به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۲۵۴۷۰۳

مدیر انتشارات آفتاب‌گیتی: چاپ، صنعت حاشیه‌زده

گروه کسب و کار: مدیر انتشارات آفتاب گیتی  در خصوص بازار نشر می گوید: من با این سخن که وضعیت انتشارات خوب نیست مخالف هستم.
مدیر انتشارات آفتاب‌گیتی: چاپ، صنعت حاشیه‌زده
گروه کسب و کار: مدیر انتشارات آفتاب گیتی در خصوص بازار نشر می گوید: من با این سخن که وضعیت انتشارات خوب نیست مخالف هستم. چرا که برخی از کتاب ها وقتی به صورت هدفمند منتشر می شوند خواننده خود را دارند در شرایط شیوع کرونا نیز افراد به دلیل وقت کافی به کتاب روی آوردند. این در واقع دلیل من برای این ادعاست که شرایط نشر در سال جدید بهتر از سال های گذشته است.
هوشنگ اسدزاده همچنین متذکر شد: از سوی دیگر وقتی برای یک جامعه هدف کتاب منتشر شود، متقاضی بیشتر می شود. ما با چاپ کتاب های هدفمند علاوه بر دادن خدمات رایگان به برخی از نویسندگان جوان به افزایش آمار مطالعه و کار آفرینی می توانیم کمک کنیم تا به لطف خدا از بحران اقتصادی کرونا زده خارج شویم.
وی در ادامه افزود: ما در انتشارات آفتاب گیتی در همین دوره کرونا توانستیم رکورد انتشار و فروش کتاب را بشکنیم. باید فرهنگ کتاب خوانی و انتخاب کتاب به درستی تعریف شود. ما در این انتشارات حتی کتاب برخی از نویسندگان جوان را با قیمت بسیار پایین و حتی رایگان چاپ می کنیم که این روند بتواند یک محرک تشویقی برای نویسندگان و بازار نشر باشد. در عین حال باز هم به همه توصیه می کنیم که کتاب را به سبد خرید خود اضافه کنند تا بتوانیم نسلی پویا، خلاق و پرسشگر تربیت کنیم.
اسدزاده در پایان تاکید کرد: صنعت چاپ هرچن طی سه سال گذشته به دلیل نوسان قیمت ارز و البته افزایش هزینه های تولید دچار مشکلات اساسی شد اما باز هم ما توانستیم در همین شرایط روزهای بد را به خوب تبدیل کنیم.
برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید. aftabegiti.com

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها