این‌ها در برابر آن افرادی که در فوتبال هستند هیچ نیستند و باید گفت که این فدراسیون از بیخ و بن کثیف است.
مدیرعامل تیم نفتون و خبرنگار یکی از روزنامه‌ها داشته‌ام، افزود: با شکایتی که انجام دادم حکم جلبی برای این دو نفر صادر شد که شامل شش ماه حبس و جریمه نقدی می‌شود. او ادامه داد: پس از این حکم از دو روز پیش مدیرعامل نفتون پیامک‌هایی را به من داده و از من عذرخواهی کرده است و گفته که این‌ آب از سرچشمه گل آلود است و شما داوران پاک هستید و حتی اگر برای همیشه هم محروم شوم می‌آیم و به نفع شما شهادت می‌دهم.

این داور فوتبال از ابلاغ حکم صادره خبر داد و گفت: یکی از روزنامه‌های ورزشی در مطلبی من را دلال کل داوران نامیده بود و تمام مسائل داوری را به گردن من انداخته بود. در مطالب آن روز تنها جایی که نام نویسنده نیامده بود مطلبی بود که به من اشاره داشت. کرمانشاهی تصریح کرد: در چند وقت اخیر با آبروی من بازی شده و زندگی خصوصی و کاری من تحت تاثیر صحبت‌های مطرح شده قرار گرفته است. کسانی که این اتهامات را علیه داوران مطرح می‌کنند هیچ ادله‌یی درباره آن‌ها ندارند. او افزود: این که سکوت می‌کنیم به خاطر حجب و حیای‌مان است. حتی این افراد از آقای قهرمانی هم هیچ چیزی ندارند. مطمئن باشید اگر من مقصر بودم سریعا نامم را اعلام می‌کردند. ولی چون می‌خواهیم فدراسیون آرامش داشته باشد فعلا سخنی را مطرح نمی‌کنم.

این داور فوتبال انتقادی را نیز نسبت به فدراسیون فوتبال مطرح کرد و گفت:‌ فدراسیون فقط در این زمینه در حال مدیریت کردن است و گویا نمی‌تواند این قضیه را جمع و جور کند. کرمانشاهی در پایان صحبت‌های خود اظهار کرد: چه کسی می‌آید به خاطر 500 هزار تومان این همه فحش و ناسزا را در زمین تحمل کند. من 17 سال در عرصه داوری وقت خود را گذاشتم و به عقیده‌ام داوران در حال انجام حرکت جهانی هستند.
مرجع : ایسنا

afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۱۴:۴۶
چه مدیریت کثیفی ادم حالش بهم میخوره از این همه رشوه و رشوه گیر!!! (159700)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۰۹
زمستان می‌رود و روسیاهی برای تهمت‌زنندگان باقی خواهد ماند. (160114)