به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۲۱۹۳۳

کی‌روش:برگزاری بازی تصمیم درستي نبود

گروه ورزشي: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با انتقاد از برگزاری بازی امروز برابر لبنان گفت که امشب دلیلی برای لذت بردن از فوتبال وجود ندارد.
کی‌روش:برگزاری بازی تصمیم درستي نبود
کارلوس کی‌روش در پاسخ به سوالی درباره آگاهی از اتفاقات امروز گفت: بله، به طور کامل از این موضوع اطلاع دارم و همه افراد حاضر در اردوی تیم ملی و مسئولان فدراسیون از این موضوع آگاهی دارند. این حادثه بسیار ناگواری است و همه ما بدون شک ناراحتیم. چرا که این اتفاق ناراحت کننده‌ای برای لبنان است و همه ما از صمیم قلب به خانواده‌های درگذشتگان تسلیت گفته و با آنها ابراز همدردی می‌کنیم، بخصوص اینکه مطلع شدیم که در این درگذشتگان تعدادی از مردم عزیز ایران هم به شهادت رسیده‌اند که به همه آنها تسلیت می گوییم.

وی درباره آخرین شرایط اردوی و بازیکنان تیم ملی افزود: همانطور که گفتم امروز، روز غمگینی است نه تنها به خاطر از دست دادن درگذشتگان این حادثه، بلکه این اتفاق تاثیر بزرگی در جامعه خواهد داشت و از سوی دیگر تاثیر بزرگتری را در جامعه فوتبال خواهد داشت. تا این لحظه که من اطلاع دارم مسئولان برگزاری این دیدار تصمیم به انجام آن گرفته اند و کلیه مسئولیت برگزاری این مسابقه بر عهده خود آنها خواهد بود. کی‌روش در ادامه گفت: دوباره تکرار و تاکید می کنم که این تصمیم نادرست گرفته شده و من شخصا با برگزاری این دیدار موافق نیستم چراکه ما مجبور به انجام این مسابقه هستیم و بخاطر اتفاقاتی که صبح امروز رخ داده هیچ فضایی برای لذت بردن از فوتبال و جشن گرفتن وجود ندارد. اعتقاد قلبی و خواسته ما این است که به خاطر عدم تمرکز کافی این دیدار برگزار نشود چراکه هیچ فضایی برای لذت بردن از فوتبال امروز وجود ندارد و همه مسایل زندگی را نمی توان با موضوعات امنیتی اداره کرد .

سرمربی تیم ملی در پایان افزود: این تصمیم بر اساس این اصل گرفته شده که با عدم حضور هواداران فوتبال می توانند بازی را کنترل کنند و این احساسی نیست که تیم ملی ایران دارد و همه ما فکر و ذهنمان با درگذشتگان این حادثه ناگوار است و کسانی که عزیزان خود را از دست داده و یا مجروح شده اند.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۰۴
از معدود دفعاتی است که با ایشان موافقم! درست روزی که در لبنان جلوی سفارت ایران بمبگذاری شده آخه! اگه خدایی نکرده جلوی سفارت مهمانهای ما در تهران چنین اتفاقی می افتاد بازی انجام می شد؟ (172905)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۳:۵۷
ولی به نفع ما تموم شد خدا رو شکر و تندروهای لبنانی ضد ایرانی دارن اونجاشون میسوزه
چرا؟؟؟
چون بازی بدون تماشاچی بود و خیلی راحت بردیمشون

یعنی الان دارن میسوزن میگن ایکاش فردا بمب میزاشتیم (173210)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۰:۱۶
من همیشه با ایشون موافقم (173217)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۲۶
واقعا نباید بازی رو برگزار میکردن خیلی خطرناکه (172932)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۰۷
همه چیز ما برعکس همه جا هستش اخه اینا همینجوری بازی نمیتونن بکنن بعد با این اتفاقی که افتاده اگه به خودشون گل نزنن هنر کردن گل زدن به حریف پیشکششون (172974)