به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۲۳۶۰۱۰

آموزشگاه زبان هندی و مالایی

گروه دانش:
آموزشگاه زبان هندی و مالایی
آموزشگاه زبان برتر یکی از معتبرترین موسسات آموزشی در زمینه تدریس بوده و تمامی زبان‌های روز دنیا را با بهترین روش‌های آموزشی، به زبان آموزان تدریس می‌کند.

آموزش زبان انگلیسی
زبان انگلیسی یکی از مهمترین زبان‌های زنده دنیا بوده و تعداد زیادی از مردم دنیا به این زبان صحبت می‌کنند. موسسه آموزشی برتر، روش‌های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان ارائه می‌دهد. یکی از روش‌هایی که مدرسین برتر برای آموزش زبان استفاده می‌کنند، پخش کردن قسمت‌هایی از اخبار محلی در سر کلاس است. با این روش مهارت‌های شنیداری و مکالمه زبان آموزان تا حد زیادی ارتقا پیدا می‌کند. زبان آموزان در هر جلسه از کلاس درس با دیدن فیلم یا گوش دادن به اخبار‌های محلی، اصطلاحات ضروری و مکالمات روزمره را به طور کامل یاد می‌گیرند و سپس می‌توانند در مورد فیلم و اخبار با همکلاسی‌های خود در مورد فیلم بحث کنند. در این روش مدرس از زبان آموزان می‌خواهد لغات و اصطلاحات جدید را یادداشت کرده و در جلسات بعدی از آنها استفاده کنند. در این دوره‌ها زبان آموزان برای شرکت در دوره‌های آیلتس و تافل نیز آمادگی لازم را پیدا می‌کنند و به این ترتیب می‌توانند به راحتی در دانشگاه‌های انگلیسی زبان ادامه تحصیل دهند. یکی از ویژگی‌های آموزشگاه زبان برتر برگزاری دورهای آموزش زبان آنلاین است. از محبوب ترین دوره‌های آنلاین، دوره آموزش آنلاین زبان آلمانی است.

آموزش زبان هندی
کشور هند یکی از پر جمعیت ترین کشورهای دنیا بوده و ملیت‌ها و قومیت‌های مختلفی در این کشور زندگی می‌کنند. هر کدام از این نژادها به گویش‌های مخصوص به خود از جمله اردو، تامیلی، بنگالی، مراتی و تلوگو صحبت می‌کنند. ولی با وجود تمام این گویش‌های محلی، بیشتر مردم هند به زبان هندی اصیل حرف می‌زنند. زبان هندی یکی از قدیمی ترین زبان‌های دنیا بوده و یکی از شاخه‌های زبان‌های هند و اروپایی محسوب می‌شود. در بیشتر نقاط کشور هندوستان مانند بخش‌های مرکزی و شمالی، افراد به زبان هندی صحبت می‌کنند. با توجه به این که زبان هندی در کشور هند، به عنوان زبان رسمی این کشور شناخته شده است ولی در این کشور 22 زبان زنده دنیا وجود دارد و تمامی این زبان‌ها در قانون اساسی کشور هند، به رسمیت شناخته شده اند. در حقیقت زبان هندی بر گرفته از یک گویش قدیمی به نام کهری بولی است و به صورت سانسکریت نوشته می‌شود. تقریباً در حدود 40 درصد از مردم هندوستان به گویش‌های محلی صحبت می‌کنند. زبان هندی از لحاظ بزرگی و وسعت کلمات در کنار زبان‌هایی از جمله فارسی، ایتالیایی، روسی، ارمنی، یونانی و آلمانی قرار می‌گیرد. زبان آموزان برای یادگیری زبان هندی باید تمام مکالمات روزمره هندی، اصطلاحات و واژگان و دستور زبان هندی را به درستی و به طور کامل یاد بگیرند. نکته مهمی که در مورد الفبای زبان هندی وجود دارد این است که الفبای هندی دارای 12 حرف الف است و این 12 الف کاربردهای مختلفی داشته و با توجه به نوع کلمه استفاده می‌شوند. زبان هندی در کل دارای 49 حرف و یک تشدید می‌باشد. به خاطر شباهت زیادی که بین زبان هندی و زبان ایرانی وجود دارد، یادگیری این زبان برای فارسی زبانان به نسبت راحت تر است. دستور زبان زبان هندی شباهت زیادی به زبان اردو دارد و این دو زبان واژه‌های مشترک زیادی دارند.

آموزش زبان مالایی
در سال‌های اخیر تعداد زیادی از افراد به قصد ادامه تحصیل به کشور مالزی مهاجرت می‌کنند. دانشگاه‌های مالزی یکی از بهترین دانشگاه‌های آسیایی بوده و هر ساله دانشجویان زیادی به قصد ادامه تحصیل به این کشور می‌روند به همین دلیل یادگیری این زبان اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر زبان مالایی در کشورهایی مانند مالزی، سنگاپور، اندونزی و بخش‌هایی از کشور تایلند صحبت می‌شود. زبان مالایی به خط لاتین نوشته می‌شود و در کشورهایی که ذکر شد به رسمیت شناخته می‌شود. طبق تحقیقاتی که در زمینه زبانشناسی انجام شده است، زبان مالایی تحت تاثیر زبان‌های زیادی از جمله پرتغالی، فارسی، چینی، هلندی، سانسکریت، تامیلی و در سال‌های اخیر تحت تاثیر زبان انگلیسی نیز قرار گرفته است. با توجه به این که در کشور مالزی اقوام و ملیت‌های مختلفی زندگی می‌کنند، افراد در این کشور به زبان‌هایی مانند هندی و چینی نیز صحبت می‌کنند. در حال حاضر در حدود 270 ملیون نفر در کل دنیا به زبان مالایی صحبت می‌کنند و به این زبان آشنایی کامل دارند. در حقیقت می‌توان گفت یادگیری ضمایر شخصی در زبان مالایی از اهمیت ویژه ایی برخوردار است زیرا ضمایر در مکالمات روزمره زبان مالایی کاربرد بسیار زیادی دارند. موسسه آموزشی برتر، با برگزاری کلاس‌های ویژه برای مکالمه زبان مالایی، زبان آموزان را به طور کامل با اصطلاحات و واژگان پر کاربرد زبان مالایی آشنا می‌کند. کشور مالزی یکی از مقاصد تحصیلی ایران محسوب می‌شود. هر ساله ایرانیان زیادی برای ادامه تحصیل، خصوصی برای گذراندن دوره‌های مهندسی و دوره‌های مدیریت مالی به مالزی می‌روند