به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۱۹۸۷۴

مجبور شدیم پل چوبی را زودتر عرضه کنیم

گروه فرهنگ وهنر: علی سرتیپی گفت: شرایط پیش آمده ما را مجبور کرد تا نسخه نمایش خانگی «پل چوبی» را زودتر از موعد مقرر‌، عرضه کنیم.
مجبور شدیم پل چوبی را زودتر عرضه کنیم
این تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما درباره‌ عرضه فیلم «پل چوبی» همزمان با اکران این فیلم در شبکه نمایش خانگی اظهار کرد: به ماه محرم نزدیک می‌شویم و شرایطی نبود تا فیلم را نگه‌ داریم، ضمن اینکه نسخه قاچاق فیلم هم حدود یک ماه پیش بیرون آمد که بسیار در فروش فیلم به خصوص شهرستان‌ها تاثیرگذار بود بنابراین برای اینکه بتوانیم جلوی قاچاق را بگیریم، تصمیم گرفتیم فیلم را سریع عرضه کنیم.

وی افزود: ضمن اینکه این عرضه همزمان برای اولین‌بار اتفاق افتاد و در کشورمان تجربه جدیدی بود. در دنیا هم همزمان با اکران، دی‌وی دی فیلم با قیمت بالا عرضه می‌شود، ما هم تستی زدیم تا ببینیم در اینجا چه اتفاقی می‌افتد. سرتیپی درباره انتقادهایی که نسبت به عرضه همزمان نسخه نمایش خانگی «پل چوبی» با اکران آن صورت گرفته است‌، گفت: این علت ناراحتی را نمی‌فهمم اگر هم لطمه‌ای خورده‌ به ما است و عرضه قاچاق هم در اکران و هم در نمایش خانگی تاثیر منفی داشت. ضمن اینکه مردم حق انتخاب دارند و کسی را مجبور به خرید نکرده‌ایم.

این تهیه‌کننده با اظهار رضایت از استقبال مردم از نسخه نمایش خانگی فیلم «پل چوبی» اظهار کرد: از روز گذشته که فیلم عرضه شده‌، استقبال خیلی خوب بوده و روی اکران هم تاثیر منفی نگذاشته است و این نشان می‌دهد مردم علاقه‌مند هستند، فیلم را در سالن ببینند. وی درباره فروش «پل چوبی» گفت: مجموع فروش به یک میلیارد و 700 میلیون رسیده که در تهران یک میلیارد و 170 میلیون تومان فروخته است و اگر سینما «آزادی» و «فرهنگ» را در اختیار داشتیم‌، فروش فیلم می‌توانست فوق‌العاده بهتر باشد. در نسخه نمایش «پل چوبی» به کارگردانی مهدی کرم‌پور که از روز گذشته توسط موسسه «فیلمسازان جوان» عرضه شده‌، علاوه بر خود فیلم،‌ پشت صحنه‌، پوستر‌ و عکس‌های این فیلم موجود است.
مرجع : ايسنا

مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۱۷:۴۹
یه روز حال دوستم خوب نبود تصمیم گرفتیم که به سینما بریم.
بعد از تماشای پل چوبی حال من هم بهم خورد. (161650)