به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۲۴۷۰۴۷

5 ایده "درآمد دلاری" عالی در سال 2021 - 1400

گروه اقتصادی:
درآمد دلاری یعنی اینکه پول درآوردنتان به دلار باشد، درحالیکه خرج کردنشان به ریال است و بدین‌صورت وضع مالی شما در مدت کوتاهی از این‌رو به‌ آن‌رو می‌شود.
در وضعیت اقتصادی چند سال اخیر کشور و افزایش روزافزون قیمت دلار به دلایل مختلف، بهترین راه برای افزایش سرمایه و بهبود وضع مالی، درآمد دلاری می‌باشد و یکی از راه‌های موجود، درآمد دلاری با فریلنسری است. اگر برای شما جذاب شد که بدانید چگونه می‌­توانید درآمد دلاری داشته باشید و در اقتصاد پر تورم کنونی، سرمایه‌­تان را با ثبات نسبی حفظ کنید و یا آن را افزایش دهید، ادامه مطلب را از دست ندهید!


درآمد دلاری با فریلنسری چیست؟
ابتدا با واژه‌ی "فریلنسینگ" آشنا شویم: منظور از (Freelancing)، کارِ آزاد یا آزاد کاری می‌باشد، که این واژه امروزه در جامعه‌ی ما با اصطلاحاتی همچون دورکاری یا خوداشتغالی هم استفاده می‌شود.
به افرادی هم که کارشان بصورت فریلنسینگ است و از این روش کاری برای کسب درآمد استفاده می‌کنند، فریلنسر  (Freelancer) می‌گویند. این افراد معمولاً به دلیل نوع مهارت‌هایی که دارند، با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف بصورت پروژه‌ای و کوتاه مدت کار می‌کنند و بدون حضور در محلی اجباری و حتی ساعتی اجباری، طی قراردادی متعهد به تحویل پروژه‌ی موردنظر در زمان مشخصی می‌باشند.
حال اگر این شرکت‌ها در خارج از کشور باشند، درآمد فریلنسر یک درآمد دلاری، می‌شود و این یعنی درآمدی چند برابری برای همان کاری که داخل کشور با دستمزد کمتر به‌انجام می‌رساندیم؛ زیرا با توجه به تفاوت زیاد ارزش ریال و دلار، دستمزدی که در شرکت‌های خارجی برای یک کار ساده، مانند ترجمه، تایپ متن و یا طراحی گرافیکی و... پرداخت می‌شود، وقتی تبدیل به ریال می‌گردد، چندین برابر دستمزد داخلی برای همان کارهاست.
مهارت‌هایی که برای کسب درآمد دلاری با فریلنسری نیاز است، طیف گسترده‌ و متنوعی دارد و اغلب کارهای حوزه دیجیتال و رایانه مانند انواع طراحی‌ها نظیر: طراحی گرافیک، طراحی صنعتی، طراحی داخلی، معماری و نقشه‌کشی، برنامه‌نویسی و کدنویسی اپلیکیشن یا قالب وب‌سایت، تولید وتدوین فیلم و انیمیشن، تدوین و ترجمه و تایپ متون و... را شامل می‌شود که بواسطه‌ی آن‌ها می‌توان درآمد دلاری داشت، بنابراین به فریلنسرها، شرکت‌های تک‌نفره نیز می‌گویند.

مشکلات درآمد دلاری با فریلنسری
البته کسب درآمد دلاری با فریلنسری، اینقدرها هم راحت نیست و دشواری‌هایی دارد که باید برای آن‌ها راه‌حلی پیدا کنید، اولین مشکلی که در ارتباط با شرکت‌های خارجی برای دریافت پروژه‌ی کاری و درآمد دلاری با آن مواجه می‌گردید، مسئله‌ی آشنایی با زبان انگلیسی است که قاعدتاً راه‌حل رفع این مورد، فراگیری زبان انگلیسی است و باید آشنایی مناسبی با این زبان بین‌المللی داشته باشید.
به فرض که شما توانستید از شرکت‌های خارجی، سفارش کار بگیرید، باید به این فکر کنید که بعد از اتمام پروژه و تحویل کار به کارفرما، با توجه به تحریم‌های بانکی کشورمان، چگونه می‌توانید این درآمد دلاری را دریافت کنید. البته شرکت‌هایی هستند که نقش واسطه بازی می‌­کنند، پول دستمزدتان را از شرکت سفارش دهنده دریافت و به حساب شخصی شما منتقل می‌کنند.
افرادی که به تازگی به عنوان فریلنسر شروع به کار کرده‌اند، بزرگترین مشکلشان گرفتن سفارش و همچنین پیدا کردن و ارتباط­‌گیری با مشتریان، خصوصاً مشتریان بین‌المللی است و این افراد تازه وارد برای کسب درآمد دلاری با فریلنسری، نیاز به واسطه‌هایی معتبر دارند.


از جمله این واسطه‌ها می‌توان به سایت‌های کسب درآمد دلاری اشاره نمود، سایت‌هایی نظیر: Fiverr، Upwork، Freelancer، 99designs و... که در آن‌ها کارفرمایان به فریلنسرها مراجعه می‌کنند.
به این صورت که در ابتدا فریلنسر توانایی‌ها و مهارت‌های خود را در قالب آگهی وارد سایت می‌کند و آنگاه افراد یا شرکت‌هایی که دارای پروژه‌های کاری هستند، با حضور در اینگونه سایت‌ها، با دیدن رزومه افراد، به آن‌ها سفارش کار می‌دهند. 
فریلنسرها می‌توانند علاوه بر سایت‌های کسب درآمد دلاری، از طریق سایت اشتراک فیلم "یوتیوب" یا شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام با ساخت و آپلود ویدئو، تبلیغات تصویری و بالابردن تعداد فالوور، درآمدزایی کنند.

برای فریلنسینگ به کجا مراجعه کنیم؟
چنانچه به روش کاری فریلنسینگ علاقه‌مند شدید، پیشنهاد می‌کنیم که با مراجعه به وبسایت شرکت «عزم داده پردازان»، که با نام "دفتر شما" و به آدرس اینترنتی daftareshoma.com به ثبت رسیده است، مقالات مختلفی را در رابطه با فریلنسینگ و کسب درآمد دلاری با فریلنسری، مطالعه و با ابعاد مختلف این‌ نوع کار و پیشنهادات فوق‌العاده‌ی این سایت برای کسب درآمد دلاری را مطالعه کنید.
از خدمات اصلی وبسایت "دفتر شما" این است که با فراهم نمودن امکانات کامل یک دفترکار مجازی کامل و حرفه‌ای نظیر: سرویس تلفن گویا، سرویس منشی مجازی، سرویس مرکز تماس، فضای کار اشتراکی و اتاق جلسه ساعتی برای فریلنسرهای حرفه‌ای و پرمشغله فراهم کند و این مشاغل آزاد و تک‌نفره را از مشکلات راه‌اندازی این سرویس‌های لازم و ضروری در تجارت، بی‌نیاز سازد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها