به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۲۱۶۰۰

دروگبا:در جام‌جهانی کارهای بزرگی مي​کنیم

گروه ورزشي: دیدیه دروگبا ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند از دور گروهی جام‌جهانی 2014 برزیل به مراحل حذفی صعود کند.
دروگبا:در جام‌جهانی کارهای بزرگی مي​کنیم
تیم ملی ساحل‌عاج پس از تساوی یک بر یک برابر سنگال توانست به عنوان دومین تیم آفریقایی به جام‌جهانی 2014 برزیل صعود کند. دیدیه دروگبا، مهاجم 35 ساله ساحل‌عاج پس از صعود به جام‌جهانی 2014 برزیل گفت: این سومین صعود پیاپی ما به جام جهانی است که برای کشور کوچکی مثل ساحل‌عاج افتخاری بزرگ محسوب می‌شود. خیلی خوشحال هستم که جزئی از این تیم هستم که به جام جهانی 2014 برزیل راه یافته است.

دروگبا در ادامه گفت: خیلی خوشحالم. اکنون وقت جشن گرفتن است. ما تیم قدرتمندی در مرحله‌ گروهی بودیم و در دو بازی رفت و برگشت برابر سنگال نشان دادیم که شایسته‌ حضور در جام جهانی 2014 هستیم. می‌خواهیم در جام جهانی کارهای بزرگی انجام دهیم. تیم ما در دو جام جهانی قبلی در دو گروه بسیار سخت قرار گرفت. این بار امیدواریم که در گروهی نسبتا آسان قرار بگیریم. اکنون هدف ما صعود از مرحله‌ گروهی جام جهانی است. مهاجم سابق چلسی در ادامه با تمجید از تیم سنگال گفت: آنها تیمی بسیار قدرتمند هستند که بازی را برای ما در مقاطعی از بازی سخت کردند. سنگال تیمی بسیار شجاع و فیزیکی بود.

ساحل عاج شب گذشته در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل از سنگال عقب بود، توسط سالومون کالو به گل رسید تا در مجموع دو دیدار با برتری 4 بر 2 به جام‌جهانی 2014 برزیل صعود کند.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۰۰
هیچ کاری نمیتونید بکنید چون همتون سوء تغذیه دارید (170881)