به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۲۵۶۷۶۳

نادال و بارتی در جمع ۸ تنیسور برتر اپن استرالیا

نادال و بارتی در جمع ۸ تنیسور برتر اپن استرالیا
گروه ورزشی: تنیسور اسپانیایی و بانوی شماره یک جهان با پیروزی برابر حریفان‌شان به یک چهارم نهایی اپن استرالیا صعود کردند.به گزارش ایسنا، در روز هشتم تنیس اپن استرالیا رافائل نادال و اشلی بارتی صعودشان را به یک چهارم نهایی نخستین گرند اسلم سال قطعی کردند. تنیسور اسپانیایی صبح دوشنبه برابر فابیو فونینی قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره دو جهان مانند سه دور قبلی پرقدرت ظاهر شد و در ست اول حریف ایتالیایی‌اش را ۶ بر ۴ شکست داد. او در ست دوم با وجود این که ۴ بر ۲ عقب افتاده بود توانست گیم‌های بعدی را به خود اختصاص دهد و در نهایت ۶ بر ۴ پیروز شود. فونینی که می‌دانست دیگر شانسی برای صعود ندارد در ست سوم ۶ بر ۲ مغلوب شد. 
 
در دیگر دیدار مهم مرحله یک هشتم نهایی دنیل مدودف به مصاف مکنزنی مک دونالد رفت و ۳ بر صفر پیروز شد. تنیسور روس در ست اول ۶ بر ۴ حریف آمریکایی‌اش را شکست داد و برتری‌اش را در ست‌های دوم و سوم هم حفظ کرد. مرد شماره چهار جهان ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ پیروز شد و در جمع هشت تنیسور برتر قرار گرفت.استفانوس سیتسیپاس به لطف انصراف متئو برتینی به دلیل مشکل جسمانی به آسانی به یک چهارم نهایی صعود کرد. هم‌چنین آندری روبلف مقابل کسپر رود قرار گرفت. تنیسور روس در ست اول ۶ بر ۲ پیروز شد و در حالی که ست دوم را با نتیجه ۷ بر ۶ به خود اختصاص داده بود با آسیب دیدگی حریف نروژی‌اش نیازی به انجام ست سوم پیدا نکرد و به مرحله بعد راه یافت. 

در بخش بانوان اشلی بارتی به مصاف شلبی راجرز رفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره یک جهان دوباره بدون واگذار کردن حتی یک ست توانست به دور بعد صعود کند. تنیسور استرالیایی در ست اول ۶ بر ۳ حریف آمریکایی‌اش را شکست داد. او در ست دوم با وجود این که به مشکل برخورد ۶ بر ۴ پیروز شد. الینا اسویتولینا نیز برابر جسیکا پگولا قرار گرفت و ۲ بر یک مغلوب شد. بانوی شماره پنج جهان در ست نخست ۶ بر ۴ شکست خورد اما ست دوم جبران کرد و ۶ بر ۳ پیروز شد. با این حال در ست پایانی ۶ بر ۳ مغلوب و از این رقابت ها حذف شد. کارولینا موچووا به مصاف الیس مرتنس رفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تنیسور اهل چک با وجود این که در ست اول ۴ بر یک از حریفش عقب افتاده بود توانست جبران کند و در نهایت ۷ بر ۶ پیروز شود. موچووا برتری‌اش را در ست دوم حفظ کرد و ۷ بر ۵ مرتنس را شکست داد تا در جمع هشت تنیسور برتر قرار بگیرد. در دیگر بازی روز هشتم جنفیر برادی مقابل دونا وکیچ بازی کرد و ۲ بر صفر پیروز شد. تنیسور آمریکایی در ست اول ۶ بر یک حریفش را شکست داد و ست دوم را با نتیجه ۷ بر ۵ به خود اختصاص داد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها