به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۹
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۲۲۴۲۵

نماينده قم:​ فیس‌بوک در اختیار دشمن است!

گروه سياسي:​ نماینده قم در مجلس با بیان اینکه رفع فیلتر فیس‌بوک را نامطلوب می‌داند، گفت: سیاست‌های اینچنینی نباید با تغییر دولت‌ها عوض شود.
نماينده قم:​ فیس‌بوک در اختیار دشمن است!
احمد امیرآبادی در گفت‌وگو با فارس، درباره برخی تلاش‌ها برای رفع فیلتر فیس‌بوک گفت: ما باید در گام اول در این زمینه فرهنگ‌سازی کرده و در گام بعدی نیز شگردهای تبلیغاتی دشمن در فضای مجازی را برای مردم تبیین کنیم. وی با تأکید بر اینکه فضای مجازی و فیس‌بوک در اختیار دشمن و رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: آنها به دلیل اختیار خود در فضای مجازی مطالب را طوری می‌آورند که افراد در مواجهه با آنها اهداف مد نظر دشمن را دریافت می‌کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: در مباحثی همچون رفع فیلتر فیس‌بوک باید تصمیم‌ منطقی گرفته شود که این تصمیمات با تغییر دولت‌ها عوض نشود. وی درخصوص جلسه اخیر مشاور فرهنگی رییس جمهور با نمایندگان 6 وزیر عضو شورای عالی فضای مجازی درخصوص موضوع فیس بوک نیز گفت: من اطلاعات کافی درباره جلسه آقای صادق با برخی از اعضای شورایعالی فضای مجازی ندارم اما در کل بر این نکته تأکید دارم که در مباحث اینچنینی باید تصمیمات با توجه به سیاست‌های کلی نظام اتخاذ کرد.

امیرآبادی تصریح کرد: فیلترینگ به خصوص در ابعاد غیراخلاقی مطلوب است و رفع آن مشکلاتی را در پی خواهد داشت. وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی همواره سیاست‌های کلی نظام را مد نظر قرار می‌دهد، اظهار داشت: اگر رفع فیلتر فیس‌بوک با سیاست‌های کلی نظام مغایرت داشته باشد، مجلس مقابل آن خواهد ایستاد؛ البته به نظر من فیلتر فیس بوک مطلوب است و نباید برداشته شود.

۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۲۳:۳۴
جناب نماینده توییتر چی؟ حکمش چیه؟ بگو من برم دی اکتیو کنم (175684)
تایماز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۲۳:۴۶
ما چقدر بدبختیم که برای رفع فیلتر فیس بوک جلسه میگذارند (175692)
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۲۳:۵۰
آقای امیر آبادی یک دفعه میگفتی هم شما سیاست های کلی نظام را تعیین و دیده بانی میکنی و هم کل مجلس زیر نظر شماست چون از گفته هایت چنین بر می آید .
اگر شما هم هنری دارید در مقابل شگرد های تبلیغاتی دشمن در فیس بوک که مورد بازدید اغلب کسانی که با اینترنت سر و کار دارند در اکثر کشور های جهان میباشد .شما هم مقابله به مثل کنید و از شگردهای بر تر به آنها نشان دهید.اینها را نگفتم که فیس بوک فیلتر باشد یا نباشد .برای من تفاوتی ندارد چون در هر حال به آن دسترسی دارم چه بخواهی چه نخواهی .گفتم که بدانی در اواخر سال 2013 میلادی هستیم و با این همه پیشرفت های عجیب و غریب در دنیا چرا ما باید هنوز توی سرمان بزنیم که فیسبوک فیلتر بشود یا نشود. فکر نان کن که خربزه آبست .مردم شما را انتخاب کردند برای حل مشکلات خود مثل آلودگی هوا.مثل بار مرگ آور گرانی .برای آزادی . برای دوستی و مهربانی .نه برای .................... (175695)
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۲۳:۵۳
"ما باید در گام اول در این زمینه فرهنگ‌سازی کرده و در گام بعدی نیز شگردهای تبلیغاتی دشمن در فضای مجازی را برای مردم تبیین کنیم." و در گام سوم همه سایتها جز پیوندها رو فیلتر کنید !!!
"اگر رفع فیلتر فیس‌بوک با سیاست‌های کلی نظام مغایرت داشته باشد، مجلس مقابل آن خواهد ایستاد؛ البته به نظر من فیلتر فیس بوک مطلوب است و نباید برداشته شود." شما که نظرتون رو ارجح به سیاستهای نظام هم میدونید پس چرا صحبت از اگر میکنید ؟!!!
"فیلترینگ به خصوص در ابعاد غیراخلاقی مطلوب است و رفع آن مشکلاتی را در پی خواهد داشت." تنها مشکلی که رفع فیلتر بوجود میاره مربوط به شرکتهای تولید کننده وی پی ان و فیلترشکن میشه. درضمن مسوول تشخیص مضر بودن یک سایت یا مطلبی برای عامه مردم، شما هستید ؟!!! (175696)