به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۲۴۸۵۶۰

کشورها تلاش کنند تا ۲۰۲۱ سال التیام باشد

کشورها تلاش کنند تا ۲۰۲۱ سال التیام باشد
گروه بین الملل:دبیرکل سازمان ملل از دولت‌های سراسر جهان خواسته به منظور شکست دادن ویروس کرونا، با اتحاد و همبستگی کار کنند و سال آینده را به سال التیام بدل کنند.
آنتونیو گوترش در سخنرانی سال نوی خود، اظهار کرد: ۲۰۲۰ سال محاکمه‌ها، تراژدی‌ها و اشک‌ها بوده است. فقر، نابرابری و گرسنگی در حال افزایش، مشاغل در حال ناپدید شدن و بدهی‌ها رو به فزونی است. کودکان در حال مبارزه هستند. خشونت خانگی در حال افزایش و ناامنی همه‌جا هست.وی تأکید کرد کشورها باید با اتحاد و همبستگی با هم همکاری کنند تا پرتوهای امید به همه جای جهان برسد.گوتروش گفت: هدف اصلی سازمان ملل در ۲۰۲۱، ساختن ائتلاف جهانی برای خنثی‌سازی کربن- خالص انتشار صفر- تا سال ۲۰۵۰ است. دبیرکل سازمان ملل تأکید کرد که هر فرد، دولت، شهر و کسب و کار می‌تواند نقشی در خلق آینده بهتر ایفا کند.گوتروش گفت: بیایید صلح را در میان همدیگر و با طبیعت ایجاد کنیم، با بحران آب‌وهوایی مقابله کنیم، جلوی شیوع کووید ۱۹ را بگیریم و کاری کنیم ۲۰۲۱ سال بهبودی باشد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: سازمان ملل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها