به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۲۰۴۱۶

پيام​تبريک​روحاني به رئیس​جمهورتاجيکستان

گروه سياسي: پیام تبریک حسن روحانی به امامعلی رحمان به مناسبت پیروزی وی در ششمین انتخابات ریاست جمهوری این کشور به وی تقدیم شد.
پيام​تبريک​روحاني به رئیس​جمهورتاجيکستان
هادی علی پور کاردار ایران در تاجیکستان با اعلام این مطلب افزود: در پی برگزاری ششمین انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان و پیروزی مجدد امامعلی رحمان در این انتخابات ، روحانی پیام تبریکی را برای وی ارسال کرد که از طریق سفارت جمهوری اسلامی ایران تقدیم وی شد. در پیام رئیس جمهوری اسلامی ایران به امامعلی رحمان ضمن تبریک انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس جمهوری تاجیکستان به دولت و ملت این کشور آمده است : این انتخاب مجدد فرصتی را برای ثمر بخشی تلاش های مسوولان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان جهت تحقق برنامه های در دستور کار میان دو کشور فراهم خواهد کرد.

روحانی در بخش دیگری از این پیام افزود :امیدوارم در دوره جدید و در پرتو مساعی مشترک بیش از پیش شاهد گسترش روز افزون روابط میان دو کشور و در راستای منافع متقابل و همچنین توسعه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی باشیم. ˈامامعلی رحمانˈ رئیس جمهوری فعلی و رئیس حزب خلق دمکرات در ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این کشور با کسب 6/83 درصد مجموع آرا برنده این انتخابات شد. ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان روز چهارشنبه ششم نوامبر (15آبان) برگزار و نتایج آن امروز پنجشنبه اعلام شد.
مرجع : ايرنا

يك ايراني وطن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۲۰:۰۴
بسياري ازكشورهاي هم زبان وهم ريشه كه ازهم جداشده بودند دوباره كشوري واحدشدند.مقامات دوكشورهم تلاش كنندتاتبديل به كشوري واحدتحتيك پرچم باشيم.انشاءالله (164903)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۲۰:۳۹
برای برقراری روابط دوستانه کار بسیار خوب و بجایی است (164928)