به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۲۲۷۶۶۱

راهنمای محاسبه قیمت نظافت منزل و هزینه استخدام نظافتچی

گروه کسب و کار: آیا به تنهایی از پس تمیز کردن و نظافت منزل خود بر­نمی آیید؟ برای انجام این کار نیاز به کمک دارید؟ می‌خواهید از قیمت دقیق و مشخص استخدام نظافتچی در تهران مطلع شوید؟
راهنمای محاسبه قیمت نظافت منزل و هزینه استخدام نظافتچی
بدون شک امروزه با توجه به اینکه مشغله افراد زیاد شده است، ممکن است که وقت و زمان کافی برای تمیزکردن و نظافت منزل خود را نداشته باشند و به جای اینکه این کار خودشان انجام دهند، سعی می­کنند از افرادی که در این حوزه فعالیت می­کنند، کمک بگیرند. اما آیا استخدام یک نظافتچی از نظر مالی مقرون به صرفه است؟
پاسخ به این سوال مستلزم توجه به فاکتورهایی است که بر قیمت نظافت منزل و هزینه استخدام نظافتچی تاثیرگذار هستند. اگر از این عوامل بی اطلاع باشید، طبیعتاً نمی­توانید نظافت منزل خود را با هزینه­ای مقرون به صرفه انجام دهید.
به همین دلیل ما در این مقاله می­خواهیم شما را با عوامل موثر بر هزینه نظافت منزل و چگونگی محاسبه آن آشنا کنیم. پس توصیه می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

عوامل موثر بر قیمت نظافت منزل و هزینه دستمزد نظافتچی
به طور کلی هزینه­ای که شما باید برای نظافت منزل و استخدام نظافتچی پرداخت کنید، بر اساس تعداد ساعات کاری که نظافتچی مشغول به کار است، محاسبه می­شود. از این رو هر عاملی که منجر به تغییر ساعات کاری نظافتچی شود، بر روی قیمت نظافت منزل نیز تاثیرگذار خواهد بود.
چند مورد از فاکتورهایی که تاثیر مستقیمی بر روی ساعات کاری نظافتچی و در نتیجه آن قیمت نظافت منزل دارد، شامل موارد زیر می‌شود:

1. متراژ خانه:
هرچقدر که یک خانه مساحت و ابعاد بزرگ­تری داشته باشد، طبیعتاً مدت زمان بیشتری برای تمیز کردن آن مورد نیاز است. پس برای استخدام نظافتچی منزل باید مبلغ بالاتری پرداخت کنید.

2.تعداد اتاق خواب‌ها:
نظافت یک سالن پذیرایی بزرگ با تعداد اتاق­های کم، نسبت به تمیز کردن یک سالن پذیرایی کوچک و با تعداد اتاق‌های زیاد، نیاز به وقت و انرژی بیشتری دارد و منجر به افزایش هزینه خدمات نظافت منزل می­شود.

3.جنسیت کارگر:
شاید برایتان جای تعجب داشته­باشد، اما جنسیت کارگری که برای نظافت منزل شما اعزام می­شود نیز بر روی هزینه نظافت منزل تاثیرگذار است.
برخی بر این باور هستند که خانم­ها مهارت و دقت بیشتری در امور نظافت منزل دارند و این کار را بهتر از آقایان انجام می­دهند. به همین دلیل در زمان استخدام نظافتچی سعی می­کنند یک  نظافتچی خانم انتخاب کنند.
این در حالیست که انجام­دادن برخی از امور منزل نیاز به توانایی جسمی و فیزیکی بیشتری دارد و خانم­ها نمی­توانند از پس انجام آنها برآیند. از این رو در چنین مواقعی بهتر است که سراغ استخدام نظافتچی مرد بروید.

4. تعداد سرویس بهداشتی:
اینکه در منزل شما چه تعداد سرویس بهداشتی وجود دارد، به طور مستقیم بر قیمت و هزینه خدمات نظافتی تاثیرگذار نیست، اما با توجه به اینکه تمیز کردن سرویس­های بهداشتی نیاز به صرف زمان بسیار زیادی دارد، افزایش تعداد آنها باعث بالارفتن ساعات کاری کارگر نظافت منزل و در نتیجه، افزایش دستمزد آن خواهد شد.

اگر می­خواهید خدمات نظافت منزل خود را به یکی از بهترین شرکتهای خدماتی و نظافتی واگذار کنید که هم کار خود را با تعهد کامل انجام دهد و هم از نیروهای متخصص و زبده در این امر برخوردار باشد، کافیست همین حالا به وب سایت شرکت پین­ورک به آدرس pinwork.ir مراجعه کنید.
در هر کجای شهر تهران که زندگی می­کنید، نظافتچی‌های پین­ورک آماده خدمت رسانی به شما هستند.
یکی از ویژگی­های جذاب شرکت خدماتی نظافتی پین­ورک این است که قبل از ثبت نهایی سفارش امکان مشاهده پروفایل و سوابق تمام نظافتچی­های فعال در این شرکت برایتان فراهم می­شود و می­توانید از قیمت­نظافت منزل که توسط نظافتچی اعلام می­شود، مطلع شوید.
علاوه براین، می­توانید از نظرات و تجربیات سایر مشتریان و کاربرانی که قبلاً از خدمات این شرکت نظافتی استفاده کرده اند نیز بهره مند شوید.

5. امور اضافه در نظافت منزل:
انجام امور اضافه و یا به عبارت دیگر انجام هر فعالیتی که منجر به افزایش ساعات کاری کارگر شود، یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر تعیین قیمت هزینه نظافت منزل به شمار می­رود.
به عنوان مثال فرض کنید که شما می­خواهید از نظافتچی منزل خود تقاضا کنید که شستشوی مبلمان را نیز برایتان انجام دهد.
بدیهی است که شستشو و تمیز کردن مبلمان­ها نیاز به وقت زیادی دارد و باعث افزایش دستمزد­نظافتچی می‌شود.

نحوه محاسبه قیمت نظافت منزل و هزینه استخدام نظافتچی
فاکتورهای بسیار زیادی بر تعیین قیمت نظافت منزل تاثیرگذار هستند، ولی در حالت کلی هزینه نظافت منزل در شرکت خدماتی و نظافتی پین­ورک برای 5 ساعت اول، توسط نیروی آقا 98000 تومان و توسط نیروی خانم 105000 تومان می‌باشد.
این در حالیست که برای دستمزد هر ساعت اضافه نظافتچی آقا 13000 تومان و هر ساعت اضافه نظافتچی خانم 15000 تومان مبلغ بیشتر در نظر گرفته شده است.

مزایای استفاده از خدمات منزل پین ورک
اعتماد به شرکت خدماتی پین ورک برای انجام امور منزل مزیت­های زیادی برایتان به همراه خواهد داشت که برخی از آنها عبارت اند از:
•    بهره¬مندی از کارگران نظافت منزل متعهد، قابل اعتماد و کارآزموده
•    ارائه قیمت شفاف و مشخص
•    سهولت در امر سفارش
•    پیگیری دائم و پشتیبانی قوی
•    ارائه خدمات سریع و اولویت قراردادن وقت و زمان مشتری

برنامه ثابت نظافت منزل شرکت خدماتی پین­ورک
 •    تمیز کردن، شستن و طی کشیدن کاشی و سرامیک¬ها
•    شستن دیوارها که فقط توسط کارگر نظافت منزل آقا انجام می‌شود.
•    تمیز کردن پذیرایی و اتاق خواب¬ها
•    نظافت و تمیز کردن آشپزخانه و کابینت¬ها
•    تمیز کردن حمام و سرویس¬بهداشتی
•    شستن لباس¬ها
•    شستن درب و پنجره
برای سفارش هرکدام از خدمات گفته شده در این بخش نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت و نظافتچی منزل موظف است تمام فعالیت­های گفته شده را در ساعت کاری خود و به نحو احسنت انجام دهد.
اگر برای استخدام نظافتچی منزل و نظافتچی راه پله خود نیاز به بهترین و ماهرترین نظافتچی‌ها در شهر تهران دارید و یا هنوز از قیمت دقیق هزینه نظافت ­منزل مطلع نیستید، کافیست با شماره تلفن 87700770 – 021 تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه پین­ورک اطلاعات مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیارتان شما قرار دهند.