به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۱۹۸۹۵۹

بلیت فروشی دربی؛ شکستی دیگر برای ورزش دولتی

گروه ورزشی: کمتر از 20 ساعت به دربی تهران مانده. اما بلیت ها هنوز به طور کامل فروش نرفته، چون هزاران هوادار استقلال و پرسپولیس که می خواهند بلیت بخرند، در هزارتوی خرید اینترنتی بلیت گرفتار شده اند.
بلیت فروشی دربی؛ شکستی دیگر برای ورزش دولتی
ورزشگاه آزادی که روزگاری با پسوند «صد هزار نفری» شناخته می شد، بعد از صندلی گذاری عملاً تبدیل به یک ورزشگاه 76 هزار نفری شده. در جلسه هماهنگی پیش از بازی گفته شد برای این بازی، تصمیم گرفته شده 65 هزار بلیت به فروش برسد و آن 9 هزار صندلی خالی هم در واقع همان فضای خالی بین هواداران دو تیم است که معمولاً برای بازی های این چنینی درنظر گرفته می شود. هرچند برخی منابع خبری هم مدعی شده اند تعداد کل بلیت های در معرض فروش برای دربی 57 هزار قطعه است.
 
*کسی مشتاق تماشای دربی نیست؟
در فاصله 20 ساعت به شروع این بازی، فقط حدود 25 هزار بلیت به فروش رفته و بقیه صندلی ها خالی است. آیا دیگر تمایلی به تماشای این بازی وجود ندارد؟ اصلاً و ابداً! مشکل اصلی از مرحله خرید بلیت آغاز می شود؛ از همان سایت معروفی که به متقاضیان خرید بلیت توصیه می کند «لطفا شکیبا باشید»هرچقدر که علی اصغر انتظارخیر و دوستانش در سامانه بلیت فروشی اینترنتی، برای مشکلات دو سه روز اخیر توجیه و دلیل داشته باشند، باز هم این واقعیت را نمی شود کتمان کرد که خرید بلیت دربی اصلاً کار ساده ای نیست. این مساله نه فقط از پیام های اعتراضی مخاطبان «ورزش سه» که با آزمایش خرید بلیت از روش های مختلف، قابل اثبات است.

برای این منظور از سرویس های متفاوت ارائه دهنده خدمات اینترنت، دستگاه های مختلف (کامپیوتر، تبلت، گوشی تلفن همراه) و حتی مرورگرهای مختلف (موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم و..) استفاده کردیم و باز هم تغییری در نتیجه اولیه حاصل نشد.بعد از دقایقی که در سامانه، پیام «شما در صف ورود به درگاه فروش قرار دارید» دیده می شود، به صفحه جدیدی منتقل می شوید که در آن نوشته شده «در انتظار صف». اینجا همان جایی است که باید به صورت خودکار وارد مرحله خرید بلیت و انتخاب صندلی شویم، اما انتظار برای پایان صف، به این سادگی تمام نمی شود!
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: دربی پایتخت