به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۲۴۶۴۹۴

اصلاح ۱۰۰ هزار واحدی شاخص بورس در سه روز

اصلاح ۱۰۰ هزار واحدی شاخص بورس در سه روز
گروه اقتصای: معاملات امروز بورس با ادامه افت بازار آغاز شد و در ابتدای معاملات شاخص با ثبت ۲۷ هزار واحد منفی آغاز به کار کرد.اما در ادامه افزایش محسوس تقاضا سبب توقف افت شاخص بورس در ایستگاه یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد و تغییر فاز آن به سمت روندی افزایشی شد.به طوری که شاخص تا پایان معاملات نیمی از افت روزانه خود را جبران کرد و در نهایت با افت ۱۴ هزار و ۸۷۴ واحدی و ایستادن در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۴۵۰ واحدی به کار خود پایان داد.

امروز بیشترین تقاضا سهم گروههای خودرویی،فلزی و بانکی بود.به طوری که صف فروش اغلب لیدرهای این گروهها بارها جمع آوری شد و حتی نماد فملی در واپسین دقایق بازار به صف خرید رسید.

کوتاه از فرابورس
شاخص فرابورس نیز که صبح امروز با افت حدود ۲۰۰ واحدی همراه شده بود در نیمه دوم معاملات تحت تاثیر افزایش تقاضا در تابلو‌های این بازار این افت را جبران کرد و با افت اندک روزانه ۳۲ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۹۱۳ واحد ایستاد.رشد امروز آیفکس بیشتر مرهون رشد نمادهای میدکو،بپاس،زاگرس و هرمز بود.

امروز بیش از ۲ میلیون و ۴۸۱ معامله در بورس و فرابورس انجام شد و بیش از ۱۶ هزار و ۷۲۱ سهم داد و ستد شد.ارزش این داد و ستد‌ها بیش از ۳۲ هزار و ۹۱۴ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود که حدود ۱۹ هزار هزار میلیارد تومان از این معاملات سهم معاملات بر تابلو‌های فرابورس بود.
برچسب ها: بورس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها